• Wie van jullie kan er goed tekenen en wil er vor mij een ontwerp maken?
    Ik heb in april een gala en zoek nog iets leuks, mijn moeder wil er zelf een maken.
    het moet een mengelmoes zijn van deze jurken:







    de jurken hoeven niet allemaal hetzelfde te zijn.
    het liefst mag het in kleur getekend worden en dan het liefst in de kleuren wit, rose, paars, blauw of rood.
    zwart mag ook maar het liefste niet omdat ik zwart haar heb.
    later kies ik een paar leukste uit, ik maak zelf ook een ontwerp met deze jurken en post deze ook en later kies ik er een aantal uit en kijk ik welk model ik het mooiste vind.
    het liefst een jurk (ontwerp)met glitter en net onder de knieen.
    dit ontwerp zal waarschijnlijk ook eerder gekozen worden.
    het mooiste ontwerp ga ik maken. als de jurk af is post ik de foto als ik hem af heb.
    meld het als je een ontwerp gaat maken.
    ik schrijf je even op zodat ik weet wie er mee doet en je krijgt dan ongeveer 2 weken de tijd om je ontwerp te maken.
    Als er nog vragen zijn kun je ze stellen in mijn gb of pb.
    veel succes en ik hoop op iets leuks!


    PLZ MENSEN IK HEB ECHT JULLIE HULP NODIG!

    Wie doet er mee?
    1.Selah (3 ingeleverd)
    2.Coockies ( 1 ingeleverd) je mag er nog een maken als je het leuk vind
    3.Memoria
    4.PercyWood (7 ingeleverd)
    5.Pluis
    6.MadEyeMoody
    7.Merrow (3 ingeleverd)
    8.Licet
    9.TrueNialler
    10.

    Inmiddels mijn ontwerp gemaakt, het is niet heel duidelijk, maar zal zo uitleggen wat waar zit:)


    en


    We beginnen van boven naar beneden:0
    boven komt 1 kleur of 1 kleur met glitter
    die strik dat word 1 kleur of glitter maar wel afwisselend met de boven en onderkant(als de strik glitter is de rest 1 kleur.)
    die kleine grijze stipjes worden glitter aan de zeikant.
    Ik zeg niet dat dit het ontwerp wordt hoor, mar het is een snelle schets van een idee.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 19:41 ]


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ik wil het wel proberen.. geef me even de tijd, eerst mijn pizza eten *O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Well, ik kan dit niet. En al zou ik het kunnen ga ik mijn tijd niet verspillen om iemand anders jurk te ontwerpen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 18:09 ]


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Well, ik kan dit niet. En al zou ik het kunnen ga ik mijn tijd niet verspillen om iemand anders jurk te ontwerpen.

    Wauw, wat aardig. Als jij dit bv zou vragen zou het toch ook appreciëren als anderen dit voor je willen doen?
    Anyways.. de pizza is op ;3 Zou je wat meer info kunnen geven? Welke kleur vind je bv het mooist? Welke details wil je het liefst, zoals die strik of die glitterdingen of bandjes etc?

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 18:24 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Geen idee of ik de tijd vind, maar mocht ik dat vinden, dan wil ik het zeker wel eens proberen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Selah schreef:
    (...)
    Wauw, wat aardig. Als jij dit bv zou vragen zou het toch ook appreciëren als anderen dit voor je willen doen?
    Anyways.. de pizza is op ;3 Zou je wat meer info kunnen geven? Welke kleur vind je bv het mooist? Welke details wil je het liefst, zoals die strik of die glitterdingen of bandjes etc?



    Natuurlijk zou ik dat, maar ik vind het lullig iemand opzadelen met mijn probleempjes.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik wil wel proberen, maar *kijkt naar Duits* .__.
    No Time.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    oke:)in iedergeval bedankt voor de gene die het wel proberen, jullie kunnen altijd voor eind februari nog iets proberen.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Oké, ik ben er echt niet goed in, maar ik heb maar gewoon wat geprobeerd. Het is een variatie van foto 1, want die vind ik persoonlijk het mooist voor een gala :)



    groter

    Hahah, hij faalt echt, maar ik wilde je gewoon helpen. Ik ontwerp nooit haha. x

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 19:21 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Haha nooit geschoten is altijd mis toch?Iniedergeval bedankt en ik laat het je weten als je hebt gewonnen:)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ik ga wel proberen^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik zal het proberen later.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Mijn topics, omdat ik benieuwd ben naar de ontwerpen maar zelf totaal niet kan tekenen (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    proberen kan geen kwaat hoor:0het gaat om het idee ik kijk er niet op hoe het is getekent.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Het ontwerpen lukt niet heel goed, maar ik heb wel een leuke foto gevonden?


    Je kan het bovenstedeel bijvoorbeeld in glitter maken en dan de riem+bloem in een kleur die jij mooi vindt.
    Ik weet niet echt of je zo iets met gala bedoelt:3

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 19:57 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ga van het weekend wel iets proberen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one