• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo



    NOG 9 TOPICS TOT DE 100, OMG.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:53 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ja, ik heb nu vakantie
    EIN-DE-LIJK !!!

    Nu pas? Arme jij.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    Nu pas? Arme jij.

    Hoezo nu pas ??

    Toulon schreef:
    (...)
    Hoezo nu pas ??


    Ik had om 10 uur al vakantie. Maar ik dacht dat je pas rond 21:00 thuis was. Laat maar, ik ben er niet helemaal meer bij. Haha. Sorry.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    (...)

    Ik had om 10 uur al vakantie. Maar ik dacht dat je pas rond 21:00 thuis was. Laat maar, ik ben er niet helemaal meer bij. Haha. Sorry.

    Pas rond 9 uur thuis ?? Haha, nee bedankt, ik was om 6 uur thuis
    Als het aan dat mens van stage lag, dan had ik niet eens vakantie mogen vieren, pfff

    Aislinn schreef:
    Wat dood ineens, girlies! Iedereen nu vakantie?

    Yes, al sinds ik dinsdag mijn Midyear Assessment (tussentijdse beoordeling dus) keihard heb genailed. (: Living the good life with my prettyboy! ^^


    ars moriendi

    Mijn favoriete eindbaas heeft zijn contract bij Schalke verlengt en gaat dus niet naar Arsenal zoals de geruchten voorspelden! I'm a happy panda!


    ars moriendi

    Ik las het inderdaad.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Helleu girls (flower)

    Heb echt een super drukke week gehad en Oldenburg was echt zoooo amazing:D


    ~

    Mijn vijfjarige neefje is echt de grootste perv in dit hele land :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boira schreef:
    Mijn vijfjarige neefje is echt de grootste perv in dit hele land :'D


    Why:O


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Why:O


    Hij houdt nu al van alles wat met borsten te maken heeft. Het liefste zit hij er bij iedereen aan :'D Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb het weer goed gedaan hoor, vanochtend ochtendje huisarts. Ik was uitgegleden en ik dacht dat alles wel oké was. Ging mijn moeder nog even nachecken, want ze bracht me maar naar mijn werk. En ging ik mijn elleboog bewegen, alles was goed, tilt ze mijn arm ineens op en verga ik van de pijn. Nu zit ik dus thuis met een zwaar gekneusde biceps en gekneusde ribben. Echt feest zo vlak voor de kerst.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boira schreef:
    (...)

    Hij houdt nu al van alles wat met borsten te maken heeft. Het liefste zit hij er bij iedereen aan :'D Haha.


    OMG xD geniaal he


    ~

    Aislinn schreef:
    Ik heb het weer goed gedaan hoor, vanochtend ochtendje huisarts. Ik was uitgegleden en ik dacht dat alles wel oké was. Ging mijn moeder nog even nachecken, want ze bracht me maar naar mijn werk. En ging ik mijn elleboog bewegen, alles was goed, tilt ze mijn arm ineens op en verga ik van de pijn. Nu zit ik dus thuis met een zwaar gekneusde biceps en gekneusde ribben. Echt feest zo vlak voor de kerst.



    Awhh meisje toch:S Niks aan zo voor de kerst idd:(


    ~