• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    You are beautiful, you are love.

    I just need somebody to love! I, I don't need too much, just somebody to love.Somebody to love! I don't need nothing else, I promise boy, I swear. I just need somebody to love!!!<3

    Nog 8 week en dan klaar met school. _O_


    -

    nog 17 dagen!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nog 29 dagen en dan.... PARTY HARD (yeah) samen met HEERSBEESTJE

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 15:17 ]

    Het is alweer zo lang geleden.


    I'm a goner.

    Een 5 gehaald op een brief waar ik zo m'n best voor heb gedaan. Wat is 't leven toch oneerlijk..


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Een 5 gehaald op een brief waar ik zo m'n best voor heb gedaan. Wat is 't leven toch oneerlijk..


    awh.. Dat is echt stom. En zeker 't leven is altijd oneerlijk -.-

    Warpaint schreef:
    Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    Ik weet niet precies hoe het forum werkt, maar ik ga hier gwn domweg mn frustratie opschrijven. Thnx steff.

    Ik weet niet precies hoe ik dingen moet verwoorden als het om mezelf gaat.
    Dus verwacht niet dat dit een heel mooi gepassioneerd verhaal word. Ik hou het kort.

    Ik ben al bijna een jaar verliefd op een jongen die ik niet goed ken, ik praat wekelijks met hem op FB en zie hem op school. Maar durf hem daar nooit aan te spreken.
    Hij weet dat ik hem leuk vind, ik weet dat hij mij niet leuk vind. End its killing me.
    Dan denk ik dus telkens dat het aan mij ligt. Daar word iedereen om me heen gek van.
    Ik let sinds kort op mijn dieet, sport meer, en probeer Hem te vergeten.
    Wat me natuurlijk niet lukt.
    Vrijdag is ons school prom. Vandaag was de eerste dag van de kaartverkoop. En Hij was er ook. Ik heb naast hem gestaan. Echt naast hem. Door de menigte zelf erg dichtbij.
    Maar nu zit ik dus te stressen. Want, Hij kmt dus ook.
    En ik weet niet of hij met een ander gaat, of alleen, of met vrienden. Ik ga in iedergeval met vrienden...
    Can you love someone you doesn't even know? Yes


    Love me or hate me, both r in my favor. If u love me Ill always be in your heart. If u hate me Ill always be in ur mind.

    Warpaint schreef:
    Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    Love me or hate me, both r in my favor. If u love me Ill always be in your heart. If u hate me Ill always be in ur mind.

    HEERSBEESTJE schreef:
    (...)

    Ik weet niet precies hoe het forum werkt, maar ik ga hier gwn domweg mn frustratie opschrijven. Thnx steff.

    Ik weet niet precies hoe ik dingen moet verwoorden als het om mezelf gaat.
    Dus verwacht niet dat dit een heel mooi gepassioneerd verhaal word. Ik hou het kort.

    Ik ben al bijna een jaar verliefd op een jongen die ik niet goed ken, ik praat wekelijks met hem op FB en zie hem op school. Maar durf hem daar nooit aan te spreken.
    Hij weet dat ik hem leuk vind, ik weet dat hij mij niet leuk vind. End its killing me.
    Dan denk ik dus telkens dat het aan mij ligt. Daar word iedereen om me heen gek van.
    Ik let sinds kort op mijn dieet, sport meer, en probeer Hem te vergeten.
    Wat me natuurlijk niet lukt.
    Vrijdag is ons school prom. Vandaag was de eerste dag van de kaartverkoop. En Hij was er ook. Ik heb naast hem gestaan. Echt naast hem. Door de menigte zelf erg dichtbij.
    Maar nu zit ik dus te stressen. Want, Hij kmt dus ook.
    En ik weet niet of hij met een ander gaat, of alleen, of met vrienden. Ik ga in iedergeval met vrienden...
    Can you love someone you doesn't even know? Yes



    awh graag gedaan Juul mijn lieve lieve twinnetje i can help you buddy!<3

    Het is natuurlijk moeilijk om iemand te vergeten op wie je verliefd ben. als hij in z'n eentje gaat, kan je natuurlijk bij hem staan/zitten or whatever.. En probeer een gesprek met hem te houden... Is hij met zijn vrienden en jij ook met jou vrienden kunnen jullie gewoon gezamelijk bij elkaar komen en een beetje kletsen.. Je raakt vanzelf in gesprek.. Durf je dat niet dan kan je dat natuurlijk niet doen. Bij mij is het ook zo vaak overkomen, dat ik verliefd wordt op iemand die mij niet ziet zitten.. Het gaat allemaal vanzelf weer over.. Denk gewoon niet al te vaak aan hem.. En owja Natuurlijk kun je doormiddel van communicatie erachter komen of hij misschien wat voor je voelt. Maak niet uit wat voor communicatie of het nonverbaal of verbaal is.. Als je er niet voor gaat, kom je er natuurlijk nooit erachter of hij misschien wel wat voor je voelt.. Ik las dat je afentoe op FB en dan chat je met hem, Mooi zo! je bent op de goeide richting.. Je raakt allemaal heus wel in gesprek, en als je hem op school weer tegen komt, komt tie vast en zeker naar je toe en raken jullie zo in een gesprek..en wie weet, misschien heeft tie wel een oogje op je. En je weet. Never Say Never! Just Believing.. Lukt het niet. of wilt hij gewoon vrienden met je zijn, niet verdrietig zijn, je vind vast en zeker een leukere jongen die wel geinteresserd in jou is..

    Xx Your twinn

    Ik hoop dat je wat hiermee binnen gekregen hebt.. (lol) Succes schat<3

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 15:55 ]

    Ik voel me echt een achterlopertje. :c


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Vandaag de halve dag met jou hand in hand gelopen.. En meteen vragen heel veel mensen of wij iets hebben.

    Waarom durf ik het niet?


    I'm a goner.

    FUCK YOU Frans. FUCK YOU. Ik mag altijd mijn best doen voor jou en ik krijg alleen maar fucking onvoldoendes. Ik kan niet wachten tot ik je mag laten vallen!!


    26 - 02 - '16

    Zo ongelooflijk kwaad! Nah, kut groepswerken!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”