• Wie van jullie kan er goed tekenen en wil er vor mij een ontwerp maken?
    Ik heb in april een gala en zoek nog iets leuks, mijn moeder wil er zelf een maken.
    het moet een mengelmoes zijn van deze jurken:







    de jurken hoeven niet allemaal hetzelfde te zijn.
    het liefst mag het in kleur getekend worden en dan het liefst in de kleuren wit, rose, paars, blauw of rood.
    zwart mag ook maar het liefste niet omdat ik zwart haar heb.
    later kies ik een paar leukste uit, ik maak zelf ook een ontwerp met deze jurken en post deze ook en later kies ik er een aantal uit en kijk ik welk model ik het mooiste vind.
    het liefst een jurk (ontwerp)met glitter en net onder de knieen.
    dit ontwerp zal waarschijnlijk ook eerder gekozen worden.
    het mooiste ontwerp ga ik maken. als de jurk af is post ik de foto als ik hem af heb.
    meld het als je een ontwerp gaat maken.
    ik schrijf je even op zodat ik weet wie er mee doet en je krijgt dan ongeveer 2 weken de tijd om je ontwerp te maken.
    Als er nog vragen zijn kun je ze stellen in mijn gb of pb.
    veel succes en ik hoop op iets leuks!


    PLZ MENSEN IK HEB ECHT JULLIE HULP NODIG!

    Wie doet er mee?
    1.Selah (3 ingeleverd)
    2.Coockies ( 1 ingeleverd) je mag er nog een maken als je het leuk vind
    3.Memoria
    4.PercyWood (7 ingeleverd)
    5.Pluis
    6.MadEyeMoody
    7.Merrow (3 ingeleverd)
    8.Licet
    9.TrueNialler
    10.

    Inmiddels mijn ontwerp gemaakt, het is niet heel duidelijk, maar zal zo uitleggen wat waar zit:)


    en


    We beginnen van boven naar beneden:0
    boven komt 1 kleur of 1 kleur met glitter
    die strik dat word 1 kleur of glitter maar wel afwisselend met de boven en onderkant(als de strik glitter is de rest 1 kleur.)
    die kleine grijze stipjes worden glitter aan de zeikant.
    Ik zeg niet dat dit het ontwerp wordt hoor, mar het is een snelle schets van een idee.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 19:41 ]


    If you can dream it, you can do it❤️

    Merrow schreef:
    (...)

    Die is echt onwijs mooi getekend Licet!


    Haha Fenna is de naam, maar heel erg bedankt ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    @Merrow

    Teken jij trouwens met een tekentablet? Ik heb ook een tijdje met zo'n ding zitten klooien maar ik kan er echt niet mee werken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    @Merrow

    Teken jij trouwens met een tekentablet? Ik heb ook een tijdje met zo'n ding zitten klooien maar ik kan er echt niet mee werken.


    Yupzzz, dat ding is m'n leven. Ik denk dat ik er al gauw zo'n 6/7 jaar ermee werk, als het niet langer is. Het is heel ideaal, vooral het combineren van gewoon tekenen en digitaal of als je iets heel snel moet schetsen ofzo (:
    Ik heb wel een intuos4, aangezien ik geen fan ben van Bamboo. Dat leeft bij mij niet lang aangezien ik het dagelijks gebruik ^_^ Op m'n tumblr staan enkele tekeningen en tattoo-ontwerpen die ik gemaakt heb met m'n tekentablet.
    Mijn Tumblr
    Ik ben echt wel vet jaloers dat je zoveel beweging in die stof krijgt, daar faal ik gewoon altijd in :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb me nog eens uitgeleefd want ik had nog wat tijd en zin om te tekenen :3

    Klik op het plaatje voor de vergroting



    Veel uitleg zal er opnieuw niet nodig zijn, de stipjes zijn weer de glitters off course en verder...
    Ik heb nog een poging gedaan tot inkleuren, maar voor kledingontwerpen is het zo niet mijn ding. Ik heb de neiging om zachte pastelkleuren te gebruiken, maar ik moet hierin echt nog een eigen stijl in vinden en oefenen :'D
    Ik zal m'n kleurenversie meeposten, maar wees gewaarschuwd, ik vind het om de één of andere vage manier een disney tintje hebben en op weinig trekken XD In het echt, in stof, zal hem er zoveel beter uitzien :3
    Ontwerp in kleur


    vind ik echt heeeeel mooi getekent.Echt knap, zelf heb ik ook een tekentablet, maar veel moois krijg ik er niet uit, ben beter in papier tekeningen.ben nu vooral bezig met schaduw tekenen.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 21:49 ]


    If you can dream it, you can do it❤️

    Merrow schreef:
    (...)

    Yupzzz, dat ding is m'n leven. Ik denk dat ik er al gauw zo'n 6/7 jaar ermee werk, als het niet langer is. Het is heel ideaal, vooral het combineren van gewoon tekenen en digitaal of als je iets heel snel moet schetsen ofzo (:
    Ik heb wel een intuos4, aangezien ik geen fan ben van Bamboo. Dat leeft bij mij niet lang aangezien ik het dagelijks gebruik ^_^ Op m'n tumblr staan enkele tekeningen en tattoo-ontwerpen die ik gemaakt heb met m'n tekentablet.
    Mijn Tumblr
    Ik ben echt wel vet jaloers dat je zoveel beweging in die stof krijgt, daar faal ik gewoon altijd in :'D


    Wow, die tatoo ontwerpen _O_, heb je ook deviantart?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Befree schreef:
    Ik heb me nog eens uitgeleefd want ik had nog wat tijd en zin om te tekenen :3

    Klik op het plaatje voor de vergroting



    Veel uitleg zal er opnieuw niet nodig zijn, de stipjes zijn weer de glitters off course en verder...
    Ik heb nog een poging gedaan tot inkleuren, maar voor kledingontwerpen is het zo niet mijn ding. Ik heb de neiging om zachte pastelkleuren te gebruiken, maar ik moet hierin echt nog een eigen stijl in vinden en oefenen :'D
    Ik zal m'n kleurenversie meeposten, maar wees gewaarschuwd, ik vind het om de één of andere vage manier een disney tintje hebben en op weinig trekken XD In het echt, in stof, zal hem er zoveel beter uitzien :3
    Ontwerp in kleur
    vind ik echt heeeeel mooi getekent.Echt knap, zelf heb ik ook een tekentablet, maar veel moois krijg ik er niet uit, ben beter in papier tekeningen.ben nu vooral bezig met schaduw tekenen.


    M'n wacom gebruik ik zoiezo altijd voor schetsen en de outlines, gewoon omdat dat zoveel sneller en schoner werkt. Als je iets verkeerds getekend heb, kan je dat met alle gemak uitgummen zonder viezigheid achter te laten op het papier, wat je wel hebt met traditioneel tekenen. Nu, ik heb voor het traditioneel tekenen ook een lichtbak zodat ik heel gemakkelijk m'n handgetekende schetsen kan overtrekken, maar daar kruipt 2x zoveel tijd in, en tja, ik ben wat lui aangelegd XD

    Het schaduwwerk is daartegenover veel sneller en gemakkelijker met de hand, al vind ik het met m'n wacom realistischer (als ik er m'n tijd voor pak :'D) En tja, schaduwwerk is het lastigste wat er is, vooral omdat dat juist hetgeen is wat het belangrijkste is in een tekening.

    Wow, die tatoo ontwerpen _O_ , heb je ook deviantart?

    Thnx :$
    Ik heb ook deviant, maar daar plaats ik nog minder dan op m'n tumblr :'D
    Mijn deviant
    Ik ben nogal heel laks met m'n tekeningen en creaties uploaden :'D Ik moet namelijk ook echt eens dringend m'n tattoowerk zelf eens op m'n tumblr zetten :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Thnx :$
    Ik heb ook deviant, maar daar plaats ik nog minder dan op m'n tumblr :'D
    Mijn deviant
    Ik ben nogal heel laks met m'n tekeningen en creaties uploaden :'D Ik moet namelijk ook echt eens dringend m'n tattoowerk zelf eens op m'n tumblr zetten :'D


    Ik heb ook al een half jaar niks meer erop gezet, maar ik ben wel regelmatig online. Ik heb je zojuist gewatched, geef maar een seintje als ik ergens meer werk van je kan bewonderen ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wow, sommige ontwerpen hier zijn echt goed. Ik wilde dat ik zo kon tekenen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Licet schreef:
    (...)

    Ik heb ook al een half jaar niks meer erop gezet, maar ik ben wel regelmatig online. Ik heb je zojuist gewatched, geef maar een seintje als ik ergens meer werk van je kan bewonderen ;)


    Keilief van je, ik heb je ook meteen gewatched. Jij kan ook echt wel goed tekenen zeg. Ik ben nu keijaloers op je stoffen/kleding en op je schaduwwerk in portretten :3
    Ik ben momenteel zelf bezig met portretten oefenen, maar dan met tatoeren, op oefenhuid. Het is bij lange niet zo goed als jouw schaduwwerk, maar ik ben nog redelijk content aangezien tattoeren nog net een andere methode vereist dan gewoon tekenen XD
    Ik ga van de week misschien nog wat van m'n oude ontwerpen uploaden, want heb een pc vol staan vrees ik :'D

    [en we zijn erg off topic aan het gaan XD]

    Dus nog even on topic: ik heb nog een schets liggen, maar ben nog niet helemaal tevreden, dus morgen zal er nog een ontwerp komen :'D het is fijn om tussendoor rap rap wat te tekenen. Is veel te lang geleden, dus ben op dreef :'D

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 22:18 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @Befree

    Als je iets specifieker bent in wat je wel/niet wil hebben kan ik nog een ontwerp maken. Ik geloof namelijk niet dat wij dezelfde smaak hebben betreft jurken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Merrow schreef:
    (...)

    Keilief van je, ik heb je ook meteen gewatched. Jij kan ook echt wel goed tekenen zeg. Ik ben nu keijaloers op je stoffen/kleding en op je schaduwwerk in portretten :3
    Ik ben momenteel zelf bezig met portretten oefenen, maar dan met tatoeren, op oefenhuid. Het is bij lange niet zo goed als jouw schaduwwerk, maar ik ben nog redelijk content aangezien tattoeren nog net een andere methode vereist dan gewoon tekenen XD
    Ik ga van de week misschien nog wat van m'n oude ontwerpen uploaden, want heb een pc vol staan vrees ik :'D

    [en we zijn erg off topic aan het gaan XD]

    Dus nog even on topic: ik heb nog een schets liggen, maar ben nog niet helemaal tevreden, dus morgen zal er nog een ontwerp komen :'D het is fijn om tussendoor rap rap wat te tekenen. Is veel te lang geleden, dus ben op dreef :'D


    [En weer offtopic]

    Aahh super bedankt! Ik heb zelf ook al een tijdje niks gedaan met potlood, ben wel aan het schilderen maar dat schiet ook niet echt op. Maar ik heb mezelf uitgedaagd. Ik ga voor een schoolproject een stuk op 30 portretten tekenen, ****** veel werk, maar dan blijf ik iniedergeval wel aan de slag. Je moet echt foto's maken van je tatoo's op oefenhuid, je maakt me echt heel nieuwsgierig.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Madonna schreef:
    Wow, sommige ontwerpen hier zijn echt goed. Ik wilde dat ik zo kon tekenen.


    Precies dat, alleen kan ik geen jurken en alles tekenen. Andere dingen gaan veel beter (: Maar inderdaad, sommige zijn echt mooi! Wauwie


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    (...)

    Precies dat, alleen kan ik geen jurken en alles tekenen. Andere dingen gaan veel beter (: Maar inderdaad, sommige zijn echt mooi! Wauwie


    Het écht goed kunnen tekenen van stoffen (met schaduwen) is ook echt ongelofelijk moeilijk, omdat stof zo willekeurig is in tegenstelling tot andere objecten


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    [En weer offtopic]

    Aahh super bedankt! Ik heb zelf ook al een tijdje niks gedaan met potlood, ben wel aan het schilderen maar dat schiet ook niet echt op. Maar ik heb mezelf uitgedaagd. Ik ga voor een schoolproject een stuk op 30 portretten tekenen, ****** veel werk, maar dan blijf ik iniedergeval wel aan de slag. Je moet echt foto's maken van je tatoo's op oefenhuid, je maakt me echt heel nieuwsgierig.


    Ik heb ook inmiddels al op mensen getattoeerd. Ik ben nu ook bijna een jaar bezig ermee :3 Ik zal van de week echt eens wat gaan uploaden op m'n tumblr en op m'n dev :'D

    O.o 30 portretten, dat is echt onwijs veel. Het is wel echt een tof project om jezelf op te leggen en het houdt je inderdaad bezig. Veel suc7 ermee (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Ik heb ook inmiddels al op mensen getattoeerd. Ik ben nu ook bijna een jaar bezig ermee :3 Ik zal van de week echt eens wat gaan uploaden op m'n tumblr en op m'n dev :'D

    O.o 30 portretten, dat is echt onwijs veel. Het is wel echt een tof project om jezelf op te leggen en het houdt je inderdaad bezig. Veel suc7 ermee (;


    Heel erg bedankt. Waarschijnlijk wordt het niet zoals ik hoop, maar het gaat er als het goed is wel voor zorgen dat ik met iets meer tempo ga werken.

    Echt vet dat je tatoeëert, doe je dit voor de kost, of alleen hobby?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'