• Hai!
    Ik ben van plan om een nieuwe RPG te bedenken, maar dan wel eentje met lange posts (denk aan 200 woorden, ongeveer).
    Nu vroeg ik me af; welke genres vinden jullie het leukst?
    Ik ben sowieso van plan om er een goede verhaallijn in te stoppen, maar op dit moment weet ik niet echt waar te beginnen en wat in het algemeen het meest gewaardeerd wordt.
    So... bring it on. :'). Ideeën worden geapprecieerd, trouwens!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Als je een fantasy RPG begint, dan ben ik van de partij, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Allesbehalve een schooltripje naar een kamp/overleven op een onbewoond eiland.
    Dan kun namelijk bijna geen kant op. Een verhaal waarbij er niet direct koppeltjes ontstaan zou ook fijn zijn.


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Allesbehalve een schooltripje naar een kamp/overleven op een onbewoond eiland.
    Dan kun namelijk bijna geen kant op. Een verhaal waarbij er niet direct koppeltjes ontstaan zou ook fijn zijn.

    Dat was ik sowieso niet van plan. c:
    Ik wil iets origineels, daarom ben ik ook bereid om er veel tijd in te stoppen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Klinkt leuk. Ik ben het wel eens met Marleen, alleen word er helaas, ook van degene die zogenaamd dat liever niet hebben, van te voren al afgesproken wie met wie gaat en wie wat gaat doen, dat vind ik altijd erg jammerlijk.
    Ik hou ook wel van fantasy, liever niet zoiets als de oude Grieken of iets dergelijks want dat leeft ook niet lang. Geen HG, HP, of andere fandingen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Klinkt leuk. Ik ben het wel eens met Marleen, alleen word er helaas, ook van degene die zogenaamd dat liever niet hebben, van te voren al afgesproken wie met wie gaat en wie wat gaat doen, dat vind ik altijd erg jammerlijk.
    Ik hou ook wel van fantasy, liever niet zoiets als de oude Grieken of iets dergelijks want dat leeft ook niet lang. Geen HG, HP, of andere fandingen.

    Géén fanshit inderdaad.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb dan sowieso ook liever niet dat mensen slechts met één personage praten, dus dat komt sowieso in de regels, denk ik.
    En het wordt gegarandeerd geen fan-RPG-iets. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh, wat je misschien ook in de regels kunt zetten, is dat -wanneer je een slecht karakter creëert-, je karakter ook echt slecht moet zijn.
    Ik zie heel vaak dat mensen een 'bad guy' of 'bad girl' invullen, maar diegene wordt dan meteen verliefd en is op magische wijze genezen van al zijn/haar gemeenheid. Dat is niet leuk, zo heb je geen slechte personages.


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Oh, wat je misschien ook in de regels kunt zetten, is dat -wanneer je een slecht karakter creëert-, je karakter ook echt slecht moet zijn.
    Ik zie heel vaak dat mensen een 'bad guy' of 'bad girl' invullen, maar diegene wordt dan meteen verliefd en is op magische wijze genezen van al zijn/haar gemeenheid. Dat is niet leuk, zo heb je geen slechte personages.

    Inderdaad.
    Dankjewel, ik zal er rekening mee houden!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alsjeblieft geen kostscholen, mensen met een bijzondere gave (doe dan iets net mystische wezens) en zet er dan alsjeblieft ook bij dat niet iedereen op magische wijze kan zingen terwijl zang niets met de rpg te maken heeft......
    Fantasie spreekt mij altijd wel aan en horror/thriller, maar dan niet alleen maar van dat koppeltje gebeuren....
    Rpg's waarin het doel is om te overleven is heel leuk, maar dan moet het niet cliché of verhaallijnloos woorden


    We've lived in the shadows for far too long.

    Demustachana schreef:
    (...)
    Inderdaad.
    Dankjewel, ik zal er rekening mee houden!


    Nee, jij bedankt!*O*


    everything, in time

    Aislinn schreef:
    Als je een fantasy RPG begint, dan ben ik van de partij, hihi.


    This ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sowieso geen JB, 1D, Tokio hotel of welk fandom dan ook. Kostscholen of plaatsen met superkrachten, High school, onbewoond eiland en koppeltjes dingen zijn ook nogal cliché. Eigenlijk alles wat er al genoemd is dus. Ik zou het wel vet vinden als er een rpg zou komen dat over een verzet gaat in een fantasiewereld. c:


    26 - 02 - '16

    Dankjewel iedereen! Ik heb wat -vrij algemene- dingen 'bedacht'.

    -Iets met een parrallel universum
    -Mensen die in een soort 'video game' zijn belandt
    -Iets met de middeleeuwen?
    -...

    Okay, obviously, ik ben vandaag echt heel inspiratieloos. Dus, opnieuw; ideeën worden gewaardeerd. :D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    Dankjewel iedereen! Ik heb wat -vrij algemene- dingen 'bedacht'.

    -Iets met een parrallel universum
    -Mensen die in een soort 'video game' zijn belandt
    -Iets met de middeleeuwen?
    -...

    Okay, obviously, ik ben vandaag echt heel inspiratieloos. Dus, opnieuw; ideeën worden gewaardeerd. :D


    Ik vind jouw idee eigenlijk wel heel leuk. Een videogame over de middeleeuwen en mensen die daarin belandden. Sounds awesome. Maar dan moet je wel iets vinden waar het naartoe kan gaan want anders loopt het ook dood. :/


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Thornfield schreef:
    (...)

    Ik vind jouw idee eigenlijk wel heel leuk. Een videogame over de middeleeuwen en mensen die daarin belandden. Sounds awesome. Maar dan moet je wel iets vinden waar het naartoe kan gaan want anders loopt het ook dood. :/

    Dit dus. Je moet een heel exacte verhaallijn in je hoofd hebben, wil je niet hebben dat het doodloopt. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.