• Ik heb sinds eergisteren een iPod classic en aangezien ik volgende week ruim 11 uur lang in een vliegtuig moet zitten, leek het met wel leuk om wat films of een tv serie op mijn iPod te zetten, zodat ik die kan kijken in het vliegtuig.
    Nou had ik eigenlijk geen idee hoe dit moest, dus had ik dit opgezocht op google. Daar las ik dat ik de bestanden (dus de film, of de losse afleveringen van de serie) om moest zetten naar mp4 bestanden. Dit heb ik gedaan. Daarna kon ik ze toevoegen in iTunes. De afleveringen staan nu ook bij het kopje 'Film' maar als ik ze wil synchroniseren op mijn ipod krijg ik als melding dat dit bestandstype door mijn ipod niet ondersteund wordt. Terwijl ik toch op meerdere websites heb gelezen dat een ipod dit juist wel zou moeten ondersteunen.
    Kan iemand mij helpen? Ik snap er niks meer van.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    SICKENING schreef:
    Gewoon geen iPod halen. :Y) Had beter geld in een tablet of portable dvd-speler gestoken.


    Ietsje breder: geen Apple producten halen. Als iets niet werkt is het altijd ingewikkeld op te lossen. Had het zelfde probleem met mijn tablet. 2 minuten en een paar mb later werkte het filmpje gewoon, want ik gebruikte en andere media player. Bij Apple zou ik dan moeten aankloten met bestand types en het filmpje moeten omzetten, waarmee je een behoorlijke tijd bezig kan zijn als het om hele series gaat


    quidquid excusatio prandium pro