• Ik ben bevriend met wat jongens,maar nu vind een van die ouders van een jongen het zo bijzonder dat hij bevriend is met een meisje -riiiight- dat ik uitgenodigd ben op 27 december om bij hun wat te eten. Dit vinden we beiden vreselijk genânt, maar goed.
    Wat trek moet je op zo'n moment aan? Ik wil niet de illusie creeëren dat ik zijn vriendinnetje ben -hij is trouwens gay, maar dat weet eigenlijk niemand-. Maar het moet wel netjes zijn.
    Dus.. Wat zou jij op zo'n moment aantrekken? c:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 17:13 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Gewoon random shit :'D. Ik had dat ook een tijdje met een vriend van me. Die ouders maakten toen opmerkingen over knuffelen met hem als in de zin van uhja, dat ik z'n vriendin was x'D. Ik denk daar persoonlijk niet al te moeilijk over en trek basically aan wat ik normaal ook aantrek.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sytze schreef:
    Gewoon random shit :'D. Ik had dat ook een tijdje met een vriend van me. Die ouders maakten toen opmerkingen over knuffelen met hem als in de zin van uhja, dat ik z'n vriendin was x'D. Ik denk daar persoonlijk niet al te moeilijk over en trek basically aan wat ik normaal ook aantrek.

    Nja, ik denk ook wel dat ik zoiets doe. Het is alleen een soort verlaat kerstdiner, dus ik moet netjes en casual :/


    If a writer falls in love with you, you can never die