• Ben ik de enige die lichtelijk klaar is met alle RPG-topics in de Actieve Topic sectie? Als Off-topic niet verschijnt in Actieve Topics, waarom RPG's, waar er naar mijn mening echt te veel van zijn, dan wel?

    Geen idee of hier al een topic over is maar yolo jwz. =$


    ars moriendi

    Al vaker gezegd. Het enige dat je kan doen is GM worden en die dingen uitzetten. RPG gaat niet naar Off-topic.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Al vaker gezegd. Het enige dat je kan doen is GM worden en die dingen uitzetten. RPG gaat niet naar Off-topic.

    Maar wat is de reden dan? Want als dat al vaker gezegd is, geeft dat aan dat meer mensen zich er aan storen.


    ars moriendi

    Scandal schreef:
    Al vaker gezegd. Het enige dat je kan doen is GM worden en die dingen uitzetten. RPG gaat niet naar Off-topic.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Maar wat is de reden dan? Want als dat al vaker gezegd is, geeft dat aan dat meer mensen zich er aan storen.

    Er zijn volgens mij meer mensen die willen RPG'en, dan mensen die het vervelend vinden. Weet het niet zeker, maar daar gok ik op.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 22:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 22:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wauw, iemand leeft hier onder een steen. Dat is omdat ze hopen dat hierdoor meer mensen een GM kopen en ze meer geld krijgen. Als ze RPG's naar offtopic verhuizen raken ze GM members kwijt en een reden om ze aan te sporen om dat te kopen.


    Your make-up is terrible

    Oromis schreef:
    (...)
    Er zijn volgens mij meer mensen die willen RPG'en, dan mensen die het vervelend vinden. Weet het niet zeker, maar daar gok ik op.

    Plus, als heel veel mensen willen RPG'en, zouden zij er zich weer dood aan ergeren dat RPG-topics niet in de actieve topics zouden staan. O, en het is natuurlijk ook wel goed voor de onderhouding van Q (met GM-ship om ervan af te komen, etc)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hmm, oke, blijf het irritant vinden though. Maar thanks voor de toelichting.


    ars moriendi

    Koop GM.

    Ik vind het ook irritant. Vooral omdat het vaak RPG's zijn die mij niet aanspreken.


    26 - 02 - '16

    Ik snap je ergenis enigzins. Aan de andere kant is het voor rpgers een stuk handiger om een ( beginnend ) rpg te vinden bij de actieve topics. Zo doen e sneller mensen aan mee.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vind eigenlijk dat als je een RPG wilt zoeken je gewoon naar het subforum kan gaan en vind het zelf, ondanks dat ik van RPG'en houd, ook erg vervelend.
    Maar inderdaad, zo kan Q wel blijven bestaan omdat er mensen zijn die hierdoor GM worden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik vind eigenlijk dat als je een RPG wilt zoeken je gewoon naar het subforum kan gaan en vind het zelf, ondanks dat ik van RPG'en houd, ook erg vervelend.
    Maar inderdaad, zo kan Q wel blijven bestaan omdat er mensen zijn die hierdoor GM worden.

    Tsja, want in principe zou off-topic dan ook gewoon in de actieve topics kunnen staan. Dat is in mijn ogen precies hetzelfde als RPG'en.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Tsja, want in principe zou off-topic dan ook gewoon in de actieve topics kunnen staan. Dat is in mijn ogen precies hetzelfde als RPG'en.


    Je bedoelt hetzelfde principe als met de RPG's? Want dat vind ik inderdaad ook.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Je bedoelt hetzelfde principe als met de RPG's? Want dat vind ik inderdaad ook.

    Inderdaad. RPG en Offtopic vind ik in principe hetzelfde.


    ars moriendi

    Oké, ik dien een amendement in heuu. Aangezien ze niet naar off-topic worden geplaatst, kan er dan niet zo'n regeling komen als bij wedstrijden? Dan worden het er iig wat minder.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."