• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette (DreamWishes)

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    We beginnen ermee dat iedereen naar het huis van Jasmine vlucht om daar onder te duiken. Adalicia kan eventueel erachter komen dat daar een verzet aan de gang is en ze komen helpen. De soldaten maken plannen om alle imperfecte mensen uit te roeien. D'accord?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 17:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ahha uidd dat was voor loulou ofcourse haha]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    '"wat als ze nog wel leeft, en 1 iemand haar leven kan redden.?" vroeg Liam zacht. Tja... Daar wist ik eigenlijk niets op te zeggen. 'Waarom moet ik dit beslissen' zei Liam terwijl hij tegen de muur begon te trappen. 'Dit helpt niet Li' zei ik rustig. Ik probeerde hem te kalmeren door hem een knuffel te geven, maar ik geloof dat alleen Niall in staat was om hem zo rustig te kunnen krijgen. 'Luister. Je ouders willen dat je gelukig bent en veilig bent. Als jij dat bent zijn je ouders ook voor een deel gelukkig. En als je hier echt ongelukkig van word om hier te blijven' ik zuchtte even. 'Nee, je kan niet gaan. Het is te gevaarlijk. Liam het is niet jouw baan om op har te passen. Jouw moeder zou eigenlijk voor jou moeten zorgen en niet anders om' zei ik. Liam mocht gewoon echt niet weg gaan.


    Let's play a love game.

    Liam James Payne
    Inmiddels stroomde de tranen over mijn wangen, waarom was het leven zo moeilijk.
    Ik bleef tegen de muur door trappen zodat ik Lou niets aan zou doen.
    "waarom?" klonk er pieperig uit mijn mond. NOrmaal was ik degene met raad die iedereen hielp maar de laatste tijd niet meer en hielop iedereen mij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Liam keek me met een dodelijk blik aan en ik kroop ietsje naar achter.
    "alsof jij me ooit zou tegen kunnen houden" siste hij waarbij hij me recht in de ogen keek.
    "Ik laat je niet alleen gaan!" riep ik.
    'Waar gaan jullie dan heen? Op huwelijksreis?' hoorde ik Louis lachend vragen. Ik keek hem verwonderd aan. "What the..." begon ik.
    "hou je er verdomme buiten" schreeuwde Liam naar Louis waardoor ik weer schrok. Ik ging dichter bij Liam staan en pakte zachtjes zijn hand vast. "Rustig Liam, het is ok,"
    "ik probeer hem ervan weer te houden dat als ik ga dat hij hier blijft maar meneertje kan zijn laffe bek niet eens dicht houden" sist Liam.
    Ik rolde mijn ogen. Die jongen kan zo koppig zijn.
    "Wat ga je buiten doen? Vanaf het moment dat ze ziend at je geen speld draagt, schieten ze je meteen af. Heb je dat Liever dan?"
    "waarom moet ik dit beslissen"
    Ik zag Liams verdrietige ogen die mijn hart brak. Ik trok hem weer in een knuffel als poging om hem te kalmeren. "Liam, er is echt niks dat je kan doen nu. je kan alleen hopen dat er niets met haar is gebeurd,"


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    'Waarom' klonk er pieperig uit Liam's mond. 'Omdat het leven oneerlijk is Li' zei ik maar. Ik wist niet wat ik moest doen en hield hem stevig vast en aaide met mijn hand over zijn rug. Hij moest stoppen met stampen tegen die muur. Nog even en hij zou nog zijn voet breken... Of de muur. Waarom moest nu juist de jongen die niemand ooit kwaad heeft gedaan en iedereen hielp het zo moeilijk krijgen. Ik had toch gelijk. Het leven was en is gewoon oneerlijk. Ik veegde een paar tranen bij Liam weg en keek hem diep in zijn ogen aan. 'Het is niet jouw schuld als er iets gebeurd. Oké'


    Let's play a love game.

    Liam James Payne
    Ik voel eerst Louis zijn armen om me heen en hoor wat hij zegt
    Als ik Niall warme armen om me heen voel word ik gelijk weer rustig.
    Ik laat me zakken op de grond en rol me weer als een balletje op.
    Ik kon me nooit eens even inhouden tegen mij eigen vrienden.
    "sorry Lou ik weet niet wat het is" snik ik zacht

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 20:38 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Ik laat me mee zakken als Liam terug op de grond gaat zitten.
    Weer rolt hij zich op tot een balletje, maar ik hou hem beschermend vast.
    ""Je moeder is sterk, Liam. Ze red het wel, dat weet ik zeker," suste ik hem en ik leg mijn hoofd op zijn kruin.


    Take me to wonderland

    Lamebrain schreef:
    Harry Edward Styles
    Ik knikten en haalden mijn hand even door mijn haar. "Misschien kunnen zoiets als een dubbelen muur maken." Mompelden ik. Ik was hier nooit zo goed in en kon alleen maar dingen bedenken die ze in de tweede Wereldoorlog ook hadden. "Misschien heeft de rest ideeën?" Stelden ik voor en wiebelden even op mijn benen in de hoop dat er plots een briljant idee in me op zou komen. maar tevergeefs, ik was hier echt niet zo goed in.


    Jasmine Amina Garçia.

    Ik lachte schamper, maar niet gemeend. "Een dubbele muur? En hoeveel denk je dat me dat gaat kosten? Zelfs met die honderden euro's krijg ik geen architect geregeld en dan mag ik ook nog verklaren waarom ik een dubbele muur wil." zei ik, waarna ik naar Harry keek en mijn schouders ophaalde. "De meeste hier zijn niet zo snugger..."
    En daarmee doelde ik dus op Louis. Wie ging nou afluisteren en viel met de deur in huis, letterlijk...?
    "Of we doen makkelijk. Ik houdt de soldaten bezig en jij zorgt dat iedereen via de achterdeur naar buiten kan en over het hek klimt." zei ik grijnzend, waarna ik eventjes nadacht. Dan had je wel een risico dat ik dood bleef als ze ons zouden betrappen, maar de kans was kleiner.
    Ik trok mijn wenkbrauwen op door het bonken tegen de muur en ik zuchtte zachtjes. "Ik waag mijn leven voor mensen die geen halfuur stil kunnen zijn! Stelletje..." ik durfde mijn zin niet eens af te maken, wetend dat ik dan helemaal zou gaan door flippen.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 20:44 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik voel hoe mijn huid Niall zijn warmte overneemt als hij me vast houd en zijn hoofd op mijn kruin legt.
    Ik knik even, mama was sterk, ze zou het redden en anders had ik de vier beste vrienden die iemand maar kon wensen.
    "sorry Lou" mompel ik nogmaals.DIt was al de tweede keer dat ik me zoliet gaan tegen hem , maarja zijnj grapjes kwamen ook niet op de juiste moment.
    "als dit afgelopen is gaan we stoelendans doen" beloof ik met een klein glimlachje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik lachte schamper, maar niet gemeend. "Een dubbele muur? En hoeveel denk je dat me dat gaat kosten? Zelfs met die honderden euro's krijg ik geen architect geregeld en dan mag ik ook nog verklaren waarom ik een dubbele muur wil." zei ik, waarna ik naar Harry keek en mijn schouders ophaalde. "De meeste hier zijn niet zo snugger..."
    En daarmee doelde ik dus op Louis. Wie ging nou afluisteren en viel met de deur in huis, letterlijk...?
    "Of we doen makkelijk. Ik houdt de soldaten bezig en jij zorgt dat iedereen via de achterdeur naar buiten kan en over het hek klimt." zei ik grijnzend, waarna ik eventjes nadacht. Dan had je wel een risico dat ik dood bleef als ze ons zouden betrappen, maar de kans was kleiner.
    Ik trok mijn wenkbrauwen op door het bonken tegen de muur en ik zuchtte zachtjes. "Ik waag mijn leven voor mensen die geen halfuur stil kunnen zijn! Stelletje..." ik durfde mijn zin niet eens af te maken, wetend dat ik dan helemaal zou gaan door flippen.


    [Of ze vraagt Adalicia om hulp. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall James Horan

    Ik laat liam weer even los om naast hem te zitten. Ik leun tegen hem aan en neem zijn hand beet om met zijn vingers te spelen.
    Ik hoor hem sorry zeggen tegen Louis, maar ik besteed er niet teveel aandacht aan. Zijn vingers zijn interessanter.
    Uiteindelijk laat ik mijn hoofd tegen zijn hoofd leunen, zijn hand nog steeds in de mijne.
    We gingen hier nog lang zitten.


    Take me to wonderland

    Liam PAyne

    Een velukkiggevoel overtrof me toeb hij met mijn vingers speelde.
    Na een posje stopte hij en met zojn hoofd op mij achouder hield hij mij hand vast. Momenteel voelde ik me echt gelukkig. 'ik wil niet weten hoe het hier was zonder je Ni' zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Edward Styles
    Jasmine kraakten mijn idee meteen af, wat op zich wel terecht was. maar haar plan vond ik ook niet al te sterk. ''Als de soldaten hier zouden binnenvallen bellen ze echt niet eerst even aan hoor. die staan gewoon meteen in de woonkamer.'' ik dacht niet dat ik dan nog hoefde uit te leggen dat we dan echt geen tijd meer hadden om iedereen even rustig hun tas in te laten pakken om daarna ongezien naar de tuin zou kunnen lopen. ik schdden even mijn hoofd. ''we moeten echt met wat beters komen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    'ik wil niet weten hoe het hier was zonder je Ni' zei Liam zacht.
    "Dan had iedereen genoeg eten," lachte ik. Het was zo'n zalig gevoel om Liam aan te kunnen raken. Ikw eet het, ik klink misschien raar, maar wat kan ik zeggen? Ik ben nu eenmaal verliefd. Nu het enige probleem: Liam op mij verliefd krijgen. Hopeloos dus.
    Ik liet mijn blik naar mijn buik glijden. Met mijne vrije hand ging ik onder mijn t-shirt en nam wat vet vast. Ugh, that needs to go.


    Take me to wonderland

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik zuchtte eventjes. Ik begreep heus wel dat dit ook niet zou gaan werken... Maar we moesten echt een back-up plan hebben, anders bleven we morsdood als het misging. Of we werden naar zo'n speciaal vervolgkamp gebracht om daar nog depressiever te worden en te wachten op je dood. Hoe gezellig ook...
    "Een slotenmaker bellen en een extra stevig slot laten zetten." mompelde ik in mezelf. Nee, dat ging niet werken Jasmine... Dat was gewoon een domme opmerking. "Misschien hoeven we het huis niet uit, maar een betere verstop plaats zien te maken... Een kast voor de deur die naar de kelder leidt plaatsen?"
    God, wat had ik toch geniale plannen. Niet dus... Zo slim was ik nou ook weer niet. "Misschien kunnen we beter eerst eens eten zien te kopen..."
    En ik wilde het dodenregister nog bekijken. Mijn kleine zusje leefde ook nog bij mijn oma, maar ik wist niet hoe het met ze ging. En dan kon ik voor de anderen ook nog controleren als ze wilden...
    "Ga je mee?"


    Reading a good book is like taking a journey.