• Wat is jullie toekomst droom?

    mijne is om een keer in een film een goede rol te spelen


    You're amazing the way you are, never give up!

    ooit een keer naar disneyland gaan of uberhaubt een keer in het buitenland komen, wat ook een droom is is vrede en geen oorlog, maar respect voor elkaar!


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ik wil gewoon gelukkig zijn, een boek uitgeven en een leuke man tegen komen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Eyes schreef:
    Mijn toekomstdroom is dat ik later echt een eigenlijk saai leventje heb een man, een baan en kind(eren). In de tussen tijd wil ik nog wel dingen doen maar dat is echt mijn toekomst droom.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Reizen, journalist zijn die vanuit het buitenland verslag doet, een leuke man vinden.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Australië en Nieuw Zeeland bezoeken.


    Caution first, always.

    Ik wil gewoon gelukkig zijn (A)


    •*• Lululu •*•

    Geen idee


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Het enige wat ik écht zou willen is een plattelands huis. Ik hoef verder geen geweldige baan, ik denk dat dingen vanzelf wel een goed einde zullen krijgen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mijn lijstje:

    • Gymnasium afmaken
    • Op reis gaan
    • Leuke man ontmoeten
    • Filmwetenschappen studeren in Brussel, Antwerpen of Amerika
    • Regisseuse worden
    • Mooi huis kopen



    • 2 Grote harige honden kopen



    • 2 Kinderen krijgen (Het liefst een tweeling jongens, met als naam Joey, Fred, Remus of Dylan)
    • Blijven tekenen als hobby
    • Goede films maken
    • Gelukkig zijn
    (A)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Tsja, ik kan een heel verhaal van 1000 woorden gaan schrijven hoe ik het gepland heb, maar dit is een samenvatting:

    In de zesde cum laude voor mijn gymnasiumexamen slagen
    Dan een succesvolle studie voor iets (ik weet nog iet wat) afronden
    Een jaar werken in een hotelletje of iets ver weg van hier, op een eiland ofzo
    Dan een goede baan krijgen, met een man en misschien twee kids


    Music is life :)

    Eigenlijk wil ik gewoon zoveel mogelijk zien van de wereld, mensen helpen en gelukkig zijn. Ow en in een echte musical spelen is ook nog wel een droom van mij.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb meerdere toekomst dromen. ;)
    Maar dat komt denk ik omdat ik niet precies weet wat ik wil.

    Ik wil een gezinnetje en een goed betaalde baan. Met een hele lieve man, gewoon huisje, boompje, beestje. (A)
    Maar ik wil ook nog reizen, de wereld zien en dan vooral de wereld steden, Parijs, Londen, New-York, Rome, Madrid, Berlijn.:)
    Ook wil ik de wereld rocken door een keer op te treden met een bandje en ik wik graag gekke dingen doen. Zoals bij de roomservice in een hotel alle toetjes van de menukaart bestellen of een hek schilderen om 2 uur in de nacht. ;)
    Gewoon leven!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik wil eigenlijk heel veel dingen met mijn leven, en ik ben benieuwd of dat er allemaal in past. De volgende dingen wil ik sowieso:
    *Gezinnetje hebben.
    *Werk vinden dat met andere landen te maken heeft, het liefst waarbij je ook veel reist.
    *Een boek uitgeven.


    "They say that we're dreaming too big, I say that this town's too small."

    Anguish schreef:
    Ik weet het eigenlijk niet. Ik leef in het hier en nu, plus het feit dat ik eigenlijk helemaal niet wil nadenken over de toekomst. Het hele idee van 'ouder worden' vind ik werkelijk waar niets. Volgend jaar word ik 18 en daar zie ik al enorm tegenop.

    Herkenbaar. Ik ben in november 18 geworden en ik vond het verschrikkelijk. Maar ik kan je verzekeren dat het wel meevalt, ik voel me nog niet bejaard (':

    OT: ik heb twee dromen: acteren en een boek uitbrengen.
    Van die eerste ben ik vrijwel zeker dat het nooit uit zal komen omdat ik te schijterig ben om ergens auditie voor te doen en ik denk ook niet dat mijn ouders het op prijs zullen stellen.
    De tweede probeer ik wel vol te houden.
    Voor de rest ben ik tevreden met mijn voorlopige toekomst, ik doe Pabo dus over 4jaar hoop ik voor de klas te staan.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Mijn droom is trouwen met mijn vriend en kinderen van hem krijgen. Een superleuke baan als kok krijgen en misschien ooit op tv komen als beroemde kok.


    26 - 02 - '16