• Staking van de NMBS, net nu ik een nachtje op en neer naar Leuven ging voor een afspraak. (Ik zit nu in Leuven). Dus, eens zien hoe ik vandaag thuis ga komen. Ain't that great.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Doet me denken aan die ene confession over de NMBS. :')
    Maar dat is wel echt stom voor jou. :c Heb je boeken bij om te leren?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Doet me denken aan die ene confession over de NMBS. :')
    Maar dat is wel echt stom voor jou. :c Heb je boeken bij om te leren?


    Ja, dat gelukkig wel. Maar ik moet even kijken of ik genoeg eten mee neem voor onderweg.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Volgende week ook weer hoor. + de bussen. Sorry dat ik het zeg maar (finger) de vakbonden. Er zijn meer manieren dan andere te pesten.


    Queer zijn is gewoon alles

    Verschrikkelijk die stakingen.
    Die staking die ze op de 31e gepland hebben staan, komt ook weer goed uit. Lekker op de dag van mijn examen. Pfff


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Echt balen voor je!
    Ik reis 20 juni naar Zuid België, vanaf Nederland en ik hoop toch echt dat het dan weer een beetje in orde is daar..


    I was an angel living in the garden of evil

    Echt altijd tijdens de examens :// ik vorige examenreeks ook, gelukkig heb ik met de grote staking geen examen.
    De universiteiten zijn natuurlijk ook zo vriendelijk er rekening mee te houden *insert sarcastisch geluidje*


    soul made of stardust and chaos.

    Westwick schreef:
    Echt balen voor je!
    Ik reis 20 juni naar Zuid België, vanaf Nederland en ik hoop toch echt dat het dan weer een beetje in orde is daar..

    Ik vrees dat stakingen tijdens de examenperiode hier normaal zijn, maar tot nu toe is er geen gepland op 20 juni zover ik weet. Dus ik duim voor je (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    20juni zijn men examens


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Dat slaagt echt tegen... Ik hoop dat je snel weer thuis raakt!


    What would Emma do?

    Raad eens wie vandaag niet naar huis gaat. :D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bij ons heeft de staking dinsdag ook onze excursie naar Antwerpen verpest, heel vervelend.


    I wanna be a wizard!

    Echt vreselijk. Eerst wist ik enkel van de staking op 31 mei, gelukkig heb ik dan net geen examen


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yaaaas, ik ben eindelijk thuis! Vandaag was ook nog staking, maar ik ben met de trein naar Landen gegaan, en daar heeft mijn vader me opgehaald met de auto.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat irritant zeg. In Nederland kun je ook "staken" dan mag je met z'n alleen op een veldje staan in Den Haag, minder effectief maar ook zeker minder irritant voor de rest van Nederland. Gelukkig dat je weer thuis bent gekomen!


    ©1998

    Er is 26 juni (dacht ik, niet helemaal zeker maar iig eind juni ergens) nog een staking gepland. Just so you know.


    soul made of stardust and chaos.