• Wie van jullie kan er goed tekenen en wil er vor mij een ontwerp maken?
    Ik heb in april een gala en zoek nog iets leuks, mijn moeder wil er zelf een maken.
    het moet een mengelmoes zijn van deze jurken:







    de jurken hoeven niet allemaal hetzelfde te zijn.
    het liefst mag het in kleur getekend worden en dan het liefst in de kleuren wit, rose, paars, blauw of rood.
    zwart mag ook maar het liefste niet omdat ik zwart haar heb.
    later kies ik een paar leukste uit, ik maak zelf ook een ontwerp met deze jurken en post deze ook en later kies ik er een aantal uit en kijk ik welk model ik het mooiste vind.
    het liefst een jurk (ontwerp)met glitter en net onder de knieen.
    dit ontwerp zal waarschijnlijk ook eerder gekozen worden.
    het mooiste ontwerp ga ik maken. als de jurk af is post ik de foto als ik hem af heb.
    meld het als je een ontwerp gaat maken.
    ik schrijf je even op zodat ik weet wie er mee doet en je krijgt dan ongeveer 2 weken de tijd om je ontwerp te maken.
    Als er nog vragen zijn kun je ze stellen in mijn gb of pb.
    veel succes en ik hoop op iets leuks!


    PLZ MENSEN IK HEB ECHT JULLIE HULP NODIG!

    Wie doet er mee?
    1.Selah (3 ingeleverd)
    2.Coockies ( 1 ingeleverd) je mag er nog een maken als je het leuk vind
    3.Memoria
    4.PercyWood (7 ingeleverd)
    5.Pluis
    6.MadEyeMoody
    7.Merrow (3 ingeleverd)
    8.Licet
    9.TrueNialler
    10.

    Inmiddels mijn ontwerp gemaakt, het is niet heel duidelijk, maar zal zo uitleggen wat waar zit:)


    en


    We beginnen van boven naar beneden:0
    boven komt 1 kleur of 1 kleur met glitter
    die strik dat word 1 kleur of glitter maar wel afwisselend met de boven en onderkant(als de strik glitter is de rest 1 kleur.)
    die kleine grijze stipjes worden glitter aan de zeikant.
    Ik zeg niet dat dit het ontwerp wordt hoor, mar het is een snelle schets van een idee.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 19:41 ]


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    Yeej i love you en haha ja mijn engels is niet zo heel goed:)Nu vind ik ze leuk:D vooral nummer 1 die blijft alsnog favoriet:DxD

    hoofdletter I
    Je kan 1 altijd strapless maken, zoals ik ook had gedaan. Daar had ik ook een foto van geüpload geloof ik...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    1. Aqua-kleur


    2. Grijs - Roze


    3. Donkerder rood

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 21:28 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    I'll try..


    Don't be like the rest of them, darling

    Selah schreef:
    1. Aqua-kleur


    2. Grijs - Roze


    3. Donkerder rood


    *ziet de voorgestelde ontwerpen er niet in terug*
    Het spijt me, maar die vierkante... D:
    De rest is wel leuk though


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb een grove schets al af, moet hem alleen nog netjes uittekenen :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    PercyWood schreef:
    (...)
    *ziet de voorgestelde ontwerpen er niet in terug*
    Het spijt me, maar die vierkante... D:
    De rest is wel leuk though

    Glitters, strikje, vorm, de lijnen van glitters... Genoeg toch?
    Ik kan niet echt mooi uittekenen wat ik in mijn verbeelding had dus sorry voor de vierkante lijnen en de kleur zie je ook niet zo heel goed.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb weinig tijd, maar ga ik proberen wat voor je te schetsen


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    helemaal goed! Jullie namen staan erbij.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ik ben eindelijk content met het eindresultaat ^_^

    Klik op de foto voor de vergroting :3


    Heel veel uitleg zal er denk ik niet nodig zijn aangezien het vrij basic is. Die stipjes zijn de glitters en je kan eender welke kleur(en) gebruiken die je in gedachten heb. Het zijn twee lagen stof zoals je ziet, die waar de glitters opzitten en het onderste gedeelte. Die bovenste laag zit dus als het ware bevestigd op de onderste die de hele jurk vormt. Voor de bovenste laag kan je dus evt ook een doorzichtige stof gebruiken, wat ik persoonlijk het mooiste vind.

    Ik heb nog twee voorgaande schetsen, om er wat in te komen en een idee te vormen. Ze zijn dus niet zo geweldig als de eerste, maar ik zal ze er toch even bij zetten.
    Eerste ontwerp
    Dit is dus de eerste basis die ik gemaakt heb. Het zwarte wat je erop ziet zijn van die zwarte glitterlovertjes en voor de stof zelf had ik een donkerrood in gedachten. Dat was gisteren het eerste concept :'D
    Tweede ontwerp
    Het is dus totaal iets anders dan hetgeen je eigenlijk wilt, aangezien ik bij deze een halterjurkje ervan hebt gemaakt. Dit omdat halterjurkjes mijn persoonlijke voorkeur hebben (meer vanwege m'n eigen figuur XD). Ik weet natuurlijk niet wat voor figuur je hebt, maar het voordeel van een halterjurkje is dat het je langer laat lijken, en daardoor oog je slanker (het omgekeerde effect van een strapless jurk) en daarbij kan je bij een halter een veel mooier decolleté creeeren, als je dat graag ziet. Ik heb nu eenmaal graag een mooi en interessant decolleté, vandaar XD
    Opnieuw is het bij dit concept het gebruik gemaakt van zwarte glitterlovertjes, maar die lovertjes kunnen altijd plaats maken voor glitters, ook bij het eerste ontwerp.

    Ik vind persoonlijk m'n derde concept het meest aansluiten bij wat jij in gedachten hebt, vandaar ook dat ik die hier als eerste zet met afbeelding. Ik heb nog geprobeerd strikjes en frutsels toe te voegen, maar ik vond dat juist afdoen aan de jurk. Misschien ook omdat ik persoonlijk niet hou van die prullaria XD
    Misschien dat ik van de week nog eens wat ga proberen, omdat ik enkel vanuit één basis hebt gewerkt en er nog zoveel meer te ontwerpen valt ^_^

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 14:29 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Haha ok:)mooie ontwerpen, ik zet je erbij dat je er 3 hebt gemaakt:)xD nummer 1 blijft het merkwaardigst:)die al uitvergroot is dus:)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ik ga iets proberen (:


    And that’s the way it is.

    yeej your my hero!


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ik heb me nog eens uitgeleefd want ik had nog wat tijd en zin om te tekenen :3

    Klik op het plaatje voor de vergroting


    Veel uitleg zal er opnieuw niet nodig zijn, de stipjes zijn weer de glitters off course en verder...
    Ik heb nog een poging gedaan tot inkleuren, maar voor kledingontwerpen is het zo niet mijn ding. Ik heb de neiging om zachte pastelkleuren te gebruiken, maar ik moet hierin echt nog een eigen stijl in vinden en oefenen :'D
    Ik zal m'n kleurenversie meeposten, maar wees gewaarschuwd, ik vind het om de één of andere vage manier een disney tintje hebben en op weinig trekken XD In het echt, in stof, zal hem er zoveel beter uitzien :3
    Ontwerp in kleur


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Stof tekenen is niet mijn beste kwaliteit :|. Ik had het idee dat je zo iets bedoelde, de glitters kun je plaatsen waar je maar wilt, maar mij leek de schouderband wel een leuke plek. Ook kun je er nog altijd een band/strik omheen doen. De kleur is ook optioneel, maar roze leek me wel mooi hierbij.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Stof tekenen is niet mijn beste kwaliteit :|. Ik had het idee dat je zo iets bedoelde, de glitters kun je plaatsen waar je maar wilt, maar mij leek de schouderband wel een leuke plek. Ook kun je er nog altijd een band/strik omheen doen. De kleur is ook optioneel, maar roze leek me wel mooi hierbij.



    Die is echt onwijs mooi getekend Licet!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”