• Ik zat even op mijn verlaten Twitter account, en ik bedacht me, om even te kijken wat iemand die YOLO zegt, eigenlijk zoal Tweet (Bij Search-dingetje dus #YOLO intypen. Ik haat de afkorting zelf namelijk).

    Nou, na vele *Facepalm* momenten, zag ik deze, en die vond ik toch wel echt heel geniaal xd:



    Zelf vind ik YOLO namelijk echt dom, maar deze vond ik wel echt leuk xD
    Et toi?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:30 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik zal m'n tijd achterlopen aangezien ik begod geen idee heb wat YOLO betekend :'D En m'n humor zal ook nog op bed liggen, want ik ben daarin ook niet helemaal mee want ik vind het niet bepaald grappig, no offense off course naar de mensen die het wel grappig vinden XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik zal m'n tijd achterlopen aangezien ik begod geen idee heb wat YOLO betekend :'D En m'n humor zal ook nog op bed liggen, want ik ben daarin ook niet helemaal mee want ik vind het niet bepaald grappig, no offense off course naar de mensen die het wel grappig vinden XD

    YOLO betekent "You Only Live Once" en kun je vergelijken met "Pluk de dag". Helaas gebruiken mongolische mensen dit om hun slechte/idiote/of ronduit stupide gedrag goed te praten. Als in: "Ik drink zoveel tot ik neerval. YOLO"

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 12:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hmm, vind het niet bepaald grappig eigenlijk. Ligt misschien aan mijn humor.


    Take me to wonderland

    Waarom hebben zoveel mensen zo'n grondige hekel aan YOLO?

    Ik vind het wel een kern van wijsheid hebben.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    Waarom hebben zoveel mensen zo'n grondige hekel aan YOLO?

    Ik vind het wel een kern van wijsheid hebben.

    Heeft het ook, maar ik haat het woord door de manier waarop de rest ermee om gaat. Ik hou het wel bij dingen die ze nog niet verneukt hebben zoals "Pluk de dag"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is cynisch bedoel lijkt me, maar idd erg grappig


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    AHAHAAHAH ik vind 'm echt genius! *O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kyoshi schreef:
    HAHAHA, zulke dingen van Harry Potter zijn altijd grappig :').


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt