• Hooii,

    Ik wil samen met Aniek (Memoria) aan een verhaal beginnen. De meeste rollen hebben we al bedacht, maar we zoeken ook nog rollen. Die rollen gaan vooral om studenten op dezelfde dansschool als de hoofdpersonages.


    "You can't live your life for other people. You've got to do what's right for you, even if it hurts some people you love."




    “You've gotta dance like there's nobody watching,
    Love like you'll never be hurt,
    Sing like there's nobody listening,
    And live like it's heaven on earth.”



    - Nederlands geschreven en gesproken
    - One Direction bestaat
    - Kan 16 + bevatten
    - Neem een abo, ik waarschuw niet


    Het verhaal:
    Rosalie Aria Flow(17) en Amy Elizabeth Michels(18) staan aan het begin van een nieuw leven. Ze gaan beiden een studie op een van de bekendste dansscholen in de wereld doen. Rosalie Aria Flow probeert van alle dansstijlen een beetje te doen, maar ooit was ze begonnen met klassiek. Amy Elizabeth Michels richt zich vooral op de klassieke stijl, maar er wordt van je verwacht dat je van alles een beetje kan. De school houdt audities en op die manier kan je gevraagd worden als danser voor een bekende artiest. Bijv One Direction of series als XFactor.
    De studie eist veel tijd en is erg zwaar. Hun leven staat helemaal op de kop en eist het maken van moeilijke keuzes.

    Meer verklappen we niet (:

    Vrienden Dansers :
    - Tyler Jay Montoya - Malino
    - Alessandra Catalina Adams- Lineke105
    - Cataleya Davis- Lineke105
    - Madeleine Stephanie Georgia Landry- Eyes

    Bitchy Dansers:
    - Alexia Jessie Montez - Malino
    - Cherony Esra Giannina Reyes- Lineke105
    - Aliya Marie Delatoya - Curlies
    - Jennifer Alyson Laurentis- Malino

    Andere:
    - Ness Allison Candler - Nessje
    - Austen Mason Daems- Eyes
    - Matthew Neville- Mallory
    - Jessica Abey Johnson- Mallory

    Voor de Dansers willen we dit weten:


    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Dansstijl:
    Karakter:
    Uiterlijk met foto:
    Eventueel hoe ze elkaar kennen (botsing, in de les enz) :
    Extra:
    Waarschuwing: Ja/ nee

    Voor de andere:

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk met foto:
    Karakter:
    Waarvan kennen ze elkaar (bijbaantje, op straat enz) :
    Extra:
    Waarschuwing ja/ nee

    Hopelijk kunnen jullie ons helpen!

    Dikke Kus
    Demi en Aniek

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 16:22 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik maak een vriend en een bitch :3


    El Diablo.

    Yeah eindelijk iemand (: Hahaah is goed


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rol: Vriend.
    Naam: Tyler Jay Montoya
    Bijnaam: Ty.
    Leeftijd: Net 19.
    Dansstijl: Hiphop.
    Karakter: Tyler is een jongen die altijd voor de lol best arrogant doet. Al laat hij het wel snel merken dat het een grap is. Hij is een echte sportliefhebber en doet er ook veel aan. Tegen vrienden is hij meestal best aardig, en meisjes noemen hem vaak "de menselijke knuffelbeer" omdat hij meisjes maar al te graag knuffelt.. Het is voor hem maar al te makkelijk om je blij te maken. Verder is het een echte flirt en is hij best charmant.
    Uiterlijk met foto:


    Eventueel hoe ze elkaar kennen (botsing, in de les enz) : In de les.
    Extra: -
    Waarschuwing: Ja

    Rol: Bitch.
    Naam: Alexia Jessie Montez.
    Bijnaam: Alex.
    Leeftijd: 17.
    Dansstijl: Breakdance.
    Karakter: Alexia is een echte bitch. Sluw, arrogant en gemeen. Ze laat maar al te graag zien hoe goed ze het heeft, hoe rijk ze is enz. Diep van binnen weet ze dat ze eigenlijk niet zo is, maar ze doet zo alleen om zichzelf te beschermen. Verder huilt ze bijna nooit en flirt ze vaak. Ook is ze best ijdel...
    Uiterlijk met foto:


    Eventueel hoe ze elkaar kennen (botsing, in de les enz) : Ze botsen tegen elkaar op en zitten in dezelfde les.
    Extra: -
    Waarschuwing: Ja


    El Diablo.

    Rol: Vrienden Dansers
    Naam: Alessandra Catalina Adams
    Bijnaam:Cat
    Leeftijd: 17
    Dansstijl: Modern
    Karakter: Ontzettend aardig, komt op voor anderen. Maakt haar niet uit als je over haar praat maar als je aan vrienden en familie komt maakt ze je leven zuur. verder heeft ze een eeuwige crush op een andere danser maar hij heeft dat niet door.
    Uiterlijk met foto:


    Eventueel hoe ze elkaar kennen (botsing, in de les enz) : Ze zijn al beste vriendinnen sinds de kleuterschool
    Extra: crush op danser
    Waarschuwing: Ja

    lineke105 schreef:
    Rol: Vrienden Dansers
    Naam: Alessandra Catalina Adams
    Bijnaam:Cat
    Leeftijd: 17
    Dansstijl: Modern
    Karakter: Ontzettend aardig, komt op voor anderen. Maakt haar niet uit als je over haar praat maar als je aan vrienden en familie komt maakt ze je leven zuur. verder heeft ze een eeuwige crush op een andere danser maar hij heeft dat niet door.
    Uiterlijk met foto:


    Eventueel hoe ze elkaar kennen (botsing, in de les enz) : Ze zijn al beste vriendinnen sinds de kleuterschool
    Extra: crush op danser
    Waarschuwing: Ja

    Ik wil je er wel op wijzen dat beste vrienden sinds de kleuterschool moeilijk gaat worden, maar ik weet niet wat Demi hier van vind.(:
    Bedankt iedereen!
    Je mag er best nog een maken, als je dat wilt.(:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 18:06 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 18:16 ]

    Rol: Vriendin
    Naam: Cataleya Davis
    Bijnaam: Caty
    Leeftijd: 17
    Dansstijl: Hip Hop
    Karakter: Erg dominant meisje, als je iets doet wat haar niet aanstaat kan ze erg tegen je uitvallen en ze komt goed voor zichzelf en haar vriendinnen op. bij haar vriendinnen doet ze lekker gek, zoals wildvreemde jongens aanspreken enz.
    Uiterlijk met foto:


    Eventueel hoe ze elkaar kennen (botsing, in de les enz) : Ze hebben een keer samen in een flashmob gedanst
    Extra: dansende Cataleya
    Waarschuwing: Ja

    haha hoop dat je hier wat meer mee kunt :)

    Kleuterklas gaat inderdaad moeilijk aangezien Rosalie uit New York komt, maar misschien het personage van jouw Aniek (: Ik vind ze beidde leuk, dus ik zet ze er wel gewoon bij (: x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niemand meer?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rol: Bitchy danser
    Naam: Cherony Esra Giannina Reyes
    Bijnaam: Ezzy
    Leeftijd: 18
    Dansstijl: Ballet
    Karakter: Cherony is een bitch, maar niemand weet waarom. Haar moeder is overleden en haar vader zit diep in de schulden en is daardoor altijd aan het werk. Cherony durf niet snel iemand toe te laten, omdat ze eigenlijk heel weinig zelfvertrouwen heeft en het gevoel dat mensen haar niet willen of dat ze niet goed genoeg voor ze is. dit gevoel komt grotendeels omdat haar moeder zelfmoord heeft gepleegd, ze verwijt zichzelf heel erg dat ze haar het leven makkelijker had moeten maken. al haar emotie stopt ze in dansen, ze is dan ook heel erg goed.
    Eventueel hoe ze elkaar kennen (botsing, in de les enz) : ze hebben gebatteld in een club
    Extra: haar moeder heeft zelfmoord gepleegd toen Cherony 13 was, haar liefelings dieren waren olifanten dus daar heeft ze nu een tattoo van op haar schouderblad
    Uiterlijk:

    Haha, echt bedankt.^^
    ik vind het goed, Deems.(:
    Iemand?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ja, ik ga zo een vriend of vriendin maken.


    Physics is awesome

    Oké, ga je gang.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Is goed (: x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ga zo een bitchy danseres maken x


    I don't want you to die, I want you to suffer.