• Hoooi allemaal,

    Rickjuh verveelde zich, en heeft zich even in het zweet gewerkt, pfff.
    Er staat een hele nieuwe site van Quizlet Radio online! Het luisteren gaat niet meer via de site, maar gewoon in jou eigen windows media player, winamp, ect..!

    Je kunt nu ook alle liedjes die ik op dit moment heb lezen en op de knop "Request" drukken, om dat lied aan te vragen! Hierdoor heb ik veel minder werk, en komt dat lied wat jij aanvraagt automatisch in mijn afspeellijst te staan!

    Vanavond rond 9 uur zal ik de radio tijdelijk even testen, en mogen jullie meeluisteren en mijn aanvraag systeem/ website testen! Hou het forum rond die tijd in de gaten voor een nieuwe topic.

    Tot dan, eerst maar even werken nu bij de C1000:Y)
    -Rick(juh)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    He, jammer nou dat ik van 7 tot 11 uur mijn diploma uitreiking heb en niet kan luisteren. (huil)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2010 - 16:08 ]

    jheah, dan zit ik nu net in leiden., ;[


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Seraph schreef:
    He, jammer nou dat ik om 7 uur mijn diploma uitrijking heb en niet kan luisteren. (huil)


    maar diploma uitreiking is ook leuk! gefeliciteerd nog! (krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    maar diploma uitreiking is ook leuk! gefeliciteerd nog! (krul)

    Ja, dat is zo. Maar ik luister dan liever de nieuwe QRadio..
    Ach, volgende keer maybe.

    Ik heb etentje met de klas :3 als ik optijd terug thuis ben zal ik luisteren :"D


    .

    Als ik thuis was geweest [/Gaat naar Spanje] had ik geluisterd. Ik hoop dat het allemaal prima verloopt en als ik terug ben weer zo een avond is, of whatever. Want ik wil nog wel eens luisteren.


    Some people make the world special just by being in it

    hihi.
    ik luister wel hoor. (:


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    Ik zou willen luisteren, maar ben waarschijnlijk laat thuis van de rijschool. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben er om 9uur niet. -cry-
    anders zou ik wel luisteren.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2010 - 16:16 ]


    Smiling but close to tears.

    Hihi (: Ik ga zeker luisteren ^^


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik ga zeker luisteren! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga luisteren als ik zin heb xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ga luisteren. En nou maar hopen dat ie het doet :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Seraph schreef:
    He, jammer nou dat ik van 7 tot 11 uur mijn diploma uitreiking heb en niet kan luisteren. (huil)

    Ja, ik om half 8! Ik wilde luisteren :O

    Potverdriedubbeltjes, dan ben ik waarschijnlijk weg. o:


    All this dampness is damp.