• Heey iedereen.
    Zoals gewoonlijk ben ik weer eens nieuwsgierig.
    Hoe zouden jullie naar een bruiloft van een familielid gekleed gaan?

    Mijn moeder hertrouwt in december,
    Dit is mijn jurk :3

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 10:06 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Leuke jurk! Een vriendin van me ging ook in ongeveer zo'n jurk naar een bruiloft. c: Zelf ben ik eens in een wit jurkje gegaan.


    You are beautiful, you are love.

    Kyoshi schreef:
    Je moeder gaat trouwen en dan doe je dát aan? En het is ook nog zwart. Ik vind het niet echt mooi. Anyway, ik zou iets elegants dragen, maar wel met wat kleur.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik had een keer een zwart plooirokje, witte blouse met grijs blazertje. Heel netjes, tot je mijn afgetrapte AllStars eronder zag :3 Het is een soort ongeschreven regel dat je nooit in het wit mag gaan als gast bij een bruiloft.
    Maar ik ben het een klein beetje met de rest eens, ik vind dit niet echt een jurk voor een bruiloft.
    Maar dat komt vooral omdat het niet mijn stijl is.
    Ik ben zo'n type dat wél opvalt, maar zich onopvallend kleedt. Maar dat heb ik aan mijn haar te danken.
    Als je moeder en jij het allebei leuk vinden, is het goed c:
    Veel plezier trouwens!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Al wordt het nog geen kerkzooidinges, dit is gewoon geen jurkje voor een bruiloft in mijn ogen. Ik vind dat je je op een bruiloft elegant en netjes moet kleden en dit jurkje vind ik niet aan die eisen voldoen.


    26 - 02 - '16

    Mercurial schreef:
    Als ikzelf ooit trouw, hoeft dus ook echt niet iedereen in een smoking of rok rond te lopen. Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje onzin.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 16:10 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Gewoon iets nets, zal er niks speciaals voor kopen denk ik.

    Op de bruiloft van mijn ouders was er iemand in een apenpak :x
    En zelf trouwden ze in 18e eeuwse kleding (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Hoi,

    Zelf verdiep ik me altijd een beetje in etiquette, en hier een paar 'Regeltjes':

    Wit is voor bruiloftsgasten NOT DONE. Goed, nou wilde je niet in wit, dus dat komt goed uit=] Maar wit is alleen voor de bruid.
    Omdat je een daggast bent wordt er van je verwacht dat je een wat langere jurk draagt(het korst dat kan is ongeveer halvewege je bovenbeen.)
    Zorg dat je veilig kunt bukken op alle manieren en controleer of je geen inkijk van voor en achter hebt.

    Als de bruiloft een kerkzegening heeft moet je ervoor zorgen dat je je schouders kunt bedekken. Dit is eigenlijk wel een maatstaf in een kerk.

    Helemaal zwart is eigenlijk ook het niet helemaal voor een daggast, dus probeer er nog iets kleur bij te betrekken, maar zorg ervoor dat het idd niet ordinair wordt.

    En in elk geval, geniet van de dag zelf!


    The night is dark and full of terrors.

    Een zwart strak rokje, zwarte panty eronder, blouseje erop, of een topje en een blaser (:


    Destroy what destroys you.

    Ik vind die outfit echt niet geschikt voor een trouw. Ik of de dresscode volgen en indien deze er niet is, zou ik voor een fris wit jurkje of gekleurd jurkje gaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Barnabas schreef:
    Ik vind het een afgrijselijk jurkje voor een bruiloft. Zoiets doe je toch niet aan? Het is voor je moeders bruiloft, dan doe je toch wat feestelijks aan? Doe desnoods een nette zwarte jurk, het is maar voor één dag.
    Sorry, maar ik vind het gewoon helemaal niets. Op een bruiloft doe je iets netjes aan, dit is meer voor uitgaan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hihi, bruiloft was vandaag x']


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Als het een verre familielid was,zou ik iets heel simpels aandoen,maar voor mijn tante of oom zou ik wel een jurk aandoen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Kokoro schreef:
    Hihi, bruiloft was vandaag x']
    Sorry, ik vind het nog steeds echt verschrikkelijk dat je dat jurkje aan hebt gedaan. En dan die schoenen eronder..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Voor mij is jouw jurk niet bruiloft geschikt
    Ik zou eerder zoiets dragen qua kleur en ook wel een paar van deze modelletjes, vooral 2, 4, 5 of 6

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 10:09 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Voor mij is jouw jurk niet bruiloft geschikt
    Ik zou eerder zoiets dragen qua kleur en ook wel een paar van deze modelletjes, vooral 2, 4, 5 of 6


    •*• Lululu •*•