• Heey iedereen.
    Zoals gewoonlijk ben ik weer eens nieuwsgierig.
    Hoe zouden jullie naar een bruiloft van een familielid gekleed gaan?

    Mijn moeder hertrouwt in december,
    Dit is mijn jurk :3

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 10:06 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Oromis schreef:
    (...)
    Het komt nogal aanvallend over maar goed. Op mijn bruiloft mogen mensen dragen waar ze zin in hebben, zolang ze er verzorgd uitzien. (joehoe)

    Dat was niet aanvallend bedoeld.


    The odds are néver in our favor.

    Assassin schreef:
    Iedereen moet zijn eigen stijl dragen op een bruiloft, al denk ik niet dat zwart zo geschikt is, tenzij je moeder ook in een andere, donkerdere kleur gaat.


    Chaos is a ladder.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ikvind het gewoon een scheve beredenatie. 'Hij is zwart en ik draag geen kleur omdat ik richting gothic neig'. Klopt niets van in mijn ogen.

    Anyway, ik draag ook nooit puur wit op een bruiloft, maar wel iets leuks en lichts.


    Was ook scheef, niet in de gaten. ~


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Dat vind ik dus echt geen jurk voor een bruiloft. Of je moeder hem nou mooi vind of niet :Y)


    -

    'Gothic' is in mijn ogen een veralgemeende term over een stijl, er zijn genoeg personen die er kleur bij dragen, dat is waar, maar het staat erom bekend om heel vele zwart aan te doen en als persoon zelf geef je je eigen stjil ook een persoonlijke toets (bij onze Kokoro is dat vooral zwart) en daarom heeft onze lieve Kokoro dat ook zo benoemd. Amen.

    Ik vind het jurkje trouwens vet leuk. :3 Wat voor schoenen ga je erbij aandoen?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 10:41 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Shaerose schreef:
    'Gothic' is in mijn ogen een veralgemeende term over een stijl, er zijn genoeg personen die er kleur bij dragen, dat is waar, maar het staat erom bekend om heel vele zwart aan te doen en als persoon zelf geef je je eigen stjil ook een persoonlijke toets (bij onze Kokoro is dat vooral zwart) en daarom heeft onze lieve Kokoro dat ook zo benoemd. Amen.

    Ik vind het jurkje trouwens vet leuk. :3 Wat voor schoenen ga je erbij aandoen?


    Deze :3


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Mijn moeder gaat binnenkort ergens ook voor een tweede keer trouwen (weer met m'n vader aangezien ze zo'n 8 jaar geleden gescheiden zijn, maar weer terug bij elkaar zijn gekomen :'D) en ze is ook zeker niet van plan om nogmaals wit te dragen. Haar stijl neigt ook naar het Gothic en Lolita (ik haat het echt om het in een hoekje te stampen, maar het beestje moet maar even een naam hebben voor de gemakkelijke uitleg XD)
    Ze zou dus zelf een jurk in die kledingstijl dragen, wat dus een goed excuus voor mij is om zo'n geweldige jurk te dragen :'D Ik zie het doodgraag maar ben te pussy (om het zo maar te noemen) om er m'n dagelijkse kledingstijl van te maken. Het past ook niet bij wie ik ben eerlijk gezegd ^_^ Neemt niet weg dat ik enkele kledingstukken heb en zo nu en dan es iets draag omdat ik het gewoon mooi vind XD
    Anyway, Zelf zou ik een iets ander jurkje kiezen voor een bruiloft, maar dat heeft te maken met persoonlijke voorkeur denk ik.
    Ik zou dus bv eerder dit kiezen aangezien het iets 'eleganter' is zoals ze hierboven al zeggen en ik vind het meer geschikt voor een bruiloft ^_^
    Jurk 1
    Jurk 2
    Maar als jij gewoon die jurk wilt dragen en je moeder is ermee akkoord, dan moet je gewoon doen waarbij jij je goed voelt (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik zou een pak aan doen, maar ja, ik ben een jongen.
    En voor de bruiloft van je moeder vind ik dat jurkje echt niet geschikt.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Merrow schreef:
    Mijn moeder gaat binnenkort ergens ook voor een tweede keer trouwen (weer met m'n vader aangezien ze zo'n 8 jaar geleden gescheiden zijn, maar weer terug bij elkaar zijn gekomen :'D) en ze is ook zeker niet van plan om nogmaals wit te dragen. Haar stijl neigt ook naar het Gothic en Lolita (ik haat het echt om het in een hoekje te stampen, maar het beestje moet maar even een naam hebben voor de gemakkelijke uitleg XD)
    Ze zou dus zelf een jurk in die kledingstijl dragen, wat dus een goed excuus voor mij is om zo'n geweldige jurk te dragen :'D Ik zie het doodgraag maar ben te pussy (om het zo maar te noemen) om er m'n dagelijkse kledingstijl van te maken. Het past ook niet bij wie ik ben eerlijk gezegd ^_^ Neemt niet weg dat ik enkele kledingstukken heb en zo nu en dan es iets draag omdat ik het gewoon mooi vind XD
    Anyway, Zelf zou ik een iets ander jurkje kiezen voor een bruiloft, maar dat heeft te maken met persoonlijke voorkeur denk ik.
    Ik zou dus bv eerder dit kiezen aangezien het iets 'eleganter' is zoals ze hierboven al zeggen en ik vind het meer geschikt voor een bruiloft ^_^
    Jurk 1
    Jurk 2
    Maar als jij gewoon die jurk wilt dragen en je moeder is ermee akkoord, dan moet je gewoon doen waarbij jij je goed voelt (;


    Hihi die eerste heb ik ook gehad. :'D maar die moesten we weer terugsturen omdat ie niet pastte :<
    Wat superleuk trouwens dat ze weer bij elkaar zijn! :333


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Kokoro schreef:
    (...)

    Hihi die eerste heb ik ook gehad. :'D maar die moesten we weer terugsturen omdat ie niet pastte :<
    Wat superleuk trouwens dat ze weer bij elkaar zijn! :333


    Bij ons in Herentals hebben ze toevallig een winkeltje waar ze oa zulke jurken verkopen tussen de 30 en 60€ ^_^ (en dat voor een boerengat anno 1800 waar we wonen :'D) Altijd supervervelend om online kleren te bestellen en ze passen niet -.- vandaar dat ik dus sneller naar dat winkeltje ga XD

    Nja, opzicht... ze kunnen niet zonder elkaar, maar ook niet met elkaar :'D Ze hebben al tot twee keer toe in scheiding geleden. Een keer op m'n 12de en een keer op m'n 16de, wat ze dus toen wel hebben doorgezet. Zo was m'n pa enkele weken weg, zo weer enkele weken terug, en weer weg en weer terug. De eerste keer ging dat een half jaar zo door, de tweede keer meer dan een jaar, tot ze daadwerkelijk de scheiding hadden doorgezet. En amper een maand later zaten ze weer terug samen :'D
    Dus als ze nu trouwen, geheid dat ze over enkele jaren weer scheiden :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik vind het een afgrijselijk jurkje voor een bruiloft. Zoiets doe je toch niet aan? Het is voor je moeders bruiloft, dan doe je toch wat feestelijks aan? Doe desnoods een nette zwarte jurk, het is maar voor één dag.
    Sorry, maar ik vind het gewoon helemaal niets. Op een bruiloft doe je iets netjes aan, dit is meer voor uitgaan.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ikzelf zou geeneens een jurk dragen :'D Gewoon 'n nette broek met 'n colbertje 'fzo.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het ook absoluut niet bruiloft-achtig. Voor één dagje zou je toch wel afstand kunnen doen van je stijl en iets lichts en vrolijks kunnen dragen?
    Nouja, je moeder vind het leuk en dat is het belangrijkste.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Voor iedereen die het niet bruiloftachtig vind,
    Denk er aub aan dat dit haar 2e bruiloft is en het dus niet zo'n hele traditionele kerkzooidinges wordt...

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 14:30 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Ik vind het een leuke jurk, ook al zou ik het zelf niet dragen. Als ik naar een bruiloft zou gaan, zou ik gewoon iets aantrekken wat ik leuk vind en niet speciaal iets wat 'bruiloftachtig' is of iets in die trant. Als ikzelf ooit trouw, hoeft dus ook echt niet iedereen in een smoking of rok rond te lopen. Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje onzin.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.