• ik hou niet van fanfictie (dus geen 1d, hp, tk enz)
    ik hou van verhalen uit de vroege en late middeleeuwen, victoriaanse en edwardiaanse tijdperken.
    fantasy hou ik ook van, vampieren nouja vind het wel leuk maar de laaste tijd zijn alle verhalen (amateur en proffecioneel) afgezaagd.
    +16 plus geen probleem vaak word een verhaal er levendiger van.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb een onbekende personen verhaal waar fantasy in voor komt op latere duur. Kijk maar of je het wat vind! (:

    KLIK


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    *gaat meteen kijken*


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Don't let me go!


    De 24-jarige Cathryn Blackwell wordt dood aangetroffen in het park, na 24 uur vermist te zijn geweest. De politie denkt dat ze is gevallen en ze gaan ervan uit dat haar dood geen misdrijf is.
    Cathryn's begrafenis wordt geregeld en van top tot teen prachtig gemaakt als laatste eerbied aan de jong gestorven vrouw. Haar familieleden laten haar gaan, maar er is 1 iemand die dat niet kan. David Anderson Stevens, de beste vriend van Cathryn sinds groep 3. Een paar dagen voor de begrafenis blijft hij haar zien. Hij ziet haar niet zo maar. David kan Cathryn alleen zien en horen als hij in de spiegel kijkt. Cathryn lijdt aan geheugenverlies en weet niet wat er is gebeurd. 1 ding weet ze zeker: Ze is dood en wilt rust. Cathryn smeekt David om haar los te raken, maar hij laat haar echt niet gaan.
    Op de dag van de begrafenis verandert Cathryn van gedachten. Ook zij kan haar familie en vrienden nu niet loslaten. Ze wilt weten wat er gebeurd is, zodat zijzelf, haar familie en beste vriend pas echt rust kunnen vinden.

    Soundtrack: Lacuna Coil- My Spirit

    Urban fantasy/Bangsian fantasy


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    From the depht’s of mystery
    There will be an untold story


    ‘Waar ben ik?’ vroeg Kailyn na een moment van stilte. Ze wist de twijfels die ze voelde aan de kant te schuiven en kreeg de noodlottige woorden over haar lippen geperst.
    ‘Je bent in Cidonya,’ antwoordde Galênê. Er had zich een verzachtende trek rond haar mondhoeken gelegd toen Kailyn duidelijk niet veel was met het antwoord. ‘Misschien dat de benaming ‘Atlantis’ je meer bekend is,’ voegde ze er daarom aan toe.



    Strijd om Cidonya ~
    Fantasy ~


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    The only thing worse than a boy who hates you
    A boy who loves you - the book thief




    Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie



    - 100 % Nederlands
    - Neem een abo, ik waarschuw niet
    - Trailer


    Lost in Lies

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 16:49 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik heb ook een verhaal waarin fantasy en rol speelt, maar dat komt pas later aan bod. (:



    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy
    *avontuur
    *thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.




    Your soul is more.
    Explained in this lore.
    Open the door.
    And you will find the core.


    Dit is een fantasie verhaal met in de hoofdrol een meisje Olinia. Ze ontdekt dat er meer is tussen hemel en aarde. Zal het haar lukken om deze wereld te snappen?
    - Onbekende personen
    - Fantasie
    - Avontuur
    - Must Read! :p

    Nomina Animorum

    Notes:
    Kudo's zijn welkom. (kudo)
    Neem een abo, ik waarschuw niet.


    I follow only one rule |






    met als hoofdrollen






    ~ Soundtrack ~




    Darline en Rebecca zijn allebei 17 en al 5 jaar BFF's. Als Darline een skireis met alles er op en eraan voor twee personen wint, neemt ze natuurlijk Rebecca mee. In het hotel ontmoeten ze Florian, en Darline vind hem meteen een schatje.
    Rebecca is hun (mislukte) cupido en probeert de twee te koppelen, maar zonder dat ze het weet koppelt ze zichzelf aan Florian, en wie weet welke gevolgen dit zou kunnen hebben ....



    * nog lopend
    * genres zijn komedie, romantiek en onbekende personen
    * ik hoop dat ik tussen de 40 en de 60 hoofdstukken kan schrijven
    * elk hoofdstuk heeft rond de 400 woorden.


    dreams come true, nightmares to




    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16

    Dit is een fantasyverhaal, helemaal vampier-vrij:

    Adventurer



    Xandria, dochter van een groots avonturier, gaat na de dood van haar vader op haar eerste avontuur: een zoektocht naar een schat.
    Maar het gezelschap waarmee ze reist, is nogal opmerkelijk.
    Zo zijn er een constant ruziënde broer en zus en een heks die nooit tovert. De enige normale in dit gezelschap lijkt de jonge ridder Breyan. Maar wat verbergt hij voor haar en de rest van de groep?
    Hun zoektocht naar een mysterieuze schat leidt ze naar de meest sprookjesachtige plaatsen en ze ontmoeten wezens die geen mens ooit heeft gezien. Xandria treedt in haar vaders voetsporen en ontdekt steeds meer over zijn verleden. Maar zal ze ook ooit weten wie eigenlijk haar moeder was? En zal ze ooit Breyans geheim ontdekken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.

    ________________________________________

    She is nobody's child.



    She is a nobody's child.

    ________________________________________



    This was the only thing she wanted.
    From the moment she knew,
    that she shouldn't be long alive.
    The days I was with her before she died.
    Were the most beautiful of her life,
    she said.
    And I can only hope,
    that she's happy now.

    She imagined a lot.
    More than I ever expected.
    And every time she was awake,
    she cried and asked me to stay with her.

    She said: 'don't leave me'
    But at a given moment,
    I couldn't stay.
    Cause she leaved me.
    But I promised,
    to make her last words come true.
    Her last words,
    her last wish, in my hands.

    Goodbye my love.

    __________________________________

    En als laatste maar zeker niet slechtste een Fantasy verhaal

    Hopelijk zit er iets tussen!
    De covers en foto = link!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.



    "Iets waar ik wel helemaal zeker van was, was dat Nevjia geheimen had. Geheimen waarvan ze hier op de academie niets vanaf wisten. Achter haar staalgrijze ogen bevond zich een wereld waarvan ik niet wist of ik hem wel wilde leren kennen."


    Rhea Amides is een zestienjarig meisje dat leeft binnen de grenzen van de V.E.U. in futuristisch Europa. Ze zit op de kunstgerichte academie van de stad Edim in de provincie Elledan, maar ze voelt zich opgesloten achter de hoge hekken. Samen met haar beste vriendin Kat onderneemt ze stiekem verboden uitstapjes naar de stad, maar afgezien van dat houdt ze zich netjes aan de regels. Maar met de komst van Nevjia Strolovski veranderd dat drastisch. Alles waar ze eerst voor stond, brokkeld af. Stap voor stap veranderd Rhea's leven. Ze komt erachter dat niets is wat het lijkt en dat elke keuze zijn offers eist.


    Shattered || 12.02.2013


    ***


    Letitia Bennett is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te zorgen dat haar reputatie zonder smet blijft. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een eigenaardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. En wat is het verhaal van de kleine Hazel? Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?




    - Romantiek
    - Drama
    - Historisch
    - Avontuur
    - ABN


    Chasing goals.