• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

You are beautiful, you are love.

laat maar. laaaaaaaaat ook maar.

[ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 13:49 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Ik wil dit werk best met jullie afmaken maar tot nu toe ben ik de enige die alles al af heeft. Een beetje zielig om mijn ideeën te negeren en vervolgens met precies hetzelfde idee te komen '--

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Don't stop me nooooooooooow..

26 - 02 - '16

Oké, je gaat die vrouw gewoon bellen. Punt. Geen uitstel, geen gezeik, gewoon tien cijfetjes en een vraag.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Meh.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ik hou van je, terwijl je me haat...

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

Sigh. Deze week corvee. How nice. -__-

stay safe because I like being alive at the same time as you

Who The Fuck ben jij?? :8 -.-

Morgen vier ik nog sinterklaas dus ik moet vanavond nog even 3 gedichten maken van ieder 20 regels. Ugh en vriendjelief appt niet terug :Y)

-

Honger...Honger...Honger like Niall Horan Ugh!(puh)

Als ik net zoals nu weer eens met je heb gesproken, vind ik het nog steeds jammer dat er zo weinig over is van wie je was.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Ik haat je, Caesar. Ik haat je.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Zooooooo geen zin om volgende week die toetsen te maken. :C
    Brrr.

"Well, well. Look who we've got here!"

Al die negatieve mensen op school moeten eens positief gaan denken. Ja, de wereld is oneerlijk en school word iedereen te veel. Zeik niet zo and DEAL WITH IT!

You are beautiful, you are love.

What the hell is happening to me? :\

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel