• Ik heb op school een opdracht, ik moet een boek lezen voor school, het maakt niet echt uit wat voor boek, als het maar Fictie is (ik snap de pdracht zelf ook niet helemaal, maar de opdracht was: lees een fictieboek, en schrijf er een verslag over.)

    weet iemand alsjeblieft/dankjewel een boek om te lezen? ik weet niks en ik heb twee weken!


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Hungergames.

    404NOTFOUND schreef:
    Hungergames.

    heb ik al gelezen, te lang geleden om er iets over te schrijven, maar heb ook geen zin om hem nog is te lezen...


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Kruistocht in spijkerbroek? Geen idee of dat fictie is.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Drift, Harry Potter, Drakenklauw, ik noem maar wat.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    harry potter, twilight, hungergames, zielen


    Miep

    Huiver/Shiver, Eragon, Twilight, Harry Potter, Percy Jackson, de Grijze jager etc.
    Huiver gaat over weerwolven, Eragon is in een nieuwe wereld met draken, Twilight; vampieren en weerwolven alleen wel een andere versie, Harry Potter vol met magie, Percy Jackson is met de Goden en halfgoden (Griekse) en de Grijze jager is ook in een nieuwe wereld met een soort van spionnen, alleen speelt het zich af in een tijd die je doet denken aan de Middeleeuwen en met bovennatuurlijke wezens.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Damn I wanna go back to the days waarin mijn schoolopdrachten nog zo makkelijk waren /Sigh.
    Harry Potter dude.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het lange afscheid van Charlie St. Cloud

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 20:52 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Verwelken van Lauren Destefano


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    De Eragon boeken ^^, boeken van Stephen King,


    The odds are néver in our favor.

    Vuur van Karel Verleyen
    Fallen van Lauren Kate
    Voor ik val van Lauren Oliver
    Delirium Amoris van Lauren Oliver
    Heartbeat van Maggie Stiefvater
    Huiver van Maggie Stiefvater
    Voor ik doodga van Jenny Downham
    Drums, girls and dangerous pie van Jordan Sonnenblick

    ? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    De dag dat ik alles kon horen en zien in de jongenskleedkamer (:
    Geschreven door E. Lockhart. Echt een geniaal boek, en hij is ook niet zo dik (cat)


    From these ashes, I will rise