• Dit is het vervolg op 'The Roma Games.' (rollentopic )Je hoeft natuurlijk niet meegedaan te hebben aan TRG om hieraan mee te mogen doen
    De RPG begint dan ook zodra 'The Roma Games' zijn afgelopen.

    Each district has a selection game.
    Each selection game has a victor
    Each victor chooses a second tribute .
    Two extra victors, four extra tributes.
    Every tribute is paired up with someone from another district, together they represent a district that isn’t theirs.
    You can’t survive without the other.

    One selection round, 12 separate games.
    274 teens will die during this selection, 14 victors will proceed.
    A second real game.
    28 tributes, 14 victors, 14 picked by the victors.
    14 teams, only one team can win.
    26 more will die, only two will live.

    One tower, in which they will fight till the end.
    Every time four tributes have died, excl. the bloodbath, the remaining tributes will proceed to the next level.
    Five levels have to be completed before they will face the real test.
    Who will survive The Tower games?



    Lees dit eerst!
    Uitleg
    Invullijst, Regels & Notes
    the first and second floor



    Nog een keer wat je moet invullen:
    volledige naam:
    geboorte datum+leeftijd: (tussen de 14 en 20)
    district:
    geslacht:
    waarom denk je dat je bent gekozen: (alleen voor gekozen tributen)
    waarom heb jij de andere tribuut gekozen: (alleen voor district victors)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)
    Innerlijk: (graag een beetje uitgebreid)
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is)
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is)
    District aandenken: (hoeft niet)
    Extra:
    Privé sessie:
    Voorkeur voor teamgenoot: (natuurlijk een tribuut uit een ander district, beroeps komen sowieso niet bij elkaar in een team.)


    Tributen:
    District 1|| Luxe producten:
    Meisje: (Winnaar selectie games) Aisha Lilly Rambin by Lucerna
    Jongen: Brayden Eagle Fletcher by Fantine

    District 2 || Wapens:
    Meisje: Dianta Melissa Knight by Seaver
    Jongen: (Winnaar selectie games) Blythe Jones by xAquamaris

    District 3 || Technologie:
    Meisje: Ray Rule by xAquamaris
    Jongen: (Winnaar selectie games) Ethan Oliver Julian Rogers by WindySky

    District 4 || Visvangst:
    Meisje: Pride Marise Yaris by Helium
    Jongen: (winnaar selectie games)Lois Thomas Cinan by Nyan

    Meisje: (Winnaar selectie games) Jennifer Adams by xVitae
    Jongen: Rowan James Adams by WindySky

    District 5 || Medisch onderzoek:
    Meisje: Charlotte Indy Laurens by Libera
    Jongen: (Winnaar selectie games)

    District 6 || DNA manipulaties & mutaties:
    Meisje: (Winnaar selectie games)
    Jongen: Arthur Daniel Livinstone by Seaver

    District 7 || Hout:
    Meisje: (Winnaar selectie games)Alyssa Eve Collin by Arriver
    Jongen: Austin Ethan Axe by Nyan

    District 8 || Textiel:
    Meisje: Vayenne Giselle Feranté by Fantine
    Jongen: (Winnaar selectie games)

    District 9 || Graan:
    Meisje: Melody Desino by Talpa
    Jongen: (Winnaar selectie games) Joshua Seth Lawrence by Fantine

    District 10 || Vee:
    Meisje: (Winnaar selectie games) Savannah Diana Proman by WindySky
    Jongen:

    District 11 || Landbouw:
    Meisje:
    Jongen: (Winnaar selectie games) Dylano 'Dylan' Fores by Talpa

    Meisje:
    Jongen: (Winnaar selectie games)

    District 12 || Steenkool:
    Meisje:
    Jongen: (Winnaar selectie games) Jason Jennes Rowfields by Nyan



    Wanneer de meeste tributen zijn ingevuld zal ik de teams bekend maken

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 20:00 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alvast al mijn topics


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    volledige naam: Austin Ethan Axe
    geboorte datum+leeftijd: (tussen de 14 en 20) 16 hij verjaard op 14 oktober.
    district: district 7
    geslacht: Man
    waarom denk je dat je bent gekozen: (alleen voor gekozen tributen) Hij weet het niet echt waarom ze hem koos. Misschien omdat hij redelijk goed kan omgaan met een bijl.
    waarom heb jij de andere tribuut gekozen: (alleen voor district victors)
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)


    Austin heeft een erg onschuldig uiterlijk ,maar schijn bedriegt ,hij heeft gifgroene ogen ,die erg opvallen en ook erg opvallende sproeten rond zijn neus. Hij heeft lichtbruin haar die warrig staat en is niet zo groot voor zijn leeftijd ,hij is maar 1m 70 en hij is redelijk gespierd.
    Innerlijk: (graag een beetje uitgebreid)
    Austin is net zoals de kleur van zijn ogen erg giftig,hij is een ego een let niet op de ander. Zijn leven is belangerijker dan dat van de ander en dat blijft ook zo ,tenzij die persoon zijn leven kan bepalen. Hij is erg kort en luisterd niet graag naar anderen ,hij is koppig en doet lekker zelf zijn zin.
    Hij is eigenlijk erg bang,bang voor de dood en voor het donker.Hij kan wel aardig zijn ,maar dat doet hij alleen tegen de personen die hij vertrouwt en dat gebeurd niet rap.
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is) een bijl .
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is) een fles water.
    District aandenken: (hoeft niet) Hij heeft een leren bandje met zijn districs teken op.
    Extra: / Privé sessie: Gespannen zit ik te wachten tot mijn naam afgeroepen word. Ik hoopte zo hard dat mijn zenuwen me niet tegenwerken. Als de monotome stem mijn naam afroept ,dan ga ik richting de trainingszaal. Sommige van de spelmakers leken nog nuchter ,maar andere zijn al zo zat dat ze niet eens meer normaal kunnen praten.
    “Austin Axe ,district 7” zeg ik koel en kijk dan om me heen. Als de bijl in mijn zicht komt neem ik hem en zoek een goed doelwit. Mijn handen waren erg wak en mijn greep verzwakte wat daardoor. Ik gooide mijn bijl ,maar hij kwam niet eens 2 meter ver. Ik hoorde de spelmakers om me lachen en ik beet hard op mijn tanden. Ik zou zo graag een bijl naar hun gooien ,echt waar!
    Ik adem eens diep in en neem een volgende bijl.Deze keer houd ik hem wel goed vast en probeer me te concentreren ,ookal gaat dat bijna niet met het gekwetter van de spelmakers. Ik hou mijn adem in en gooi. De bijl komt net niet in de roos terecht die op zijn borst getekend zat,maar als het een echte persoon zou zijn ,zou hij het niet lang meer volhouden. Ik neem de laatste bijl en gooi die zonder echt me te concentreren ,want die verdomde spelmakers halen me te veel uit mijn concentratie,maar deze keer kwam het in het voorhoofd van de pop terecht. Ik kon zoveel beter...
    Ik kijk even dodeloijk naar de spelmakers en ga dan weg als er geroepen word dat ik weg mocht gaan.
    Voorkeur voor teamgenoot: (natuurlijk een tribuut uit een ander district) Is al gelijk.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    volledige naam: Lois Thomas Cinan
    geboorte datum+leeftijd: (tussen de 14 en 20) 18 hij verjaard op 19 agustus.
    district: district 4
    geslacht: Man
    waarom denk je dat je bent gekozen: (alleen voor gekozen tributen)
    waarom heb jij de andere tribuut gekozen: (alleen voor district victors)komt nog
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)


    Lois heeft honingblonde haren die erg warrig zijn en zeeblauwe ogen ,die altijd erg vrolijk staan.Hij is erg gespierds en is 1m 83 lang
    Innerlijk: (graag een beetje uitgebreid) Lois is een actieve en vrolijke jongen, hij is erg aardig ,maar kan moordlustig zijn als het moet. Hij is erg sociaal en vertrouwt soms veel te rap mensen. Lois is ook iemand die graag een grote broer voor iemand speeld en hij is oojk erg zorgzaam. De meeste mensen konden niet begrijpen dat Lois diegene zou zijn die de selectiegames zou winnen en ook zou kunnen meedoen aan the tower games.
    Lois kan ook erg serieus zijn als het moet ,maar dat kan hij soms echt niet lang volhouden ,hij houd niet van het gevoel verdriet en probeerd dan altijd zijn problemen weg te lachen en op te kroppen.Maar tijdens de the tower games zou het nog wel eens kunnen uitkomen.
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is) Mes en rugzak
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is) /
    District aandenken: (hoeft niet) klik
    Extra: Hij heeft een vriendin en probeerde toen hij koos iemand te kiezen ,die ze niet kende om een dubbel verdriet te vermijden.
    Privé sessie:
    Gespannen zit ik te wachten tot het mijn beurt is. Ik weet nog niet wat ik zou doen. Ik had wel tijdens de trainingen vooral mijn contitie geoefend ,dus kon ik misschien wat klimmen. Ik weet dat ik daarmee niet veel punten kan scoren ,maar als ik iets moet tonen met een mes in mijn handen ,dan lukt dat totaal niet.
    De monotome stem roept mijn naam af en ik ga met tegenzin naar de trainingszaal. Als ik er ben krijg ik honher als ik de geur van gebakken spek ruik. “Lois Cinan ,district 4”zeg ik en ga naar het klimnet.
    Ik begin omhoog te kluiteren ,maar en verlies mijn grip bijna en ,daarom klim ik na 5 meter weer naar beneden.Daarna ga ik naar het vuur gedeelte en probeer ik een vuurtje te stoken. Wat gezellig ,zitten kijken hoe ik een vuurtje probeer aan te krijgen met stenen... Na een minuut of 5 lukt het me uiteindelijk en word er omgeroepen dat ik mocht vertrekken. Ik kijk nog even vlug naar de spelmakers en ga daarna weg.

    Voorkeur voor teamgenoot: (natuurlijk een tribuut uit een ander district) is gelijk.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 11:32 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    volledige naam: Dianta Melissa knight
    geboorte datum+leeftijd: (18, geboren op 27 september.
    district: 2
    geslacht: vrouwelijk
    waarom denk je dat je bent gekozen: (alleen voor gekozen tributen) ze denkt dat ze gekozen is omdat -de jongens tribuut van 2- wist hoe graag ze dit wilde. Ze wil namelijk zo graag wraak nemen voor wat ze met haar zus hebben gedaan. Dat denkt ze tenminste.
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)


    Dianta is eeen vrij klein meisje, aangezien ze maar 1.70. Je moet haar alleen niet onderschatten vanwege haar lengte. Ze is namelijk uitzonderlijk lening. Dianta is vrij dun en je zou bijna zeggen dat ze werkelijk overal tussen door past. Ze heeft rood/bruin haar, dat in laagjes geknipt is en op het langste punt tot net over haar schouders valt. Haar oogkleur is een vage mix van bruin, groen en grijs.
    Innerlijk: Dianta is gewetenloos. Ze heeft een hekel aan de meeste mensen en is erg gesloten. Ze houd er helemaal niet van om met mensen te praten of gezellig te doen. Alles wat zij wil is actie. Hoe sneller en gevaarlijker hoe beter. Ze is vaak erg dwingend en impulsief en kan soms een beetje roekeloos overkomen. Maar roekeloos is ze totaal niet. Ze stippelt alles wat ze doet stap voor stap uit en denkt overal twintig keer over na. Ze luistert altijd aandachtig en neemt alles in zich op. Dit neemt niet weg dat haar impulsiviteit haar planning vaak in de weg staat. In tegenstelling tot haar impulsiviteit vindt ze het niet moeilijk om haar gevoelens onder controle te houden. Ze vindt het niks om rekening te moeten houden met andere, dus het feit dat ze met zijn tweeën moeten overleven vindt ze verschrikkelijk. Helaas hebben ze het pas te horen gekregen nadat ze gekozen was. Ze kan er niet goed tegen als mensen achteraf dingen vertellen of dingen achter houden. Ze vindt het echter wel prima als ze het zelf doet. Vaak vertelt ze je maar de helft van iets, of vertelt ze je helemaal niets, maar ze zal nooit liegen. Ze heeft een hekel aan liegen en leugenaars. Ze vindt dat mensen die liegen te laf zijn om de waarheid te vertellen. Ze kent bijna geen medelijden en vindt het erg moeilijk om dingen vanuit iemand anders zijn oogpunt te bekijken. Ook kan ze niet goed tegen opscheppers, gewoon omdat ze vindt dat iedereen uit district 1,2 en 4 zo speciaal denkt te zijn. Laat staan de mensen van het Capitool. Ze vindt dat mensen te snel denken dat ze beter, knapper of slimmer zijn. Dat is een van de redenen dat ze niet van mensen houdt, aangezien meeste mensen die zij kent toch w opschepperig zijn. Ze is dan ook niet zo slim om die persoon te laten gaan, maar zegt er dan ook iets van. Gewoon omdat het kan. Dianta denkt dat ze nogal veel kan en denkt vaak niet aan de gevolgen. Ze is niet iemand die je met haar neus op de feiten hoeft te drukken, aangezien ze dit zelf al doet. Ze confronteert haarzelf vaak met haar angsten en slechte kanten. Zo houdt ze zichzelf ook een beetje met beidde benen op de grond. Ze kan niet heel erg hard praten en praat ook niet veel. Meestal mompelt of fluistert ze, maar gaat er dan ook vanuit dat je haar niet verstaan hebt. Ze weigert om om mensen te geven, omdat ze bang is dat ze die persoon kwijt zal raken. Ze heeft haar emoties misschien onder controle, maar voelt ze nog wel. Verdriet en teleurstelling zijn twee dingen waar ze absoluut niet tegen kan. Pijn kan ze makkelijk verdragen, ze heeft dan ook een hele hoge pijngrens. Maar als het op verdriet en teleurstelling aankomt is ze soms een emotioneel wrak. Daarom verbergt ze deze twee emotie het meest. De mensen die ze wel mag probeert ze vaak toch op afstand te houden. Voor het geval dat ze diegene kwijt raakt of diegene haar niet mag. Ookal is ze vrij impulsief, ze is totaal niet spontaan en vindt mensen snel 'raar'.
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: pijl en boog
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: brood
    District aandenken: ze heeft een armbandje van haar zus, die de spelen niet overleefd heeft.
    Extra: Ze heeft haar zus verloren aan de hunger games.
    Privé sessie:
    -komt-
    Voorkeur voor teamgenoot: Heb ik/heeft ze niet.




    volledige naam: Arthur Daniel livinstone
    geboorte datum+leeftijd: 17, geboren op 3 mei.
    district: 6
    geslacht: mannelijk
    waarom denk je dat je bent gekozen: hij weet eerlijk gezegd niet goed waarom. Hij gokt erop dat het iets te maken heeft het feit dat zijn familie nogal goed over zichzelf denkt.
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)


    Daniel is vrij gespierd en lang, namelijk 1. 87. Hij is erg sterk en heeft dan ook geen moeite met één op één gevechten. Zijn haren zijn iets langer en de kleur is donkerbruin, bijna zwart. In de zomer zijn ze natuurlijk iets lichter, dus dan is het eerder donkerbruin. Zijn ogen zijn blauw, lichtblauw om precies te zijn.
    Innerlijk:
    Daniel is erg behulpzaam, aardig, lacherig en sociaal. Eigenlijk is hij precies het tegenovergestelde van de rest van zijn familie. Hij is vaak erg onzeker en twijfelt altijd. Hij kan soms om de seconde van mening veranderen en is dan ook een erg wispelturig persoon. Hij verandert zijn mening snel en is niet heel erg standvastig. Vaak geeft hij andere gewoon gelijk of hun zin, om gezeik te voorkomen.hij probeert iedereen om zich heen vrolijk te houden en kan er niet goed tegen als hij iemand niet kan helpen. Hij is erg druk en kan vaak ook niet goed stil zitten. Hij vindt het ook erg moeilijk om zijn mond te houden. Hij hecht erg veel waarde aan beloftes en zal dan ook altijd een belofte nakomen. Hij belooft alleen niet heel veel, bang dat hij zich er niet aan kan houden. Hij is vrij snel geïrriteerd en kan soms een beetje overdrijven in zijn reactie. Meestal is hij alleen op dat moment boos op je, maar na vijf minuten is hij het alweer vergeten. Als hij zijn best niet doet kan hij zich amper twee minuten op iets concentreren. Als hij wel zijn best doet kan hij zich uiterlijk tien minuten op iets concentreren. Dit komt omdat hij vrij snel afgeleid is en de meeste dingen heel interessant vindt. Hij denkt wel overal goed over na en wel elke mogelijkheid van falen graag uitsluiten. Hij houdt veel van lachen, maar snapt meestal mensen hun grapjes niet. dit komt omdat hij er teveel over nadenkt en dan is het niet meer grappig.
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: vechtstok.
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: een flesje water
    District aandenken: /
    Extra: Hij heeft twee broertjes.
    Privé sessie:
    -komt-
    Voorkeur voor teamgenoot: Heb ik/heeft hij niet.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 10:52 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ma topics, ik maak zo mijn rol aan]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    (alvast mijn topics)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Mag ik meisje District 4 ?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Je staar erbij (: Dan is district vier nu vol


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik meisje 7?


    That is a perfect copy of reality.

    Jup, dat mag. Ik heb je erbij gezet

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 10:21 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    volledige naam: Aisha Lilly Rambin
    geboorte datum+leeftijd: 15, ze is op 15 juni jarig
    district: 1
    geslacht: vrouwelijk
    waarom denk je dat je bent gekozen: (alleen voor gekozen tributen)
    waarom heb jij de andere tribuut gekozen: (alleen voor district victors) ze verwachte dat haar districtgenoot sterk genoeg was, ze kent hem al van de trainings en was er altijd verwondert over zijn krachten. dus dacht ze als eerste aan hem, toen ze iemand moest kiezen.
    Uiterlijk: (foto+beschrijving)


    Mikayla heeft blond haar, en lichtblauwe ogen. ze kan met haar ogen iedereen "ompraten" zodat zij haar zin krijgt.
    Innerlijk: (graag een beetje uitgebreid) Mikayla is erg open en altijd vrolijk. Ook is ze erg naïef. ze is wel erg verwend en zet het liefst alles naar haar eigen hand, zodat iedereen alles voor haar doet, en zijzelf niets hoeft te doen. Ze is heel erg ijdel. Het lijkt soms dat ze echt egoïstisch is, maar diep van binnen is ze het tegenovergestelde, Omdat haar ouders alles voor haar deden en zij een perfect leven had is ze het gewoon gewend om anderen af te snauwen als ze haar zin niet krijgt. Maar uiteindelijk heeft ze een klein hart en vertrouwd ze mensen veel te snel en kan ook erg zorgzaam zijn. Maar omdat ze beroeps en verwend is is ze erg opschepperig.
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is) Zwaard
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn: (Kijk eerst in de story wat er (nog) is) een fles water
    District aandenken: (hoeft niet) een kettinkje met een Medaillon met daarin een foto van Aisha en Rosa.
    Extra: ze had voor de hongerspelen een perfect leven, kreeg alles wat ze wou en was verwend. ze was een goede vriendin van Rosa Amore Diamond
    Privé sessie: "Aisha Lilly Rambin" zeg ik terwijl ik naar de tribune kijk, iedereen kijkt op. ik weet dat de andere tributen, vooral die uit twaalf vaak moeite er mee hebben maar ik ben de tweede die aan de beurt is dus bij mij hebben ze nog wel aandacht. ik loop naar een zwaard en pak hem op. hij is iets lichter dan die ik thuis heb dus het moet me lukken om daarmee te vechten. ik loop naar de poppen en hak zo snel mogelijk alle hoofden eraf, eigenlijk is dat veel te makkelijk, maar iets anders is hier niet, en ik kan niet gooien met mijn zwaard. dan zie ik de hindernisbaan, ik ren er zo snel mogelijk heen en leg hem af, ik vind het makkelijk dus ga ook terug. ik pak het zwaard en kijk naar de flitsende pijl/mes cirkels, met mijn conditie moet het lukken om elke keer een zwaard in de roos te steken, dus ik pak meerdere zwaarden. en ga bij de eerste staan, hij licht op en ik zet er een zwaard in, zo ga ik langs alle cirkels tot ze allemaal een zwaard hebben. dan kijk ik naar de spelmakers en buig. " bedankt." hoor ik iemand zeggen en ik loop naar de deur in de hoop dat dit goed was.
    Voorkeur voor teamgenoot: (natuurlijk een tribuut uit een ander district) een knappe jongen uit een ander district (bijv. de jongen van 6)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 16:37 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    @Lucerna: Beroeps en de andere districten worden zoveel mogelijk gemixt.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    @Lucerna: Beroeps en de andere districten worden zoveel mogelijk gemixt.


    sorry, bedenk zo wel even iemand anders
    aangepast^^

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 10:59 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Mag ik het meisje district 8? C:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Volledige naam:
    Alyssa Eve Collin
    Geboorte datum+leeftijd:
    16, ze verjaard op 17 juli.
    District:
    District zeven
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Waarom heb jij de andere tribuut gekozen:
    Alyssa dacht dat hij sterk was, aangezien hij nogal gespierd is, en dat hij goed kon vechten met verschillende wapens. Alyssa dacht ze samen een heel sterk team zouden kunnen vormen.
    Uiterlijk:


    Alyssa heeft lang, bruin haar met aan de onder kant slag, alleen zij heeft donkerbruin haar, haar zus, haar broers en haar ouders hebben allemaal blond haar of, lichtbruin. Alyssa heeft ook donkerbruine ogen, en een licht getinte huid. Verder is haar hele familie redelijk lang, waardoor zij ook niet klein is, ze heeft namelijk een lengte van 1m76, haar zus was twee centimeter groter als haar, en haar broers zijn ook allebei groter dan 1m85. Ook is Alyssa redelijk lenig en slank, waardoor ze vaak makkelijker door kleine gangetjes heen kan, wat soms wel in haar voordeel is.
    Innerlijk:
    Alyssa kan soms heel ruig zijn, en ze is niet bang om te vechten, te verwonden of soms zelfs te vermoorden, vaak vermoord ze iemand niet, dat laat ze lekker aan andere over. Alyssa vertrouwt nooit zo snel iemand, en ze kan heel kil overkomen, Alyssa geeft wel om andere, maar dat laat ze niet zien, omdat ze denkt dat ze zichzelf dan zwak opstelt. Het duurt vaak heel lang voordat je Alyssa's vertrouwen hebt, maar als je dan haar vertrouwen hebt, dan zal ze er alles aandoen om je te helpen. Alyssa is in geen enkel wapen goed, behalve de pijl en boog, maar daar heeft ze lang op getraind. Alyssa leert heel snel van andere, vaak kent ze dan de techniek ook gelijk, maar gooit ze nog steeds heel erg mis. Niet dat Alyssa dat erg vind, ze heeft haar pijl en boog, en dat is genoeg voor haar. Soms gaat Alyssa echt voor iets, dan kun je haar een doorzetter noemen, maar soms geeft ze ook heel erg snel op. Het ligt eraan of Alyssa het belangrijk genoeg vindt, en/of leuk.
    Wat neem jij mee bij de wapen hoorn:
    Pijl en boog
    Wat neem je mee bij de voedsel hoorn:
    Een flesje water
    District aandenken:
    Een kettinkje, met daarin de namen van haar zus, haar broers en haar ouders erin.
    Extra:
    Ze komt uit een redelijk grote familie, zelf is ze de jongste, haar zus, die één jaar ouder dan haar is, moest ook meedoen aan de selecties, alleen Alyssa kan beter vechten als haar, waardoor haar zus in de selecties is overleden, verder heeft ze nog twee broers van negentien, die een tweeling zijn. Alleen voor haar familie gaat ze haar best doen om te winnen.
    Privé sessie:
    Ik wacht rustig tot dat hoor dat ik mag komen, ik loop zuchtend de trainingszaal binnen en zeg 'Alyssa Collin, district zeven', ik zie dat de spelmakers zich omdraaien en hun aandacht voor eventjes op mij richten, ik zucht weer en loop dan naar de pijl en boog. Ik pak de pijl en boog en zet alles goed. Ik kijk naar de spelmakers, en ik zie dat sommige hun aandacht al weer op iets anders richten, nou ja, ik lig daar toch niet wakker van. Ik concentreer me en richt op het hart van de pop voor me, ik schiet en zie dat mijn pijl niet recht op het hart is gekomen. Ik zucht weer en kijk dan nog een keer naar de spelmakers, 'Oh fijn, eten is dus belangrijker voor hun, vreetzakken' denk ik. Ik pak nog een pijl en concentreer me weer op het hart, ik schiet weer en deze keer is het wel raak, ik kijk voor de zoveelste keer omhoog, en ik zie dat een aantal van die mensen toch nog wel hebben gekeken. Ik negeer de mensen en leg de boog terug, ik wacht nog even tot dat ze zeggen dat ik gaan mag, en dan loop ik zuchtend weg, nou maar wachten op mijn score, die vast toch niet goed is.
    Voorkeur voor teamgenoot:
    Iemand die ouder is als haar

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 13:34 ]


    That is a perfect copy of reality.