• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    ''Maar dan maken ze ons toch wakker?'' piepten ik. Ik had echt geen zin om wakker te blijven en me straks weer te gaan vervelen. Als je sliep ging de tijd veel sneller en daarbij lag ik echt veel te lekker en was k moe. ik gaapten nog een keer en wreef langzaam met mijn duim over Louis zijn blote huid heen. ''en volgens mij heeft nog steeds niemand oor dat we hier zijn.'' mompelden ik. want anders hadden ze ons zeker weten wel te keer horen gaan daarnet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Lalalalaaa]

    Maddison Masey Mash

    ''Okey, zeg me maar eerst waar je daarstraks zo van schrok. Of was je al achter wat dat was?'' zegt hij terwijl we op de trap staan. "Ik toon het wel en nee." Ik schud terwijl mijn hoofd. Ik hou zijn arm goed vast tot hij die lostrekt zegt: ''Wacht ik heb nog een zaklamp.'' Een rilling gaat over mijn rug als ik naar het donkere gat boven kijk terwijl hij zijn zaklamp gaat halen. "Liam snel ..." mompel ik, geen idee of hij het hoort. Als hij terug de trap op rent schrik ik lichtjes. ''Hebbes.'' glimlacht hij. Ik glimlach klein en haak mijn arm ook weer meteen in zijn arm. Ik zet voorzichtig voet per voet elke treed omhoog.


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    'Ze kunnen er toch niet in, dummie.' Ik opende mijn ogen weer en hief mijn hoofd op om naar Louis te kijken. Ik hield mijn beide handen bij zijn ogen, om zee open te houden met mijn wijsvingers. 'Zo, kijk, kan je ook niet meer slapen. Mag je alleen maar naar mij kijken, goed?' Ik grinnikte en drukte een kusje op zijn lippen. Eigenlijk waren we gewoon heel zieilg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    ik lachte en pakten Harry zijn handen vast om ze we te halen bij mijn ogen. ''ik zou hel de dag naar je kunnen kijk Hazza.'' grinnikte ik en kuste de jongen, waardoor ik automatisch mijn ogen toch weer sloot. ''hmmm.'' zei ik zachtjes en drukten mijn voorhoofd weer tegen dat van hem aan. ''Ik wil hier weg.'' gaapten ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis pakte mijn handen vast en haalde ze van zijn ogen af. 'Dat is je geraden ook!' Louis kuste me zachtjes en ik drukte een kusje terug, zijn voorhoofd leunde tegen dat van mij en ik maakte een instemmend geluidje. 'Ik ook, Lou, ik ook... We hebben het vandaag wel met al-' een klein gilletje verliet mijn mond toen ik achter me iets hoorde vallen. Direct kneep ik keihard in Louis handen en sloot mijn ogen. 'W-wat was dat?' Ik durfde absoluut niet te kijken.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:20 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Moest ik, de grootste schijtluis ooit, nu letterlijk gaan kijken wat er was gevallen? Ik klampte me stevig aan Harry vast terwijl ik over de bank heen piekten. Er lag een kristal op de grond en meteen keek ik naar de kroonluchter boven ons die langzaam heen en weer wiegden. Mijn ogen werden groot en ik wist niet hoe snel we hier weg moesten zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik vind het echt niet leuk als ik niet kan schrijven ;(]


    16 - 09 - '17

    [Maak nog een meisje en doe daar iets mee. Haha. Oke, nee. :x]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles.
    Ook Louis klampte zich aan mij vast, terwijl hij wel keek, ik opende een oog en keek ook wat het was. Direct vergrootte mijn ogen zich en trok ik Louis mee in de hoek van de kamer, waar de dekens weer opnieuw om ons heen sloot. Ik drukte mezelf heel dicht tegen hem aam. 'Lou... Ik ben bang...' Murmelde ik in zijn nek, een gilletje verliet mijn mond toen een tweede kristal eraf viel en piepend duwde ik me nog dichter tegen Louis aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Slade schreef:
    [Maak nog een meisje en doe daar iets mee. Haha. Oke, nee. :x]


    [Haha en waar moet ik dan met haar naartoe? Idd nergens ...]


    16 - 09 - '17

    [ kom Hazza en Lou redden. Die hebben het wel nodig nu denk ik ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    [ kom Hazza en Lou redden. Die hebben het wel nodig nu denk ik ;x]


    [Dit dus. ^^ Haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    louis William Tomlinson
    Oke, ik hield het niet meer, we moesten hier weg. Ik trok Harry naar de deur en als een bezetenen begon ik er op te bonken en te krijsen dat die deur open moest, terwijl ik de volgende kristallen achter me alweer naar beneden hoorden vallen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    [ kom Hazza en Lou redden. Die hebben het wel nodig nu denk ik ;x]


    [Ja, maar Maddison loopt met Liam mee en ze is bang, dus ik kan niet naar Lou en Hazza komen ;s]


    16 - 09 - '17

    [Oke, dus, stel je voor: Louis die naakt tegen een deur aan staat te slaan. :x Hahaha.]
    Harry Styles.
    Ik pakte Louis vast bij zijn schouder en trok hem naar me toe. 'Ssh, het komt goed... Echt waar, maar beter kleden we ons eerst aan voordat iemand ons komt redden? Anders krijgt diegene de schrik van zijn leven...' Ik grinnik zachtjes en laat de dekens van me af vallen waarna ik als eerst bij mijn boxer kan en die ook aantrek. Ik kom Louis shirt tegen en gooi die naar hem toe, mijn broek, die ik aantrek, maar verder kom niet want er valleen paar kristallen, ik zorg alleen nog dat ik Louis' boxer eruit vis en die aan hem geef. Nu zijn we toch een beetje gekleed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you