• Ik zou graag voor mijn laptop een tweede scherm kopen. Weten jullie of dat een beetje handig werkt?
    Mijn gewone beeld hangt vast aan mijn laptop en zit recht voor mijn toetsenbord, een tweede scherm zou dan schuin werken worden. Ik heb geen idee of dat wel een beetje leuk werkt. :W

    Hebben jullie ervaring met dit?


    Let the Night embrace you

    ... wut. Wat is de meerwaarde van een laptop over een pc met een tweede scherm? Lijkt me niet draagbaar en volgens mij moet je dan ook zo een beetje aan een bureau zitten.

    Plus, is de vraag of je laptop dat aankan. Zou dat eerst uitzoeken


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik weet dat een jongen bij mij in de klas heeft, en volgens hem werkt het prima. Maar zelf zou ik het niet weten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mijn vriend heeft dat thuis. Ik hoor hem er niet over klagen. Hij gebruikt dat vaak om naar livestreams van games te kijken terwijl hij ook gewoon verder kan werken met iets anders. Mijn peter heeft dat bij een gewone pc voor het verwerken van zijn beeldmateriaal in filmpjes.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 20:41 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    RainbowDash schreef:
    ... wut. Wat is de meerwaarde van een laptop over een pc met een tweede scherm? Lijkt me niet draagbaar en volgens mij moet je dan ook zo een beetje aan een bureau zitten.

    Plus, is de vraag of je laptop dat aankan. Zou dat eerst uitzoeken

    Tja, je moet het geld ervoor hebben.. Ik wil wel naar een vaste pc streven en dan zou dit eventuele tweede scherm kunnen dienen als hoofdscherm van mijn pc. Dan is dat al een kost minder als die tijd ooit eens komt dat ik genoeg geld heb. Als ik een pc koop, wil ik een degelijke die ik niet na een jaar al moet vervangen en waar ik op kan gamen.
    En ik zit sowieso al aan een bureau. Ik ga nooit ergens anders zitten met mijn laptop dan aan mijn bureau. En dan nog.. je koppelt dat scherm dan toch gewoon los? ^^


    Let the Night embrace you