• Quizlet zoekt nieuwe actieve columnisten!

    De laatste inschrijfdag was 9 december. Nu wordt er achter de schermen besproken wie een goede columnist zou zijn. Zo snel als het kan, zullen we de uitslag bekend maken op het forum.



    Spam maar verder in dit topic... =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Butcher schreef:
    (...)

    Ughr, nu vind ik het niet leuk meer. Al die mensen die zeggen dat ze klaar zijn :Y)

    En dan heb je ook nog de mensen die al klaar zijn maar er gewoon niets van zeggen. (wbw)

    Dit leedvermaak is veel te vermakelijk. Sorry. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lol, ik snap dat mensen erover stressen, maar komaaan. -rolt met ogen- Het is net zoals stressen na je examens voor je punten. Je kan er niets meer aan doen.
    En ik heb wel belangrijkere dingen om over te stressen. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mirana schreef:
    Lol, ik snap dat mensen erover stressen, maar komaaan. -rolt met ogen- Het is net zoals stressen na je examens voor je punten. Je kan er niets meer aan doen.
    En ik heb wel belangrijkere dingen om over te stressen. :Y)

    Precies. Zoals mijn toetsweek, waar ik erg zenuwachtig voor ben! :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wiarda schreef:
    (...)
    En dan heb je ook nog de mensen die al klaar zijn maar er gewoon niets van zeggen. (wbw)

    Dit leedvermaak is veel te vermakelijk. Sorry. ><


    hahah ik vind het wel grappig. :Y)


    Miep

    Wiarda schreef:
    (...)
    En dan heb je ook nog de mensen die al klaar zijn maar er gewoon niets van zeggen. (wbw)

    Dit leedvermaak is veel te vermakelijk. Sorry. ><


    En er zijn ook mensen die zich hebben opgegeven, toch weten dat ze het niet halen en vervolgens niet zenuwachtig, maar benieuwd zijn. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wiarda schreef:
    (...)
    En dan heb je ook nog de mensen die al klaar zijn maar er gewoon niets van zeggen. (wbw)

    Dit leedvermaak is veel te vermakelijk. Sorry. ><


    Jij was vast net zo zenuwachtig toen jij je had ingeschreven om bèta-reader te worden hahaha :'D

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 12:25 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Patholoog schreef:
    (...)

    En er zijn ook mensen die zich hebben opgegeven, toch weten dat ze het niet halen en vervolgens niet zenuwachtig, maar benieuwd zijn. ^^


    Niet zo negatief over jezelf (je hebt het over jezelf toch?)


    Miep

    Butcher schreef:
    (...)

    Niet zo negatief over jezelf (je hebt het over jezelf toch?)


    Jaja. Weet je, je kunt maar beter zo denken.
    Als je het niet wordt, is het niet zo erg. Als je het wel word, is het een meevaller. Right?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Jaja. Weet je, je kunt maar beter zo denken.
    Als je het niet wordt, is het niet zo erg. Als je het wel word, is het een meevaller. Right?


    Nee, ik vind van niet. Kansen zijn gelijk en het komt aan op je talent voor schrijven.
    En dat je van jezelf altijd een vertekend beeld hebt, dus je over jezelf niet kan oordelen. Dus je kan maar beter positief zijn (:


    Miep

    Ik zie wel wat er van komt, ik verwacht er niets van en gun het iedereen ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Precies. Zoals mijn toetsweek, waar ik erg zenuwachtig voor ben! :'D

    Ik zit momenteel in mijn toetsenweek... Het enige examen waarvoor ik gestressed heb, is wiskunde, wiskunde, wiskunde en oh, wiskunde.
    Nu zit ik hier echt zo relaxed... Hoewel dat jullie mij ook doen stressen ;o

    De enige keer dat ik hier echt stress zal hebben, is als er zal staan: 'Nieuwe columnisten zijn bekend!'.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    030513 schreef:
    (...)

    Jij was vast net zo zenuwachtig toen jij je had ingeschreven om bèta-reader te worden hahaha :'D

    Nog veel zenuwachtiger, om eerlijk te zijn. Maar dat duurde ook best wel lang. Tegen de tijd dat de uitslag eenmaal daar was, was ik het eigenlijk allang weer vergeten. x)

    Maar toen der tijd werd er ook een beetje geplaagd, dus nu geniet ik extra van mijn beurt. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mirana schreef:
    (...)
    Ik zit momenteel in mijn toetsenweek... Het enige examen waarvoor ik gestressed heb, is wiskunde, wiskunde, wiskunde en oh, wiskunde.
    Nu zit ik hier echt zo relaxed... Hoewel dat jullie mij ook doen stressen ;o

    De enige keer dat ik hier echt stress zal hebben, is als er zal staan: 'Nieuwe columnisten zijn bekend!'.


    This en echt precies this haha


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Butcher schreef:
    (...)

    Ughr, nu vind ik het niet leuk meer. Al die mensen die zeggen dat ze klaar zijn :Y)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nog veel zenuwachtiger, om eerlijk te zijn. Maar dat duurde ook best wel lang. Tegen de tijd dat de uitslag eenmaal daar was, was ik het eigenlijk allang weer vergeten. x)

    Maar toen der tijd werd er ook een beetje geplaagd, dus nu geniet ik extra van mijn beurt. :Y)


    Hahaha, oké, snap ik c:


    The sun will rise and we will try again.