• Aangezien het binnen iets minder dan een maand zover is, en ik echt niet langer kon wachten, heb ik zonet mijn username alvast aangepast aan de gezellige kerstsfeer.
    Prancer is een van de 9 rendieren van de Kerstman (duh) en ik denk dat hij bij deze mijn favoriet is? Lol, geen flauw idee :'D
    Meet Prancer dus!





    Normaal gezien heb ik het niet zo voor winter en koude, maar ik zwijmel toch wel graag weg bij een mooie kerstfilm, en ik hou van winterse sneeuwbeelden uit steden als Parijs, Londen en natuurlijk New York, waar volgens mij de kerstperiode als hemel op aarde is.

    Houden jullie ook zo van de kerstdagen en zouden jullie een kerstgerelateerde naam nemen/willen?
    &I hope you like it!

    EDIT: Ik was dit haast vergeten:

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 21:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Leuk, mijn pf wordt waarschijnlijk dit weekend aangepast. Aangezien Voldemort en zwarte piet gewoonweg een enge kruising is.D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Hahaha, ja, dat lijkt me ook :'D

    Ik wilde geen Sinterklaas doen, want dan zou ik daar een maand mee moeten rondlopen, en dat vond ik wat stom :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Prancer schreef:
    Hahaha, ja, dat lijkt me ook :'D

    Ik wilde geen Sinterklaas doen, want dan zou ik daar een maand mee moeten rondlopen, en dat vond ik wat stom :')


    Yeah, true.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    I like!
    Christmas <3


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    I like!
    Christmas <3



    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aw yeaa reindeers.




    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dunk schreef:
    Aw yeaa reindeers.
    ...



    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Prancer schreef:
    (...)



    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dunk schreef:
    (...)




    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waaw, is in minder dan een maand kerst en ik mag nog steeds geen kerstliedjes horen van mezelf. Damnit.. Maar het is in ieder geval een tof initiatief. Ik houd van kerst en vooral als het sneeuwt, wat hij bijna nooit gaat doen. Anyway, ik krijgt rond kerst dit verliefd gevoel in mijn buik, zonder echt verliefd te zijn, dus dat is raar.
    Kerst is gewoon awesome!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Waaw, is in minder dan een maand kerst en ik mag nog steeds geen kerstliedjes horen van mezelf. Damnit.. Maar het is in ieder geval een tof initiatief. Ik houd van kerst en vooral als het sneeuwt, wat hij bijna nooit gaat doen. Anyway, ik krijgt rond kerst dit verliefd gevoel in mijn buik, zonder echt verliefd te zijn, dus dat is raar.
    Kerst is gewoon awesome!


    Same!
    Al vind ik dat Kerst in het echt (of toch hier in Belgie) nooit zo magisch/leuk is als in films.
    Al ben ik wel verslaafd aan Kerstmarkten (en gluhwein 8D)
    -Hehe, en ik luister al bijna een maand kerstmuziek :'D-

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 21:48 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Prancer schreef:
    (...)






    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dunk schreef:
    (...)
    ...



    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Prancer schreef:
    (...)



    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dunk schreef:
    (...)




    But I still have this faith in the truth of my dreams.