• Weet iemand hoe je op een simpele en snelle manier een knotje in je haar krijgt? Dat wil ik namelijk zo ontzettend graag, maar op internet kan ik alleen maar uitleg vinden die ik moeilijk vind of waar je van alles bij nodig hebt (zoals eerst een vlecht, duizend soorten verschillende elastiekjes, en dan nog eens tientallen verschillende haarlakken). En ik wil hem het liefst hebben, zonder eerst een vlecht te moeten maken, want dat kan ik dus echt niet.

    Dit is wat is ongeveer wat ik wil hebben:






    Chaos is a ladder.

    Dat moet je met zo'n donut-ding doen, niet?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Koop een donutrol. Het is even oefenen, maar als het je eenmaal lukt krijg je zo'n mooie knot. (:


    everything, in time

    Beckett schreef:
    Dat moet je met zo'n donut-ding doen, niet?

    Ik heb daar wel eens van gehoord. In het Engels noemen ze het ook een "donut bun" of zo iets, maar ik snap dus echt niet wat je daarvoor in huis moet halen en hoe je dat snel en simpel voor elkaar krijgt.


    Chaos is a ladder.

    Oh, dan hou je je haar bij elkaar, zet je je vinger zo tegen de ene kant en draai je hem er om heen, het elastiekje moet dan echt om het onderste stukje komen te zitten anders ziet het er niet uit.


    Your make-up is terrible

    Hybrids schreef:
    (...)
    Ik heb daar wel eens van gehoord. In het Engels noemen ze het ook een "donut bun" of zo iets, maar ik snap dus echt niet wat je daarvoor in huis moet halen en hoe je dat snel en simpel voor elkaar krijgt.


    Nou, het staat er letterlijk. Je moet er dus een 'donut rol' voor in huis halen. Die heb je vast wel bij iedere winkel met haarspullen. Ze zijn er wel in verschillende maten, dus je moet even kijken of je dik/dun en veel/weinig haar hebt.
    Op internet kun je vast vinden hoe je zo'n ding moet gebruiken.


    everything, in time


    Of gewoon zo'n donut bij de H&M of Primark halen of zo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Waarom zou je dat willen? Knotten zijn lelijk D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Die knotten zijn allemaal met donut buns gemaakt.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik zat vandaag heel toevallig op HM.com en toen zag ik hem. Je doet het namelijk met zo'n ding; Klik.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Ik zat vandaag heel toevallig op HM.com en toen zag ik hem. Je doet het namelijk met zo'n ding; Klik.

    Ja, super bedankt voor de link!


    Chaos is a ladder.

    RainbowDash schreef:
    Waarom zou je dat willen? Knotten zijn lelijk D:

    Danku Alwin. Geef mij maar gevlochten haar, paardenstaart of gewoon los haar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Danku Alwin. Geef mij maar gevlochten haar, paardenstaart of gewoon los haar.


    Los haar>alles


    quidquid excusatio prandium pro

    Oromis schreef:
    Danku Alwin. Geef mij maar gevlochten haar, paardenstaart of gewoon los haar.

    Van een vlecht gaat mijn haar altijd heel wild zitten, op de een of andere manier. En van een paardenstaart krijg ik hoofdpijn (ze moeten heel strak bij mij zitten, anders zakken ze uit mijn haar) en ik draag echt ALTIJD los haar, maar dan ook echt altijd los haar. Ik ben altijd al gek geweest op knotjes, maar had ze nooit zelf, dus daarom ga ik dit eens proberen. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Hoe ik het doe (werkt als je lang, redelijk stug haar hebt dat niet zo glad is): je haar pakken, draaien naar boven toe, een knoop leggen, aantrekken en het restant haar door de knoop halen en aantrekken. Done :Y).

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 22:17 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    @ Aislinn
    Oh, echt super bedankt voor dat filmpje. Zo ga ik het proberen.


    Chaos is a ladder.