• Wie van jullie kan er goed tekenen en wil er vor mij een ontwerp maken?
    Ik heb in april een gala en zoek nog iets leuks, mijn moeder wil er zelf een maken.
    het moet een mengelmoes zijn van deze jurken:







    de jurken hoeven niet allemaal hetzelfde te zijn.
    het liefst mag het in kleur getekend worden en dan het liefst in de kleuren wit, rose, paars, blauw of rood.
    zwart mag ook maar het liefste niet omdat ik zwart haar heb.
    later kies ik een paar leukste uit, ik maak zelf ook een ontwerp met deze jurken en post deze ook en later kies ik er een aantal uit en kijk ik welk model ik het mooiste vind.
    het liefst een jurk (ontwerp)met glitter en net onder de knieen.
    dit ontwerp zal waarschijnlijk ook eerder gekozen worden.
    het mooiste ontwerp ga ik maken. als de jurk af is post ik de foto als ik hem af heb.
    meld het als je een ontwerp gaat maken.
    ik schrijf je even op zodat ik weet wie er mee doet en je krijgt dan ongeveer 2 weken de tijd om je ontwerp te maken.
    Als er nog vragen zijn kun je ze stellen in mijn gb of pb.
    veel succes en ik hoop op iets leuks!


    PLZ MENSEN IK HEB ECHT JULLIE HULP NODIG!

    Wie doet er mee?
    1.Selah (3 ingeleverd)
    2.Coockies ( 1 ingeleverd) je mag er nog een maken als je het leuk vind
    3.Memoria
    4.PercyWood (7 ingeleverd)
    5.Pluis
    6.MadEyeMoody
    7.Merrow (3 ingeleverd)
    8.Licet
    9.TrueNialler
    10.

    Inmiddels mijn ontwerp gemaakt, het is niet heel duidelijk, maar zal zo uitleggen wat waar zit:)


    en


    We beginnen van boven naar beneden:0
    boven komt 1 kleur of 1 kleur met glitter
    die strik dat word 1 kleur of glitter maar wel afwisselend met de boven en onderkant(als de strik glitter is de rest 1 kleur.)
    die kleine grijze stipjes worden glitter aan de zeikant.
    Ik zeg niet dat dit het ontwerp wordt hoor, mar het is een snelle schets van een idee.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 19:41 ]


    If you can dream it, you can do it❤️

    Licet schreef:
    (...)

    Heel erg bedankt. Waarschijnlijk wordt het niet zoals ik hoop, maar het gaat er als het goed is wel voor zorgen dat ik met iets meer tempo ga werken.

    Echt vet dat je tatoeëert, doe je dit voor de kost, of alleen hobby?


    Momenteel als hobby, maar ik hoop met enkele jaren goed genoeg te zijn om er daadwerkelijk m'n beroep van te kunnen maken :3
    Als je er eens over wilt babbelen mag je me altijd een pb sturen, beter dan hier off topic de boel vol te spammen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Nogmaals ik heb nu nog even tijd om iets te schetsen, zijn er bepaalde aspecten die er echt in moeten?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zullen we ons nu weer bezig houden met het doel waar deze topic voor gemaakt is?;)
    Ik heb een hele mooie jurk gevonden xd mar nu zou ik graag nog leuke ideeen willen voor wat ik er nog op kan doen;)
    We gaan hem helemaal oppimpen:)aan jullie de eer om zelf iets creatiefs te verzinnen!
    maakt niet uit wat:)
    alles is welkom.
    Hier is de achterkant:


    dit is de voorkant:


    ja ik weet echt totaal iets anders, maar we gaan hem helemaal oppimpen en nu heb ik dus pimp ideeen nodig xD
    ik hoor graag jullie reacties;)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Zo'n kante band vind ik persoonlijk heel mooi


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ander kleur stikje.. en misschien kun je de hele bovenkant vol gooien met glitters? of alleen die glimmende onderkant?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Selah schreef op 2 dec 2012 - 14:36:


    Ander kleur stikje.. en misschien kun je de hele bovenkant vol gooien met glitters? of alleen die glimmende onderkant?
    zoiets wou ik ook ongeveer doen:)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    Selah schreef op 2 dec 2012 - 14:36:

    Ander kleur stikje.. en misschien kun je de hele bovenkant vol gooien met glitters? of alleen die glimmende onderkant?
    zoiets wou ik ook ongeveer doen:)


    Negeer je mij nu of zie ik dat verkeerd :S


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Geen spaghettibandjes D:
    Ik zeg knip ze d'r af c:


    i put the fun in funeral

    Befree schreef:
    Selah schreef op 2 dec 2012 - 14:36:


    Ander kleur stikje.. en misschien kun je de hele bovenkant vol gooien met glitters? of alleen die glimmende onderkant?
    zoiets wou ik ook ongeveer doen


    Negeer je mij nu of zie ik dat verkeerd
    nee srry negeer je niet, zelf persoonlijk hou ik niet zo van kant, dat maakt me zo hard.
    het staat niet bij me.Dit is mijn mening, idd we verschillen daarin.
    Ik ben meer van het zachte .zelf ben ik erg vriendelijk en door kant lijk ik zo hard.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Audacity schreef op 2 dec 2012 - 17:52:


    Geen spaghettibandjes D:
    Ik zeg knip ze d'r af c:
    Oke:0ja ik had liever ook strapples, maar als ik hier de bandjes af knip moet er erst elastiek in genaaid worden wil deze niet afzakken.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    Audacity schreef op 2 dec 2012 - 17:52:

    Geen spaghettibandjes D:
    Ik zeg knip ze d'r af c:
    Oke:0ja ik had liever ook strapples, maar als ik hier de bandjes af knip moet er erst elastiek in genaaid worden wil deze niet afzakken.

    Dat is wel mogelijk, elastiek erin naaien (al moet ik wel zeggen dat ik het zelf geen leuke jurk vind). En ik zou zeggen; haal dat lintje helemaal weg en vervang het door een randje glitters. Die glitters kun je dan ook aan de bovenkant doen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    dat zou kunnen, leuk idee:)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ik vind zelf dat de jurk in de romp heel erg lang is.. Voor mijn gevoel .. xd Misschien kan je het naar binnen vouwen en de bandjes eraf knippen? Maar ik denk dat het er dan niet echt zo perfect eruit gaat zien haha :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    dat lange aan de achterkant komt ongeveer net iets onder mijn knieen dus dat valt aardig mee en mischien doe ik dat ook wel met die bandjes, maar waarschijnlijk komt er toch nog een balero overheen dus dan zie je er toch niks meer van van die bandjes.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Dat is inderdaad compleet iets anders :'D
    Ik heb lang geleden ook zoiets gelijkaardigs gehad, maar dan in het zwart en een langere rok. Persoonlijk vind ik het zelf een verouderd model en deze lengte iets te pixie achtig voor een gala naar mijn zin (misschien ook doordat mijn smaak betreft jurken in de loop van de jaren wat veranderd is XD)
    Ik heb geprobeerd de jurk uit te tekenen, maar ik faal onwijs in de rok :'D

    Persoonlijk zou ik dat smalle lint eraf halen aangezien dat het pixie gehalte ondersteunt en er een kinderlijk kantje op legt. De spagettiebandjes zou ik houden aangezien ik wat schrik heb dat wanneer je deze eraf knip en je zet er een elastiek in, dat het de vorm van de bust vervormt en het niet meer mooi valt rondom je bovenlijf.
    Doordat de stof van het bovenstuk zo geplooid is, heb je feitelijk ook geen lint of band nodig. Naar mijn idee wordt dat namelijk teveel van het goede aangezien de rok al zo druk is door de punten met de glimband en het geplooide erboven.
    Glittertjes zelf zou ik ook achterwege laten, maar strassteentjes zullen het ontzettend goed doen op de stof (enkel op het bovenstuk off course)
    Verder zal ik eigenlijk niet echt weten hoe je deze basis verder zou kunnen oppimpen, mijn fantasie reikt niet zo heel ver :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”