• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    You are beautiful, you are love.

    Oromis schreef:
    (...)
    Nou, ik gok dat een heteroseksueel meisje zoenen met een ander meisje, nou niet meteen lekker vind. Maar goed, daar kan ik niet over oordelen.
    Ben zelf wel eens verliefd geweest op een meisje en zelfs ik durf nog niet te zeggen dat ik biseksueel ben... Maar het kan inderdaad wel, tis iets wat je moet voelen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 dec 2012 - 23:43 ]


    Life is hard and then we die

    Even iets heel anders wat er uit moet

    Op dit moment ben ik weer boos. Ik word bijna letterlijk ziek van mezelf; het ene moment kan ik er goed mee omgaan en ben ik vrolijk, het andere moment mis ik hem en ben ik verdrietig, en anders zoals nu: boos om hoe het is gelopen en hoe hij zich gedraagt.
    Dan wil ik hem gewoon iets sturen. Hem met opvallend veel scheldwoorden uitleggen waarom het niet door de beugel kan hoe hij het heeft gedaan en dat ik er niet tegen kan dat het nu net lijkt alsof hij niks voor me voelde, nooit niet. Maar elke keer zeg ik weer tegen mezelf dat ik dat niet moet doen, hij zich er toch niks van aantrekt en ik me niet moet laten kennen.
    Maar damn, wat zal het goed voelen om eens even boos op hem te worden. En dan weer verdrietig.

    Weet iemand nog een leuke psycholoog waar ik mezelf voor kan opgeven? Ik krijg last van stemmingswisselingen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Leucosia schreef:
    Even iets heel anders wat er uit moet

    Op dit moment ben ik weer boos. Ik word bijna letterlijk ziek van mezelf; het ene moment kan ik er goed mee omgaan en ben ik vrolijk, het andere moment mis ik hem en ben ik verdrietig, en anders zoals nu: boos om hoe het is gelopen en hoe hij zich gedraagt.
    Dan wil ik hem gewoon iets sturen. Hem met opvallend veel scheldwoorden uitleggen waarom het niet door de beugel kan hoe hij het heeft gedaan en dat ik er niet tegen kan dat het nu net lijkt alsof hij niks voor me voelde, nooit niet. Maar elke keer zeg ik weer tegen mezelf dat ik dat niet moet doen, hij zich er toch niks van aantrekt en ik me niet moet laten kennen.
    Maar damn, wat zal het goed voelen om eens even boos op hem te worden. En dan weer verdrietig.

    Weet iemand nog een leuke psycholoog waar ik mezelf voor kan opgeven? Ik krijg last van stemmingswisselingen.


    Ga mee naar mijn groepstherapie morgen. 8D Ben ik ook niet zo alleen voor mijn eerste keer...

    Hm, het ruikt hier naar boerenkool en ik vraag me af of ik me morgen moet ziekmelden voor school. Het word teveel voor één dag, ik moet in een nieuwe klas aparte lessen volgens omdat ik ze niet kan volgens op een andere dag vanwege mijn groepstherapie en daarna heb ik dat ook nog eens voor de eerste keer waardoor ik zo zenuwachtig ben. Blergh.


    Your make-up is terrible

    Leucosia schreef:
    Even iets heel anders wat er uit moet

    Op dit moment ben ik weer boos. Ik word bijna letterlijk ziek van mezelf; het ene moment kan ik er goed mee omgaan en ben ik vrolijk, het andere moment mis ik hem en ben ik verdrietig, en anders zoals nu: boos om hoe het is gelopen en hoe hij zich gedraagt.
    Dan wil ik hem gewoon iets sturen. Hem met opvallend veel scheldwoorden uitleggen waarom het niet door de beugel kan hoe hij het heeft gedaan en dat ik er niet tegen kan dat het nu net lijkt alsof hij niks voor me voelde, nooit niet. Maar elke keer zeg ik weer tegen mezelf dat ik dat niet moet doen, hij zich er toch niks van aantrekt en ik me niet moet laten kennen.
    Maar damn, wat zal het goed voelen om eens even boos op hem te worden. En dan weer verdrietig.

    Weet iemand nog een leuke psycholoog waar ik mezelf voor kan opgeven? Ik krijg last van stemmingswisselingen.
    Dat is normaal voor liefdesverdriet, maar je kunt altijd even bij de huisarts langsgaan en kijken wat zij voor je kan doen :)?


    Life is hard and then we die

    Sneeuw! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik wou dat het me niet zo veel uit zou maken wat mensen van mij vinden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik moet het vragen van mij zelf en dat ga ik ook doen, want hier hou ik niet van. Leven is een flut leven gewoon.

    Zo weer stage. Wel een beetje zin in. c:
    And happy with my new name.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 11:03 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik word zo ziek van mezelf, en van de liefde... Waarom is het nu zo moeilijk om op hem te stappen? Alsof mijn lijf een gevangenis is, alsof mijn gevoelens harde cipiers zijn. Ik klink misschien alsof het einde van de wereld is, wat niet zo is natuurlijk. Maar eens ik echt verliefd (komt zelden voor) ben, heb ik het voor. Ik moet eigenlijk niet bang van hem zijn, want hij is lief en behulpzaam tegen mij. Maar toch ben ik bang, bang dat alles fout gaat lopen. Wat mij nog onzeker maakt, is hoe hij hierover zal denken. Ik weet het niet. Ik zwijg beter, maar dan worden de messteken nog erger. Liever dat dan het vertellen en dan ambras hebben, om nog maar te zwijgen over het commentaar van iedereen dat ik rond mijn kop geslingerd zal krijgen.
    En wat nog hatelijk is: "Shirley, je bent nog zo jong," Zwijg, ik ben zestien en het wordt stilaan tijd. Iemand van twaalf heeft zelfs meer liefjes gehad dan ik... Ik heb zelfs nog nooit gekust en ik vind dat wel een schande, ja. Nee, ik moet geen vriendje hebben, ik weet, maar ik mis dat eigenlijk wel in mijn leven. Ik kijk er echt naar uit, alleen weet ik niet wanneer het zal gebeuren.

    En naar de tandarts binnen een aantal uur, en achteraf misschien om een iPod Touch!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 12:25 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Een Bueno kan smaken. :9~


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    Een Bueno kan smaken. :9~

    letterkoekjes ook :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik wil vakantie en leuke dingen doen. Nu is het alleen maar leren, leren, leren. FML.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb hoofdpijn en moet mijn huiswerk nog maken -.- Ugh geen zin in.. #HetLevenIsHard

    Waarom moet ik ziek zijn op de dag van mijn eerste werkdag? UGH.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Geweldig toch als je ineens merkt dat er mensen zijn in je omgeving die veel fijner zijn dan je verwachtte. ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien