• Kennen jullie me nog? Colibre? @MADP0RNOACTION? Diegene met die usernames in caps? Ik ben weer terug en heb velen van jullie verschrikkelijk gemist! Mijn Macbook is nog steeds buiten werking, maar gelukkig is er de wonderlijke wereld van de smartphone waardoor ik jullie weer kan gaan vervelen met mijn vreselijke humor. Nu ik een comeback maak/heb gemaakt, ga ik langzaam een eigen columnbundel beginnen, aangezien ik geen columnist meer ben dankzij mijn kapotte laptop. En nu maar wachten op een mobielvriendelijke versie van Quizlet, maar dit is ook wel okay. Dus eh, I guess this is my hello!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Heb geen idee hoe ik ze moet posten, evenals plaatjes.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hoe bedoel je? Gewoon met [ img ] toch?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yeah, maar vanaf mijn telefoon naar internet uploaden brenft gezeik met zich mee.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Welkom terug!
    Ja ik herken je oude username nog wel, je forumreacties las ik altijd met plezier. ^^


    Bad decisions make good stories.

    SICKENING schreef:
    Yeah, maar vanaf mijn telefoon naar internet uploaden brenft gezeik met zich mee.

    Ja, vaak wel. Lang leven Tablet's *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ergens vaag herken ik je wel maar welkom terug in ieder geval! Ik mag jouw humor wel haha!;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    I know you
    welcome back:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik herken jou ook! Jij was altijd zo'n gezellig persoontje, die ook op mysterieuze wijze was verdwenen :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hey, welcome back. :Y)
    Ik ken jou nog wel van het trollen op het forum. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahaha, daar kent bijna iedereen mij van, geloof ik. Enkelen mogen mij, de rest niet. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nou, ik mag je wel :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Welcome baaaaack. Ik vond jouw reacties altijd zo grappig hè, hahaha.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 13:49 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    SICKENING schreef:
    (...) Ik ben jou ook niet vergeten hoor! (: En ja, 17 mei ftw!


    :c Ik ben 1 dag later jarig.

    welcome back ^^ Volgensmij heb ik je wel eens gezien op het form.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 14:05 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik zag jou altijd heel vaak op het forum. Ik vond jou ook altijd zo vreselijk grappig, serieus c:
    En je maakte ook altijd columns, toch?


    26 - 02 - '16

    SICKENING schreef:
    Jaman alleen zonder gifs want ik heb verdomme alleen en stomme Galaxy Gio tot mijn beschikking. En toch wil ik ook weer RPG'en. :'D


    Ik heb ook een samsung galaxy gio c:


    26 - 02 - '16