• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Dinaggo
    -Liam James Payne: SateGoddess
    -Niall James Horan: nessje
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik:
    .

    Meisjes:
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider
    - Rosalie Lauren Angels; Coockies


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster
    - Camille Valery Lanes Arriver

    - Alannah Jade Rivers xNialldos

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 21:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SateGoddess schreef:
    You're saver in nood =D

    Oké dat sloeg nergens op, maar mag ik Liam =)?


    Dat is niet waar dat het nergens op sloeg, want het is wel zo (:

    Maar ja natuurlijk mag dat en deze keer deel ik ook cookies uit^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Ja!! Dat mag! ;o Omg, I love you girl! Get your cookie here! ^^


    I like cookies =D Btw is het goed als ik hem morgen invul? Ben echt doodop...

    xHazzaStyles schreef:
    (...)

    Dat is niet waar dat het nergens op sloeg, want het is wel zo (:

    Maar ja natuurlijk mag dat en deze keer deel ik ook cookies uit^^


    Yay nog meer cookies =D

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 21:24 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mag ik Liam? Dan vul ik hem zo in:X


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Mag ik Liam? Dan vul ik hem zo in:X


    Niet verkeerd bedoeld, maar als je eventjes had gelezen had je kunnen zien dat er al iemand Liam had gekozen. (;


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Niet verkeerd bedoeld, maar als je eventjes had gelezen had je kunnen zien dat er al iemand Liam had gekozen. (;


    Ow, sorry!
    Ik heb het tegelijkertijd met diegene gestuurd dus kon ik het ook niet lezen...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rol: Harry Styles.
    Naam: Harry Edward Styles.
    Leeftijd (16-21): 18.
    Nationaliteit: Engels.
    Karakter: Harry is een spontane, beleefde en vooral een jongen die opzoek is naar wat uitdaging. Hij houd wel van een praatje, maar kan ook een voltallige tijd in rust spreken. Daarbij is hij erg sportief en doet er alles aan om strak en fit te blijven. Ook is Harry niet vies van een meisje op zijn tijd, hij vind het geweldig met al die vrouwen aandacht die hij krijgt, daarnaast zijn soms ook nog wel eens jongens in hem geintresseerd, ook dit vind Harry niet erg, het maakt hem niets uit of diegene een meisje of een jongen is.
    Uiterlijk:


    Extra: Harry is biseksueel.
    De ergste nachtmerrie/bang voor: Harry is niet zo snel bang voor iets, hij is meer diegene die er wat cooler onderblijft.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=145577


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Even eerlijk, vinden jullie mijn rol niet irritant of iets dergelijks? Was hij gewoon goed?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Even eerlijk, vinden jullie mijn rol niet irritant of iets dergelijks? Was hij gewoon goed?


    ( nee ik vind hem gewoon goed (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kan ik nog een meisje aanmaken?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rol: Liam
    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd (16-21): 19 jaar
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Liam probeert iedereen te helpen, aardig te zijn en bovenal te zorgen dat je blij bent. Hij werkt hard voor zijn dromen. Hij is een echte gentleman op het gebied van vrouwen. Zijn vriendinnetje zal behandeld worden alsof het de koningin is van Engeland. Ze hoeft maar iets te willen en Liam haalt het. Ook zal hij alles voor zijn beste vrienden en familie doen, alleen maar om hen te beschermen. Hij is altijd in voor een lolletje, maar kan ook heel serieus zijn en doen.
    Uiterlijk:



    Extra: -
    De ergste nachtmerrie/bang voor: Lepels. De dood (van zijn dierbaren). En dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:47 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Voorlopig zijn we opzoek naar de rollen die bovenin staan aangegeven
    Dit kan altijd nog veranderen en meer worden (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Meisje
    Naam: Rosalie Lauren Angels
    Leeftijd (16-21): 17
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Rosalie is een heel vrolijk en blij meisje. Ze lacht constant en je ziet haar niet zo snel verdrietig. Dat is alleen schijn, want opzich zit er veel verdriet in haar. Dat komt omdat haar tweeling zus is overleden toen ze 12 was. Ze was altijd heel close met haar zusje en ze waren altijd 1. Ze werden dan ook altijd gezien als Rosalie en Amy. Niet als persoon alleen. Sinds haar zusje is overleden is dat heel anders geworden. Ze is een individu en er zit veel pijn in haar. Omdat haar zus wilde dat ze altijd vrolijk zou blijven, doet ze ook alsof ze dat is, maar eigenlijk is ze ongelukkig. Op haar 15de is ze naar een nieuwe school gegaan en al die vrienden weten niet van haar tweelingzus. Dat is haar geheim en ze wilt geen medelijden.
    Uiterlijk:


    Extra: Rosalie's tweeling zus Amy is overleden, niemand weet ervan. Ze houdt van zingen, dansen en vroeger klom ze altijd in bomen en deed dat soort dingen. Nu doet ze dat niet meer, behalve het dansen en zingen. Ook kan ze een beetje piano spelen.
    De ergste nachtmerrie/bang voor: Ze is bang om nog iemand te verliezen van wie ze houdt en ze is bang voor hoogtes. Haar zusje is namelijk overleden door uit een boom te vallen.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 19:23 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Op dit moment zijn we nog opzoek naar Nialler, Zayn en een meisje (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Slechte geest.
    Naam: Camille Valery Lanes
    Leeftijd (16-21): 14
    Nationaliteit:Amerikaans
    Karakter:Ze heeft een hart van steen, ze lacht mensen uit wanneer ze bang zijn en ze lijden. Ze is alleen aardig tegen haar mede-geest Melody. Dat komt omdat Melody, net als Camille een slechte geest is. [Ik breid nog meer uit hoor, ik weet alleen nu even niks]
    Uiterlijk:

    Camille heeft lange lichtbruine haren, die ze, voordat ze vermoord werd, altijd in een staart had zitten, zo ook nu als geest. Camille is een lang meisje van 1.81, Ze heeft een lichte huid en blauw/grijze ogen.
    Kalia Prescott
    Extra:Komt nog
    De ergste nachtmerrie/bang voor:Dat mensen haar grootste geheim te weten komen, en dat de feestgangers het geheim van het kasteel te weten komen.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:52 ]


    That is a perfect copy of reality.