• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo



    NOG 9 TOPICS TOT DE 100, OMG.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:53 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hybrids schreef:
    (...)
    Precies. Ik ben met andere mensen van de site ook heel druk en met de lezers van mijn verhaal. Voor dit forum weet ik eigenlijk niet zo goed wat te zeggen...


    Maar normaal praatte je hier toch ook gewoon. En het gaat toch al tijden niet meer over voetbal. En vaak is er wel genoeg om op te reageren. Mja dat is mijn menig...


    ~

    Hybrids schreef:
    (...)
    Precies. Ik ben met andere mensen van de site ook heel druk en met de lezers van mijn verhaal. Voor dit forum weet ik eigenlijk niet zo goed wat te zeggen...

    Moet ik je uit de lijst halen? Want dat is hetgeen waar je op doelt toch?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Moet ik je uit de lijst halen? Want dat is hetgeen waar je op doelt toch?

    Ja, dat is misschien wel het beste. Dus doe maar als je zou willen (:


    Chaos is a ladder.

    Hybrids schreef:
    (...)
    Ja, dat is misschien wel het beste. Dus doe maar als je zou willen (:

    Had je ook meteen kunnen zeggen, just sayin'.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Had je ook meteen kunnen zeggen, just sayin'.

    Ja, maar ik had daar niet over nagedacht, want het was niet hetgeen waar ik op doelde. Dacht er pas aan toen jij het zei. Maar bedankt dat je me verwijderd hebt uit het lijstje.

    Ik vond het in ieder geval altijd super leuk met jullie! (:


    Chaos is a ladder.

    Huh the hell?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Huh the hell?


    Ja beetje vaag allemaal dit hoor!


    ~

    Whut ?? Die lijst wordt steeds kleiner o_O

    Lyon schreef:
    Whut ?? Die lijst wordt steeds kleiner o_O


    Ik denk dat de trouwste mensen dan over zijn gebleven. Tenminste de namen waar het lijstje nu nog uit bestaat zijn er wel altijd;)


    ~

    Uh, oké, jammer Kim, heel jammer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    Uh, oké, jammer Kim, heel jammer.

    Beetje vaag ja.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Beetje vaag ja.


    Nouja, als zij zich er beter bij voelt oké, maar redelijk aan de kant gezet kunnen we - zo voel ik het ten minste - wel voelen :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Nouja, als zij zich er beter bij voelt oké, maar redelijk aan de kant gezet kunnen we - zo voel ik het ten minste - wel voelen :'D

    Jij kan het tenminste nog op een redelijk vriendelijke manier verwoorden, hahahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boira schreef:
    (...)

    Nouja, als zij zich er beter bij voelt oké, maar redelijk aan de kant gezet kunnen we - zo voel ik het ten minste - wel voelen :'D


    Ja zo voel ik me dus ook;) Beetje jammer dit...


    ~

    Boira schreef:
    (...)

    Nouja, als zij zich er beter bij voelt oké, maar redelijk aan de kant gezet kunnen we - zo voel ik het ten minste - wel voelen :'D

    Haha dit dus. Ik dacht dat ons Footie Clubje meer een soort vriendinnenclubje op Q was geworden. <3 Dan gaat het niet eens meer om het voetbal zelf. Ik vind jullie in elk geval stuk voor stuk awesome motherfuckers. :9~


    ars moriendi