• Zet hier alles neer wat je kwijt wilt in en over het RPG, zodat het RPG zelf overzichtelijk blijft

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Hm, ik slaap nog niet >_< kan niet slapen :\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tortura schreef:
    HurtedHeart, volgens mij wist Maya helemaal niet van Nate zijn verhaal, hoor? Dat had ik in elk geval opgemaakt uit Lexus haar posts.


    Klopt.
    Anyway, ik heb ook weer gepost.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 13:21 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Waarom reageren zo weinig mensen ): hahah (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lexus schreef:
    (...)

    Klopt.
    Anyway, ik heb ook weer gepost.

    Ik zag het. Ik wil wel reageren, maar ik wacht nog op Hurted Heart. :'].

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 23:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik reageer of morgen avond/ nacht omdat ik nu wil slapen en morgen de heledag weg ben of vrijdag in de middag.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Coockies schreef:
    Waarom reageren zo weinig mensen ): hahah (:


    Omdat blijkbaar niet iedereen meer meedoet in de rpg, nieuwe personages zouden welkom zijn..

    @ hurted; prima


    Aan niets denken is ook denken.

    Beste mensen,

    Helaas heb ik het de afgelopen twee weken echt belachelijk druk gehad met toetsen/school/stage/werk/enz. waardoor ik helemaal niet door had dat ik op inactief stond. Ik had mijn zusje gevraagd om mijn account "af te sluiten" omdat ik er zelf even geen tijd voor had. Hiermee bedoelde ik natuurlijk gewoon uitloggen, anders had ik jullie wel wat laten weten. Maar dit heeft zij dus waarschijnlijk helemaal verkeerd begrepen.

    Nu snap ik dat ik het had moeten melden dat ik een tijd niet online zou zijn, so... sorry for that.

    Maar eerlijk gezegt vind ik het ook niet leuk dat ik gelijk uit mijn eigen RPG gegooid wordt, terwijl ik in jullie plaats misschien hetzelfde gereageerd had.
    Ik heb de wijzigingen een beetje doorgelezen en eigenlijk is het RPG hierdoor alleen maar leuker geworden.

    Maar nu is mijn vraag... bestaat er misschien nog een mogeijkheid om weer terug te komen/mee te doen?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Op zich mag je van mij weer meedoen, maar we wisten gewoon niet wanneer en of je nog terug zou komen.
    Dus wij hebben gewoon het rpg maar zelf overgenomen, zodat wij verder konden..
    Je bent er alleen uitgezet, aangezien er een nieuw rollentopic is.
    Als je daar je rollen opnieuw inzet, zal het vast geen probleem zijn denk ik..


    It's never gonna happen, Guys.

    Dat snap ik en ik vind het ook heel lief van je dat ik weer mee kan doen.
    Maar er zijn nu een andere prins en verloren prinses, dus met mijn oude rollen kan ik (volgens mij) niet meer mee doen, of wel?
    En weet je misschien wat voor rol ik inplaats daarvan het beste aan kan maken?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Er is geen prins, wel een prinses. Dus ik geloof dat Bo gewoon terug kan komen. Ik zou het leuk vinden als je weer terug komt, zoals ik al zei. Ik vind dat je er gewoon nog bij mag, er is een misverstand ontstaan en die kan makkelijk opgelost worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oké, dan ga ik even met Deems overleggen hoe ik Bo weer terug het RPG in ga brengen en of hij prins blijft enzo :)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 11:42 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ohja, haal mijn personages er sowieso maar uit.


    Your make-up is terrible

    /

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 16:55 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Het is Assassin. Zo moeilijk is dat toch niet? Nou eh, ik vind je dan wel bijzonder irritant en eigenlijk wilde ik al een aantal keer stoppen door wat er allemaal gebeurde, maar ik heb er nu gewoon geen zin meer in. Ik neem aan dat je niet meer gaat stoppen en dat wil ik ook helemaal niet, want ik vind veel van de RPG'ers eerlijk gezegd wat irritant om mee te RPG'en. Ook de dingen die er gebeuren is me allemaal even iets té. Er zijn veel leukere andere RPGs waar ik liever mijn tijd in stop, sorry.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 17:40 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Het is Assassin. Zo moeilijk is dat toch niet? Nou eh, ik vind je dan wel bijzonder irritant en eigenlijk wilde ik al een aantal keer stoppen door wat er allemaal gebeurde, maar ik heb er nu gewoon geen zin meer in. Ik neem aan dat je niet meer gaat stoppen en dat wil ik ook helemaal niet, want ik vind veel van de RPG'ers eerlijk gezegd wat irritant om mee te RPG'en. Ook de dingen die er gebeuren is me allemaal even iets té. Er zijn veel leukere andere RPGs waar ik liever mijn tijd in stop, sorry.


    Duidelijke boodschap
    Maar wat bedoel je precies met die dingen die je irritant vind? En waarom vind je deze rpg's irritant om mee te rpg'en (vanwege onze schrijfstijl?) (ik vraag het me gewoon af)

    Sorry btw voor het gelijk overnemen van je rpg, het is omdat we allemaal (geloof ik) dachten dat je niet terug zou komen, en ik dacht persoonlijk dat je account verwijderd was o.i.d. en wilde graag met het rpg verder.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 18:02 ]


    Aan niets denken is ook denken.