• ... alsjeblieft :3

    Ik heb geloof ik volgende week of de week daarop gala, en aangezien mijn eerste plan (pyjama dragen, gewoon leuk) massaal werd afgewezen door vriendinnen, zal ik toch echt nog zo'n ding moeten kopen.

    Jurk 1 IIII

    Jurk 2 Uitverkocht!

    Jurk 3 IIII IIII IIII IIII

    Jurk 4 IIII IIII IIII IIII IIII IIII II

    Jurk 5 IIII

    Misschien handig om erbij te zeggen dat ik pittig bleek ben en roodbruin haar heb :Y).

    Dus, welke zouden jullie kiezen?

    EDIT: Ik volg jullie advies en kies jurk vier!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 17:52 ]


    i put the fun in funeral

    Ik vind 3 en 4 erg mooi.


    Bad decisions make good stories.

    Drie en vier zijn mooi!


    As travars

    Kyoshi schreef:
    Drie of vier, definitely.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik zou voor nummer 3 gaan :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik vind 3 mooi (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    4 of 5.

    ik vind 3 en 4 de mooiste.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    4!


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Vier


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Voor mezelf had ik gekozen voor 3 zeker weten.
    Maar Als je voor iets liefelijke en klassiek gaat dan zou ik voor 4 kiezen (:

    5 vindt ik niet mooi.
    en bij jurk 1 vind ik niet leuk door het goude.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Vijf!


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Na lang, lang twijfelen heb ik besloten om jurk vier te kopen ^^. Bedankt voor de reacties!
    Ben ik eindelijk klaar om een jurk te kopen, is er weer een iDeal storing bij de ABN. Ugh :c


    i put the fun in funeral

    jurk 3:)