• Goed, ik zit nu een halfjaar op mijn nieuwe school, volg een mbo opleiding Juridisch Medewerker, maar heb wel echt gemerkt dat dit mij absoluut niet ligt. Nu ben ik een beetje rond gaan kijken en heb ik eigenlijk besloten dat ik door wil gaan leren en havo wil doen. Nu is dus het probleem, dit jaar word ik achttien en aangezien de meeste in de vierde klas net vijftien of zestien zijn geworden, weet ik nou niet of ik dat wel wil.
    Nu is mijn vraag dus, iemand die ervaring heeft met VAVO? Wat voor voor- en nadelen brengt het met zich mee, want hier kwam mijn moeder dus via, via aan. Hihi, thankssss.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Newell schreef:
    Ik zit nu in HAVO4 en de meesten in mijn klas zijn 16 of ouder. Een paar zijn zelfs al 18, ik zie dus geen problemen.

    Ah oké, had dat niet verwacht, op mijn oude school waren degene in havo meestal zestien of vijftien, maar ik woon dan ook wel echt in een gat, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Ah oké, had dat niet verwacht, op mijn oude school waren degene in havo meestal zestien of vijftien, maar ik woon dan ook wel echt in een gat, hahaha.

    Ik woon in Arnhem, de hoofdstad van Gelderland.. misschien is dat ut um dan?..


    Shit happens but pee happens a lot more.