• Heey iedereen.
    Zoals gewoonlijk ben ik weer eens nieuwsgierig.
    Hoe zouden jullie naar een bruiloft van een familielid gekleed gaan?

    Mijn moeder hertrouwt in december,
    Dit is mijn jurk :3

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 10:06 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    In een pak. Dus zoiets:

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 9:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je moeder gaat trouwen en dan doe je dát aan? En het is ook nog zwart. Ik vind het niet echt mooi. Anyway, ik zou iets elegants dragen, maar wel met wat kleur.


    The odds are néver in our favor.

    Meestal is er wel een dress code maar ik zou gewoon kiezen voor iets wat leuk is, elegant en niet te veel op valt.


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Kyoshi schreef:
    Je moeder gaat trouwen en dan doe je dát aan? En het is ook nog zwart. Ik vind het niet echt mooi. Anyway, ik zou iets elegants dragen, maar wel met wat kleur.


    Mijn kledingstijl is zelf richting gothic, vandaar dat ik zoiets aandoe en niet iets met kleur. ~ En mijn moeder vind het gelukkig ook mooi dus had ik geluk mee.


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Iedereen moet zijn eigen stijl dragen op een bruiloft, al denk ik niet dat zwart zo geschikt is, tenzij je moeder ook in een andere, donkerdere kleur gaat.


    Your make-up is terrible

    Kyoshi schreef:
    Je moeder gaat trouwen en dan doe je dát aan? En het is ook nog zwart. Ik vind het niet echt mooi. Anyway, ik zou iets elegants dragen, maar wel met wat kleur.

    Waarom zou ze dat niet mogen dragen? Het ziet er toch leuk uit dus why care? Het gaat er toch om dat iedereen er goed uit ziet?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kokoro schreef:
    (...)

    Mijn kledingstijl is zelf richting gothic, vandaar dat ik zoiets aandoe en niet iets met kleur. ~ En mijn moeder vind het gelukkig ook mooi dus had ik geluk mee.


    Gothic betekent niet dat je alleen maar zwart draagt... Er zijn er genoeg die kleuren dragen zoals rood, blauw, roze, geel, groen en zelfs wit. Als je een stijl wilt, kijk dan eens goed om je heen wat het precies inhoud.


    Your make-up is terrible

    Oromis schreef:
    (...)
    Waarom zou ze dat niet mogen dragen? Het ziet er toch leuk uit dus why care? Het gaat er toch om dat iedereen er goed uit ziet?

    Dat heb ik nooit gezegd, hoor :'). Ik vind het alleen een beetje jammer dat het zwart is, omdat je moeder niet elk jaar trouwt en het mij wat leuker zou lijken om wat meer kleur te dragen. Maar zoals ze al zei, vindt haar moeder 't niet erg.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 10:10 ]


    The odds are néver in our favor.

    Assassin schreef:
    Iedereen moet zijn eigen stijl dragen op een bruiloft, al denk ik niet dat zwart zo geschikt is, tenzij je moeder ook in een andere, donkerdere kleur gaat.

    Dit dus, ik vind zwart nogal een sombere kleur op zo'n feestelijke dag, maar dat kan ook aan mij liggen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oromis schreef:
    (...)
    Waarom zou ze dat niet mogen dragen? Het ziet er toch leuk uit dus why care? Het gaat er toch om dat iedereen er goed uit ziet?


    Je hebt wel gelijk maar ik vind dat je op een bruiloft niet meer moet opvallen dan de bruid zelf.


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Assassin schreef:
    (...)

    Gothic betekent niet dat je alleen maar zwart draagt... Er zijn er genoeg die kleuren dragen zoals rood, blauw, roze, geel, groen en zelfs wit. Als je een stijl wilt, kijk dan eens goed om je heen wat het precies inhoud.


    Ik bedoel ook niet dat die jurk helemaal gothic is, maar dat ik zelf een beetje in de richting van de stijl gothic denk. Anywayz, dit gaat zo nu al kinda off-topic. ~


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Dat heb ik nooit gezegd, hoor :'). Ik vind het alleen een beetje jammer dat het zwart is, omdat je moeder niet elk jaar trouwt en het mij wat leuker zou lijken om wat meer kleur te dragen. Maar zoals ze al zei, vindt haar moeder 't niet erg.

    Het komt nogal aanvallend over maar goed. Op mijn bruiloft mogen mensen dragen waar ze zin in hebben, zolang ze er verzorgd uitzien. (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kokoro schreef:
    (...)

    Ik bedoel ook niet dat die jurk helemaal gothic is, maar dat ik zelf een beetje in de richting van de stijl gothic denk. Anywayz, dit gaat zo nu al kinda off-topic. ~


    Ikvind het gewoon een scheve beredenatie. 'Hij is zwart en ik draag geen kleur omdat ik richting gothic neig'. Klopt niets van in mijn ogen.

    Anyway, ik draag ook nooit puur wit op een bruiloft, maar wel iets leuks en lichts.


    Your make-up is terrible

    Demonisch schreef:
    (...)

    Je hebt wel gelijk maar ik vind dat je op een bruiloft niet meer moet opvallen dan de bruid zelf.

    Ik vind dat je in zwart behoorlijk veel zal opvallen, maar k - that's my opinion.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Ik vind dat je in zwart behoorlijk veel zal opvallen, maar k - that's my opinion.


    Ligt eraan of de bruid zelf ook een donkere kleur in haar jurk heeft en hoe iedereen erbij loopt.


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.