• Vincent Chase, voormalig acteur, besluit terug te keren naar zijn oude levensstijl en besluit zijn oude agent, Ari Gold, op te zoeken. Hij is er helemaal van overtuigd zo weer terug te kunnen vallen in zijn oude leefpatroon. Er is echter veel veranderd sinds hij de gevangenis inging. Niemand weet meer wie hij is, zijn maneger en beste vriend wil geen van beide meer zijn en zijn plaats als Ari's lievelingetje is ingenomen door Ivy Stewart, een opkomende filmster.

    Ivy werd opgemerkt nadat ze een klein rolletje had gekregen in een bekende soap. Hoewel ze maar twee zinnen had en maar eenmalig in de serie zou verschijnen, zag Ari meteen potentie in haar. Samen met haar entourage treedt Ivy binnen in de wereld van Brad Pitt, Tom Cruise en George Clooney, een wereld waar Vince eerder ook van uitmaakte.




    - Met Vincent Chase, Johnny Drama, Turtle en Eric Murphy
    - Tevens met Ari en Lloyd
    - Niet gebaseerd op het verhaal van de serie


    Natuurlijk heb ik hier nog rollen voor nodig.

    - 3x Ivy's entourage (meisjes, dit moeten wel mensen met verschillende persoonlijkheden zijn).
    - Ivy's broer
    - 2x 1x Agenten die werken bij de Miller/Gold Agency

    Er kunnen natuurlijk rollen bijkomen, naarmate het verhaal vordert.

    In te vullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Likes:
    Dislikes:
    Personality:
    Extra:
    Foto:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 22:36 ]


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Naam: Nathan Chase
    Leeftijd: 3 jaar ouder dan zijn zusje
    Likes: Muziek maken en rondhangen met vrienden
    Dislikes: Meiden die denken dat ze 'het' zijn en mensen die haat op zijn zusje hebben
    Personality: Nathan is een jongen die heel vriendelijk en beleefd is, hij zal niet snel arrogant of boos worden want zo wil hij zelf ook niet behandeld worden.
    Extra: Nathan is vroeger gepest en is toen begonnen met trainen, hij is nu heel sterk en mensen zijn bang opmerkingen over hem te maken. Terwijl hij het niet kwaad bedoeld.
    Foto:


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Naam: Nathan Chase
    Leeftijd: 3 jaar ouder dan zijn zusje
    Likes: Muziek maken en rondhangen met vrienden
    Dislikes: Meiden die denken dat ze 'het' zijn en mensen die haat op zijn zusje hebben
    Personality: Nathan is een jongen die heel vriendelijk en beleefd is, hij zal niet snel arrogant of boos worden want zo wil hij zelf ook niet behandeld worden.
    Extra: Nathan is vroeger gepest en is toen begonnen met trainen, hij is nu heel sterk en mensen zijn bang opmerkingen over hem te maken. Terwijl hij het niet kwaad bedoeld.
    Foto:



    Got a part, al verander ik 'chase' even in stewart, als je dat goed vind (:

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 6:49 ]


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Wat is een entourage? :$ Anders wil ik die misschien wel een maken (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Wat is een entourage? :$ Anders wil ik die misschien wel een maken (:


    een entourage is een groep mensen die een belangrijk / interessante persoon volgt en die naar die interessante persoon bijwonen.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Ik heb nog wel rollen nodig... Alsjebliefffffffffffffffffffffffffffffffft?


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Alsjeblieft?


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Wat verwacht je precies van de agenten?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Wat verwacht je precies van de agenten?



    Wat ik van hen verwacht is dat ze gedreven zijn, en ja, het zijn zegmaar de mensen die de 'jobs' zoeken voor de sterren.
    Zij regelen zegmaar de audities en dat de sterren de scripts krijgen die ze willen.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Rol: Agent
    Naam: Evelyn Grace
    Leeftijd: 24
    Likes: Snoep, chocolade en waterglijbanen.
    Dislikes: Duisternis, horrorfilms en kaas
    Personality: Evelyn is een nogal vreemde vrouw die alles zegt wat in haar opkomt. Ze is een enorme flapuit en kan niks geheim houden. Het is eigenlijk een wonder dat ze haar baan geheim kan houden. Verder is ze enorm onzeker en soms wat naïef.
    Extra: Ze heeft een tatoeage.
    Foto:


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Rol: Agent
    Naam: Evelyn Grace
    Leeftijd: 24
    Likes: Snoep, chocolade en waterglijbanen.
    Dislikes: Duisternis, horrorfilms en kaas
    Personality: Evelyn is een nogal vreemde vrouw die alles zegt wat in haar opkomt. Ze is een enorme flapuit en kan niks geheim houden. Het is eigenlijk een wonder dat ze haar baan geheim kan houden. Verder is ze enorm onzeker en soms wat naïef.
    Extra: Ze heeft een tatoeage.
    Foto:



    perfect ;3


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Nounou. NOG 4 ROLLEN.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Entourage zijn dus eigenlijk gewoon een groep vrienden/fans die haar volgen?


    Tell me about it, stud.

    Sheldon schreef:
    Entourage zijn dus eigenlijk gewoon een groep vrienden/fans die haar volgen?


    een groep vrienden die haar volgen ja (:


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Rol: Maakt me niet uit
    Naam: Josè Tinler
    Leeftijd: 22
    Likes: gemeen zijn, Duisternis, Dansen,zingen
    Dislikes: vrolijkheid roze meisjes achtig giechelen
    Personality: Als Josè je niet mag dan weet je dat gelijk ze heeft een hekel aan alles wat vrolijk en blij is
    Extra: Nop
    Foto:*-*

    Rol: Agent
    Naam: Yule Bockan
    Leeftijd: 32
    Likes: Talent, zingen, dromen en haar dochtertje Elenoar
    Dislikes: Gemene mensen, kikkers en fietspaden
    Personality: Vaak hyper, vrolijk, maar kan toch verschrikkelijk bot uit de hoek komen. Als ze niks in je ziet kun je er op rekenen dat je afgewezen word. Als ze wel wat in je ziet kun je er op rekenen dat ze een geweldige vriending word.
    Extra: getrouwd met Holm, en heeft een dochtertje, Elenoar
    Foto:


    Dreaming without~