• Want zelf ben ik er niet zo goed in. 8D Ik heb een oversized, gebreide trui gekocht van de H&M. Deze wil ik graag dragen op een dragen op een legging met een printje, die ik ook al heb gekocht.
    Het probleem is echter dat de trui maar een beetje 'hangt'. Daarnaast is hij ook best wel hoog bij mijn hals gesloten. Ik wil er dus iets leuks van maken, maar ik heb werkelijk geen idee hoe. Wie heeft hier verstand van en weet hoe ik mijn outfit kan opleuken?

    Hier is een foto! De foto's zijn gemaakt om praktisch te zijn, niet mooi dus. (cat)



    everything, in time

    Ik zie de kraag alleen niet zo goed, zou je daar niet even een aparte foto van kunnen maken?
    Verder vind ik de legging met de print wel mooi, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar gewoon een zwarte legging. Verder vind ik het wel leuk staan.
    Misschien dat je een paar (gouden - bruine) armbanden erbij kan doen, als accessoires.


    The odds are néver in our favor.

    De kraag is gewoon een ronde hals. Het is alleen niet zo'n diepe hals, zeg maar.

    Accessoires lukt me nog wel, ik vroeg me alleen af of bijvoorbeeld een sjaal of zo het leuker zou maken. Eerst dacht ik aan een riem, maar dat lijkt me niet zo heel goed bij de legging passen.D:


    everything, in time

    Ketting, zeker weten een ketting :3. Of een lange met een grote hanger, of zo'n peter pan kraagje.


    i put the fun in funeral

    Als het een hoge kraag is, zou ik geen sjaaltje erbij doen. Wel een grote hanger zoals Audacity al zegt, dat zou wel leuk staan.


    The odds are néver in our favor.

    Een grote ketting is inderdaad leuk. Een sjaaltje niet, denk ik dan.
    Als je een beetje handig bent kun je aan de zijkant van je trui ook een steekje maken op twee plekken, die iets naar elkaar toe trekken en vast maken, zodat er iets meer taille in zit, maar niet teveel en je daarvoor geen riem hoeft te gebruiken.


    Your make-up is terrible

    Hahaha, ik draag eigenlijk nooit sieraden.:x
    Het is geen turtleneck, hij sluit gewoon perfect ter hoogte van mijn sleutelbeen.(:


    everything, in time

    Ik zou een mooie, grote ketting erop doen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Assassin schreef:
    Een grote ketting is inderdaad leuk. Een sjaaltje niet, denk ik dan.
    Als je een beetje handig bent kun je aan de zijkant van je trui ook een steekje maken op twee plekken, die iets naar elkaar toe trekken en vast maken, zodat er iets meer taille in zit, maar niet teveel en je daarvoor geen riem hoeft te gebruiken.[/quote

    Oh dat laatste is wel slim, dat kan mijn oma wel doen. Danku!


    everything, in time

    Sieraden erbij om doen:) en laarsjes aandoen:)
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    is die legging ook gebreid?

    want het is niet zo heel mooi naar mijn idee om twee dezelfde materialen op elkaar te dragen.


    The night is dark and full of terrors.

    Een Noosa armband en een major size ketting. Geen schakelketting, dat vind ik zelf minder.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Stormborn schreef:
    is die legging ook gebreid?

    want het is niet zo heel mooi naar mijn idee om twee dezelfde materialen op elkaar te dragen.


    Nee, die is niet gebreid. Zo'n mode idioot ben ik nu ook weer niet.(cat)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 9:48 ]


    everything, in time

    Dit is absoluut niet mijn stijl dus ik kan je niet helpen..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Een fijn zwart riempje (met strikje) om je lenden dragen. Daardoor heb je een accentje om je heupen en wordt de lengte van je trui gebroken


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right