• Voor school moeten wij een presentatie houden over 'communicatie'. Alleen zit ik er behoorlijk mee vast en zit ik er al dagenlang over na te denken. De bedoeling is dat je iets verteld over de communicatie tussen twee partijen. (bijvoorbeeld tussen de overheid en de burgers) En nog steeds heb ik geen precies onderwerp. Dus mijn vraag is, weet één van jullie misschien iets? Ik kan er gewoon niet uitkomen.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Je kunt iets doen met socialmedia en hoe het gebruikt wordt voor communicatie.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hoe buitenlanders Nederlands wordt geleerd bijvoorbeeld. Goh, weet ik niet, Google's your best buddy.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Misschien communicatie tussen twee geloven/bevolkingsgroepen? just thinking


    People change, memory's don't.

    Celin schreef:
    Misschien communicatie tussen twee geloven/bevolkingsgroepen? just thinking

    Hier dacht ik ook aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Je kunt ook gewoon de communicatie tussen mensen in allerdaagse gesprekken doen. Bijvoorbeeld: je bent in gesprek met iemand (eigenlijk maakt het niet uit over wat), maar je hebt meteen al een verwachting van de ander. Je stelt jouw gedrag ook af op de verwachtingen die jij van jezelf hebt, en van de ander. Doordat de ander op jou reageert, verander je jouw gedrag (en daarmee ook de communicatie), stem je het af op de ander.

    Wil je dieper in gaan over vaardigheden die je kunt ('moet') gebruiken om een goed gesprek te voeren met bijvoorbeeld een hulpverlener (psycholoog, maatschappelijk werker, maar je kunt dit ook op de dagelijkse communicatie betrekken), dan is het boek 'Psychologische gespreksvoering. Een basis voor hulpverlening' van G. Lang een goed boek (:

    Ja ik doe de opleiding Social Work dus ik wordt hiermee doodgegooit :')


    Inspiration can hit you any time

    Misschien iets met reclames? Hoe er via reclame wordt gecommuniceerd van de producenten naar de consumenten toe en de invloed die de reclame op de consumenten heeft?

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 22:25 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    De media als zender en de gewone mens als ontvanger? Er wordt echt zo ontzettend veel gefilterd en eenzijdig getoond, niet normaal.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Globale communicatie - het communiceren dat komt kijken bij de globalisatie.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking