• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb geen idee of ik bi ben of niet. Ik heb mijn beste vriendin gezoend en het was geweldig. Vind ik haar leuk? Hoe kom ik er achter of ik bi ben of niet ??

    Leucosia schreef:
    PUKKELxDING

    Dikke virtuele knuffel terug :(

    SeCuteBieber

    Ik kan makkelijk een boek schrijven over wat er de laatste tijd allemaal door m'n hoofd gaat, veroorzaakt door hem. Maar ik ben bang dat je er niks van snapt, haha


    awhhh (huil)

    iklufkoekjes schreef:
    Ik heb geen idee of ik bi ben of niet. Ik heb mijn beste vriendin gezoend en het was geweldig. Vind ik haar leuk? Hoe kom ik er achter of ik bi ben of niet ??

    Als je gevoelens hebt voor zowel jongens als meisjes, dan ben je bi. Je vind een meisje zoenen al lekker, dus dat is zeker een teken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat ben jij óngelofelijk triest zeg!

    Wauw. Dat jij je kop nog durft laten zien na al die beledigende onzin die je hebt lopen rondspuien. Ik wist het wel: jij bent een zielige muis met 0,0 eigenwaarde. Doe zo verder.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik wil je het zo graag zeggen, ik wil je alles zo graag zeggen. Maar ik doe het niet. Ik kan het niet. Ik wil onze vriendschap niet riskeren, ik wil niet riskeren dat ik je kwijt zou raken. Jij bent de enige die me altijd, wanneer dan ook kan laten lachen. Zoiets wil ik niet verliezen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ga dood morgen bij wiskunde.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren.

    Morgen wordt een doemdag.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Morgen wordt een doemdag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En morgen is het woensdag. Ook weer zo'n leuke dag. Kuch... Kuch...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Seulement six jours. Six jours très longues. Et demain c'est le français. Fantastique...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oromis schreef:
    (...)
    Als je gevoelens hebt voor zowel jongens als meisjes, dan ben je bi. Je vind een meisje zoenen al lekker, dus dat is zeker een teken.

    Heel veel meisjes zijn nieuwsgierig naar hoe het is om met een ander meisje te zoenen, en dat ze dat toevallig lekker vindt zegt er weinig over.
    Je kan er niet zelf 'achter komen' of je bi bent, als je een meisje een keer echt leuk vindt weet je het.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Leucosia schreef:
    (...)
    Heel veel meisjes zijn nieuwsgierig naar hoe het is om met een ander meisje te zoenen, en dat ze dat toevallig lekker vindt zegt er weinig over.
    Je kan er niet zelf 'achter komen' of je bi bent, als je een meisje een keer echt leuk vindt weet je het.

    Nou, ik gok dat een heteroseksueel meisje zoenen met een ander meisje, nou niet meteen lekker vind. Maar goed, daar kan ik niet over oordelen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Nou, ik gok dat een heteroseksueel meisje zoenen met een ander meisje, nou niet meteen lekker vind. Maar goed, daar kan ik niet over oordelen.

    Als je er nieuwsgierig naar bent en dat meisje kan goed zoenen, klinkt dat best logisch :')

    Een vriend van me heeft in een stomdronken bui ook eens met een jongen gezoend hoor, terwijl hij hetero is. Heb hem er alleen nooit naar gevraagd of hij het lekker vond, maar waarschijnlijk kan hij zich dat niet meer herinneren.


    "Do you believe monsters are born or made?"