• Ik heb gisteren twee nieuwe truien gekregen van m'n ma en ik ben er erg blij mee. Ik zoek namelijk al heel lang dit soort truien. (: Om dit verder nog nuttig te houden, hebben jullie nog leuke truien of iets anders gekocht/gekregen? (:



    The sun will rise and we will try again.

    neexD
    2 G-star broeken


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Geldof schreef:
    (...)
    Oesjie, niet opgemerkt dan (:
    Tja er zijn twee van die winkels en ik bezoek er altijd maar één, dusja ^^


    Haha ^^


    The sun will rise and we will try again.

    kittje schreef:
    neexD
    2 G-star broeken


    Haha okee! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Leuk!
    Ik heb nu een redelijk nieuwe trui aan. Hij is behoorlijk groot, maar wel heel lekker warm. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Leuk!
    Ik heb nu een redelijk nieuwe trui aan. Hij is behoorlijk groot, maar wel heel lekker warm. ^^


    Zulke truien vind ik altijd heel fijn ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Mmm nee ik vind ze niet zo leuk maar 1 staat je op zich wel leuk.
    Ik heb laatst een trui gekocht in Harry Potter kleuren ^^


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ze zijn echt leuk ;3
    En nou toevallig heb ik gister van een vriendin voor Sinterklaas een paar sokken gekregen. Nu hoor ik je al denken. Wtf, sokken. Maar echt ik ben nog nooit zo blij geweest met sokken. Ik ben namelijk hellemaal gek van panda's en nu zijn het dus roze flufie huis Sokjes met een panda erop., hahaha het klinkt echt heel stom, maar ze zijn echt heel leuk. ;x en daarbij mijn kleine kinderhandje is snel gevuld.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    Ze zijn echt leuk ;3
    En nou toevallig heb ik gister van een vriendin voor Sinterklaas een paar sokken gekregen. Nu hoor ik je al denken. Wtf, sokken. Maar echt ik ben nog nooit zo blij geweest met sokken. Ik ben namelijk hellemaal gek van panda's en nu zijn het dus roze flufie huis Sokjes met een panda erop., hahaha het klinkt echt heel stom, maar ze zijn echt heel leuk. ;x en daarbij mijn kleine kinderhandje is snel gevuld.


    Panda's zijn zo awesome en cute eh. <3


    The sun will rise and we will try again.

    Aahw, die eerste trui is echt leuk! Ik koop eigenlijk nooit truien, want ik zie nooit leuke.
    Wel heb ik vorige week een heerlijk dik wollen vest gekocht. Zo lekker warm <3


    Tell me about it, stud.

    Ik vind ze je allebei mooi staan! Ik houd erg veel van truien en sweaters. (:


    I look inside myself and see my heart is black.

    @Sheldon en @Microcuts dankjulliewel! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Leuk!
    Voor het laatst een trui bij Forever 21 besteld =)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Het is niet echt mijn smaak, maar het staat je leuk!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb nu een heerlijke trui aan. Iedereen op school zat te zeuren dat het koud was, en ik had nergens last van :'D
    Ik heb nog een hele fijne, een dikke (lijkt wol, maar dat is het niet, ben daar soortvan allergisch voor).

    Ze zijn trouwens leuk ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Leuke truien! Zulke truien staan mij vaak niet, dus ik draag ze nooit (cat)
    Wel heb ik gister al mijn jurk en masker voor mijn kerstgala gekocht (:


    From these ashes, I will rise