• T h e      W o l v e s      I n      T o w n      ~      R o l l e n t o p i c

    Elke stad heeft zo wel zijn eigen mythe. Zo heeft La Push de mythe dat er weerwolven hoedde in het kleine stadje. Zo heeft het vele mensen getrokken die het geheim willen ontdekken van de stad. Alleen is La Push niet de enige stad waar de weerwolven heersen over de stad. Ergens verscholen in Mallowhill, vlakbij La Push, heeft zich een nieuwe wolf pack gevestigd. Niemand wist er ooit van, tot er liefdes buiten de wolf pack ontstaan en er geen weg terug is dan het hun te vertellen. De leider van de pack is er niet blij mee dat het geheim wordt verspreidt. Toch moet hij het feit accepteren en de nieuwe leden een kans geven, maar zal het hun lukken om hun geheim binnen de pack te laten?


    R o l l e n:
    W o l f      p a c k:
    - Aya Brooke Stark » 18 jr. » Reincarnate » 1
    - Tatiana "Tatia" Quinn » 17 jr. » geleninja » 5
    - Shelyn Jonah Griffith » 17 jr. » Ephrya » 10

    - Finn Zachary van Hohenheim » 18 jr. » Enchanter » 2
    - Clyde Roy Mokamo » 19 jr. » Vivir » 5
    - Jared Avalon » 20 jr. » Ephrya » 8 (Alpha)

    M e n s e n:
    - Lora Woods » 17 jr. » Vivir » 1
    - Yasmin Yaela Oliveira » 19 jr. » Princesas » 3
    - Gereserveerd voor Crissy

    - Damon Cameron Morriss » 19 jr. » Reincarnate » 2
    - Keith Layton Anderson » 18 jr. » Enchanter » 4
    - Dante William Darbyshire » 19 jr. » Drifted » 7


    R e l a t i e s:
    -
    -
    -
    -
    -


    I n v u l l i j s t:
    Naam:
    Leeftijd:
    Ras:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:


    R e g e l s:
    -Alleen ik (Reincarnate) mag topics aanmaken!
    -Max. 2 rollen p.p. toegestaan!
    -RESERVATIES BLIJVEN 4 DAGEN STAAN! DAARNA WORDEN ZE VERWIJDERT!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 300 woorden per stukje.
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 8:58 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zou ik een wolf (man) mogen reserveren?


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    Zou ik een wolf (man) mogen reserveren?


    Ik zal je reservatie erbij zetten :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik een mensen meisje?


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    Mag ik een mensen meisje?


    Ja tuurlijk! Leuk dat jullie mee doen :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hoe oud moeten ze ongeveer zijn?


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    Hoe oud moeten ze ongeveer zijn?


    16/17 minimaal, maar mag ook ouder tot ongeveer 21


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Lora Woods


    Naam:


    Lora Woods.
    Leeftijd:
    17 jaar oud.
    Ras:
    Menselijk.
    Uiterlijk:
    (FC: Lily Collins) Lora heet donkerbruine haren die tot het midden van haar rug komen. Meestal is het stijl, al heet ze soms zin om het te krullen of verschijnen er natuurlijke krullen in. Haar haar doet gewoon wat het zelf wil en daar heeft ze geen problemen mee. Ze houdt wel van een beetje variatie wat dat betreft. Soms is het ook wat pluizerig en anders juist totaal niet. Haar ogen hebben de kleur bruin en worden gesierd door de twee mooie lijntjes wenkbrauwen erboven. Haar gezicht is hartvormg, ze heeft een heel klein beete een wipneusje en haar lippen zijn klein, maar vol. Ze is kleiner dan gemiddeld en ze is dan ook altijd schattig gevonden, een titel die ze graag kwijt wilt. Door haar lengte zou ze graag hakken dragen, maar dat doet ze bijna nooit omdat ze er echt niet op kan lopen. Niet alleen haar lengte, maar ook de rest van haar lichaam is klein en smal. Smal zijn vindt ze fijn, maar klein echt totaal niet en ze heeft er dan ook een enorme hekel aan. Ze wordt echt nooit gemeten omdat ze dat zelf echt niet wil. Haar precieze lengte weet ze ook niet precies. Ook haar slanke lichaam heeft niet altijd haar voordelen. Rond haar dertiende werd ze steeds dunner en dunner totdat mensen zelfs dachten dat ze anorexia had en haar daarmee begonnen te confronteren. Dit was echter niet het geval, maar ze kreeg wel medicijnen die ze nu nog altijd moet innemen, voordat het weer uit de hand loopt.
    Karakter:
    Lora is het meerdendeel van de tijd erg vrolijk. Ze is spontaan en lacht graag. Ze maakt graag plezier en dat doet ze dan ook. Zonder dat ziet ze het nut niet om te leven. Ze ziet de dingen graag luchtig en kan haar diepere gevoelens lastiger delen, vooral in een groep. Met één persoon kan ze closer zijn en wat meer over haar emoties praten, maar met meerdere voelt ze meer ogen op haar gericht en dan voelt ze zich ongemakkelijker. Zolang het gesprek maar niet te diep gaat is ze juist graag in een groep. Als ze eenmaal aan het praten is is ze ook moeilijk meer te stoppen. Ze kan dus erg aanwezig zijn, hoewel ze op andere momenten ook stiller kan zijn. Wanneer ze stiller is denkt ze meer over het leven na, wat ze in tegenstelling tot al het andere juist graag in haar eentje doet. Soms heeft ze dan ook van de heldere en diepzinnige momenten wanneer ze al haar beslissingen in twijfel neemt en overal over na denkt. Omdat ze best onzeker is op die momenten, wilt ze die liever niet al te vaak hebben. Daarom verschuilt ze zich vaak achter haar nonchalante en totaal niet diepzinnige grapjes en personen die vooral erg luchtig zijn en nergens op slaan. Eigenlijk is ze best wel gevoelig en onzeker, maar dat laat ze aan niemand merken. Vriendinnen betekenen heel veel voor haar en familie al helemaal. Ze is eigenlijk ook best wel serieus, maar zo lijkt ze alleen niet altijd. De dingen die ze doet wilt ze graag goed doen en op haar manier. Haar hobby's zijn ook erg belangrijk voor haar. Ze is daar erg ambitieus over. Ze wilt graag iets bereiken in haar leven. Bij vreemden in de buurt kan ze wel een beetje onzeker en verlegen zijn, maar dat vinden de meesten mensen juist schattig. Het siert haar als ze verlegen is, ook al heeft ze dat zelf vaak niet door. Op die momenten is ze meer zichzelf dan waarneer ze zich uitslooft bij haar vriendinnen. Eigenlijk is ze helemaal niet zo'n druk type, maar zo doet ze zich wel voor bij haar vriendinnen. Ze is eigenlijk gewoon een lief en een beetje verlegen meisje, die soms wat onhandig kan zijn en dan een beetje om zichzelf lacht. Ze is een natuurmens en houdt van dieren. Ze is dan ook vrijwilliger bij een asiel. Ze liegt niet graag tegen mensen, al is ze er wel goed in. Al is ze er wel wat beter in als het om meisjes gaat dan om jongens. Bij jongens in de buurt wordt ze sneller nerveus en twijfelt ze aan zichzelf. Soms is ze dan ook een beetje aan het flirten, al heeft ze dat zelf niet echt door. Wel is ze dan een beetje meer zichzelf: het klungelige, grappige en schattige meisje in plaats van de overdreven vrouw die zich probeert te bewijzen. Lora doet graag wat ze zelf wilt en kan zich nog wel eens keren tegen mensen die zeggen dat ze iets moet doen waar zij geen zin in heeft. Ze is dan ook erg eigenwijs en probeert altijd onder haar verplichtingen uit te komen die ze niet wilt, gewoonweg omdat ze er geen zin in heeft om iets te doen waar ze geen zin in heeft.
    Geschiedenis:
    Lora is als enigskind opgegroeid bij twee redelijk rijke ouders die soms wel iets te overbeschermd zijn over hun dochter. Ze stippelen ongeveer haar hele toekomst voor haar uit terwijl ze ervan uitgaan dat ze het helemaal eens is met hun en verder niet zal protesteren tegen de plannen die ze met haar hebben. Ze willen dat ze afstudeerd van de universiteit en later een geweldige baan krijgt. Lora heeft hier alleen helemaal geen zin in. Ze wil gewoon van het leven genieten. Haar ouders worden alleen best boos als ze tegen hun ingaat. Ze denken dat zij niet weet wat het beste is voor haar.
    Ze had een iets diepere periode in haar leven toen het slechter met haar lichaam ging. Ze werd steeds dunner en haar ouders dachten dat ze anorexia had. Lora ontkende dat de hele tijd en het deed haar pijn dat ze haar niet geloofde. Ze sprak dan ook de waarheid. Haar ouders schakelden zelfs hulp in, maar al snel bleek gelukkig dat ze er niets aan kon doen. Nu het een paar jaar later is gaat het door haar speciale medicijnen en eetpatroon al een stuk beter, maar ze vindt het nog steeds erg dat haar ouders haar nooit hebben vertrouwd.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 23:08 ]


    She was always looking for more..

    Ik denk dat ik mijn wolf geadopteerd zal laten worden, ik dacht dat is misschien wel interessant en dan kan iemand maybe broer/zus van hem zijn zoiets?


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    Ik denk dat ik mijn wolf geadopteerd zal laten worden, ik dacht dat is misschien wel interessant en dan kan iemand maybe broer/zus van hem zijn zoiets?


    Ik wil best wel een broer voor je wolf maken :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Er is een nieuwe aanpassing in de regels gemaakt.
    Je mag vanaf nu 2 rollen p.p.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Meisje in de wolf pack?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    MissVendetta schreef:
    (...)

    Ik wil best wel een broer voor je wolf maken :)


    Dat zou tof zijn! (ik zal mijn wolf vanavond inleveren!)


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Walkers schreef:
    Meisje in de wolf pack?


    Zal je erbij zetten :)

    Enchanter schreef:
    (...)

    Dat zou tof zijn! (ik zal mijn wolf vanavond inleveren!)


    Ik doe het maar al te graag ^-^
    (hehe neem je tijd hoor! vollopig ben ik zelf nog bezig met mijn rollen ;) )


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    A y a      B r o o k e      S t a r k.
    "You can say whatever you want, but it won't change my mind."



    L e e f t i j d:
    18, geboren op 21 Oktober 1996
    R a s:
    Weerwolf.
    U i t e r l i j k:
    (FC: Lucy Hale) Aya heeft licht blauwe ogen en heeft donkerbruin, krullend haar dat tot net over haar borsten komt. Ze heeft een lichte perzik-kleurige huid en een zacht ronde hoofd. Haar ogen zijn amandelvormig en lange wimpers. Boven haar prachtige sprekende ogen zijn fijne wenkbrauwen die sterk gebogen zijn. Haar lippen hebben een zacht roze kleur en zijn heel dun en fijntjes. Aya heeft een hele fijne en dunne bouw en is redelijk aan de lange kant. Aya heeft zich nooit echt laten meten, maar wordt meestal rond de 1,70 geschat. Ook heeft Aya een bloed hekel aan op de weegschaal staan, dus is er bij niemand bekend wat haar echte gewicht nu is. Doordat Aya zo fijntjes en dun gebouwd is, komen ook haar vingers een lang en dun over. Aya is echt dol op sieraden en casual kleding, dus daar zit haar hele kast dan ook mee vol. Ze heeft ook een doosje in haar kast staan waar sieraden in zitten. Dat doosje zit vooral vol met heel veel ringen en oorbellen, ook hier en daar zitten er wat leuke oorbellen tussen.
    K a r a k t e r:
    Aya is een meisje die haar hart op haar tong heeft liggen. Ze zal je duidelijk zeggen waar het op staat als het haar niet lekker zit. Aya is heeft echt een tempramentvol karakter. Ze zal duidelijk laten merken waar haar grenzen liggen. Ook al ze iemand echt niet aardig vindt, zal ze dat ook duidelijk tegen die persoon zeggen. Vroeger was Aya een heel leuk en onschuldig meisje, maar iets in haar verleden heeft dat totaal veranderd en nu is ze de harde vrouw die ze nu is. Toch schuilt er in Aya ook een goede kant. Deze laat ze alleen niet vaak zien. Ook is ze erg onzeker als het gaat om de liefde. Ze vertrouwt mensen niet snel, dus is liefde voor haar erg moeilijk. Daarom heeft ze ook nog geen imprent.
    G e s c h i e d e n i s:
    Aya was als kind best wel makkelijk en luisterde goed naar haar ouders. Haar ouders hoorde je nooit klagen over Aya en over haar gedrag. Ze groeide op als enig kind en kreeg vaak wat ze wilde, ook al had ze niet veel te wensen. Toch is er iets wat Aya nooit zal vergeten en dat is de dag dat haar volledig veranderde. Het gebeurde toen Aya pas 5 was. Die ene dag lag Aya gewoon rustig in bed totdat haar vader de deur open beukte en Aya uit bed trok. Hij tilde haar op en rende naar beneden. Het enige wat Aya kon opvangen waren grote rode vlammen aan de westelijke kant van het huis. Haar vader rende met haar in zijn armen naar buiten en zette haar neer op de grond. Daarna rende hij terug naar binnen om haar moeder te redden, maar die avond is hij nooit meer terug naar buiten gekomen. Sinds dat moment moest ze naar een pleeggezin en heeft ze ook voor haarzelf gezorgd. Sinds die dag is ze niet meer de blije meid die ze ooit vroeger was.
    E x t r a:
    Dit is Aya in haar wolven-vorm.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Waar kennen de wolven en de mensen elkaar eigenlijk van? Van school?


    She was always looking for more..