• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:46 ]

    De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Gefeliciteerd Ellen! *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Die toets is erg goed gemaakt, dan. :'D Maar gefeliciteerd! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gefeliciteerd! Wat goed van je want je hebt toch het hoogste cijfer van de klas.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Gefeliciteerd! Wat goed van je want je hebt toch het hoogste cijfer van de klas.


    De hele klas keek mij meteen aan zo van 'Whut? Hoe is dit mogelijk? Jij? Hoe kan dat?'

    Gefeliciteerd *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    De hele klas keek mij meteen aan zo van 'Whut? Hoe is dit mogelijk? Jij? Hoe kan dat?'


    Voelde jij je niet trots?


    Physics is awesome

    Herkenbaar. Behalve dan dat ik nooit het hoogste cijfer haal met wiskunde. Gefeliciteerd ^^.


    The odds are néver in our favor.

    (hoera)(hoera)(hoera)


    Lees je mijn story al? http://www.quizlet.nl/chapters/941059/krunckletowns-mysterie/

    Eyes schreef:
    (...)

    Voelde jij je niet trots?


    Hartstikke :'D

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:51 ]

    Goedzo.
    Ik sta dit jaar voor het eerst sinds de middelbare een 5,5 of hoger voor alle vakken. Zelfs voor Frans


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat gebeurt bij mij alleen in mijn dromen. (cat)
    Wel super knap van je, though.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Well done! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gefeliciteerd :3
    Ik voelde me ook awesome toen ik, onwiskundig as fuck, één van de zes voldoendes uit de klas had gehaald voor het vorige wiskunde pw.


    i put the fun in funeral

    Eyes schreef:
    Gefeliciteerd! Wat goed van je want je hebt toch het hoogste cijfer van de klas.


    •*• Lululu •*•

    Deadwish schreef:
    Dat gebeurt bij mij alleen in mijn dromen. (cat)
    Wel super knap van je, though.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."