• Ik weet niet of deze suggestie al eerder is geweest, maar ik loop er nu al enkele dagen mee in m'n hoofd. Ik heb heel vaak dat mijn inbox wat overspamt wordt en dan heb ik enkele berichtjes die ik wil/moet bewaren maar dan weer per ongeluk verwijder omdat ik het verkeerde vakje aanvink en dan op de verwijderknop druk om m'n inbox te legen.
    Ik heb vaker op forums aangetroffen dat je je berichten kan bewaren in een aparte bewaarmap, dus ik bedacht me dat het misschien voor hier ook wel gemakkelijk kan zijn. Zo kan je berichten bewaren zonder bang te zijn dat je ze per ongeluk verwijderd.

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

Sowieso voor.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Voor. (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Voor!

I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

Voor.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Voor.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Ik ben ook voor!

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Top idee.

You are beautiful, you are love.

Voor, dat zou echt handig zijn!

Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

Zeker voor! ^^

Let the Night embrace you

Jap, voor!

stay safe because I like being alive at the same time as you

Ik volg de stroom, ik ben voor (:

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Voor. Ik heb ook eens een suggestie gegeven voor je dingen te kunnen labelen en aparte mapjes te steken. Jammer dat dat er nog steeds niet is. Hopelijk ziet Rutger dit snel, want dat zou echt handig zijn.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Zeker voor

Do what people say you can't.

xElounor schreef:
    Zeker voor

26 - 02 - '16

Voor!

Some people are so poor, that the only thing they have is money.