• Quizlet zoekt nieuwe actieve columnisten!

    De laatste inschrijfdag was 9 december. Nu wordt er achter de schermen besproken wie een goede columnist zou zijn. Zo snel als het kan, zullen we de uitslag bekend maken op het forum.



    Spam maar verder in dit topic... =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Pfff als ik al die berichten lees word ik ook alleen maar nerveuzer.. Gewoon omdat al die andere mensen waarschijnlijk gewoon beter zijn dan ik.. Maar ik blijf toch hopen (a)

    TanyaFaCa schreef:
    Pfff als ik al die berichten lees word ik ook alleen maar nerveuzer.. Gewoon omdat al die andere mensen waarschijnlijk gewoon beter zijn dan ik.. Maar ik blijf toch hopen (a)

    Hope is the only thing stronger than fear! <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    (...)
    Hope is the only thing stronger than fear! <3

    A little hope is effective, a lot of hope is dangerous. Spark is fine, as long as it is contained. Hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    A little hope is effective, a lot of hope is dangerous. Spark is fine, as long as it is contained. Hihi.

    Mhihi. <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Tempesta schreef:
    Even een klein paniekmomentje toen ik dit topic zat. Ik dacht dat de columnisten al bekend waren. :/


    me too, nu was al die spanning voor niets(zip) hopen dat ze snel zullen beslissenxD


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Aislinn schreef:
    (...)
    A little hope is effective, a lot of hope is dangerous. Spark is fine, as long as it is contained. Hihi.

    Snoooooooow! :Y)
    May the odds be ever in your favor...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Frodo schreef:
    Spanning en sensatie (wbw)


    waarom word ik toch telkens zo bang als ik die smiley zie!

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 19:53 ]


    me: 5% reality, 95% dreams

    Spannend!


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    TanyaFaCa schreef:
    Pfff als ik al die berichten lees word ik ook alleen maar nerveuzer.. Gewoon omdat al die andere mensen waarschijnlijk gewoon beter zijn dan ik.. Maar ik blijf toch hopen (a)


    ik zeg altijd een klein beetje hopen kan geen kwaad,
    maar hoe meer je hoopt hoe teleurgstelder je zal zijn!

    so a little will not harm,
    but to much will hurt you!

    xxx -BFL


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    (...)

    ik zeg altijd een klein beetje hopen kan geen kwaad,
    maar hoe meer je hoopt hoe teleurgstelder je zal zijn!

    so a little will not harm,
    but to much will hurt you!

    xxx -BFL


    Ik denk dat de scheidingslijn een beetje ligt waar hoop verandert in verwachting. Ik kan gewoon hopen dat degenen die het beoordelen het goed genoeg vinden, maar zodra ik ga verwachten dat ik columnist word, kan ik alleen maar teleurgesteld worden. Mensen zeggen altijd dat je positief moet denken, maar eigenlijk werkt negatief denken (in dit soort situaties) veel beter. Het kan dan alleen maar goed uitpakken :)

    Nou ja, ik ben erg benieuwd wie het worden! Krijgen we dat trouwens ook op dit topic te horen of alleen via een privébericht? (Zegmaar, als we het niet zijn geworden, dat we dan wel kunnen zien wie wel)

    TanyaFaCa schreef:
    (...)

    Ik denk dat de scheidingslijn een beetje ligt waar hoop verandert in verwachting. Ik kan gewoon hopen dat degenen die het beoordelen het goed genoeg vinden, maar zodra ik ga verwachten dat ik columnist word, kan ik alleen maar teleurgesteld worden. Mensen zeggen altijd dat je positief moet denken, maar eigenlijk werkt negatief denken (in dit soort situaties) veel beter. Het kan dan alleen maar goed uitpakken :)

    Nou ja, ik ben erg benieuwd wie het worden! Krijgen we dat trouwens ook op dit topic te horen of alleen via een privébericht? (Zegmaar, als we het niet zijn geworden, dat we dan wel kunnen zien wie wel)


    Bij de andere verkiezingen wordt er altijd in een apart topic bekend gemaakt wie (in dit geval) de nieuwe columnisten zijn (:


    The sun will rise and we will try again.

    TanyaFaCa schreef:
    (...)

    Ik denk dat de scheidingslijn een beetje ligt waar hoop verandert in verwachting. Ik kan gewoon hopen dat degenen die het beoordelen het goed genoeg vinden, maar zodra ik ga verwachten dat ik columnist word, kan ik alleen maar teleurgesteld worden. Mensen zeggen altijd dat je positief moet denken, maar eigenlijk werkt negatief denken (in dit soort situaties) veel beter. Het kan dan alleen maar goed uitpakken :)

    Nou ja, ik ben erg benieuwd wie het worden! Krijgen we dat trouwens ook op dit topic te horen of alleen via een privébericht? (Zegmaar, als we het niet zijn geworden, dat we dan wel kunnen zien wie wel)

    Bij alle andere verkiezingen wordt er gewoon een topic over aangemaakt, dus zal je waarschijnlijk het 'Nieuwe columnisten bekend!' topic vanzelf wel tegenkomen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Bij alle andere verkiezingen wordt er gewoon een topic over aangemaakt, dus zal je waarschijnlijk het 'Nieuwe columnisten bekend!' topic vanzelf wel tegenkomen. :Y)


    dan ga ik een mini-hartaanval krijgen, haha


    me: 5% reality, 95% dreams

    Oh help, dan moet ik daar erg op gaan letten! *opent elke dag 10000000x de Homepage om te zien of er een nieuw topic is*

    TanyaFaCa schreef:
    Oh help, dan moet ik daar erg op gaan letten! *opent elke dag 10000000x de Homepage om te zien of er een nieuw topic is*


    Hahaha, same here :c Achja, komt wel goed, gewoon even afwachten. ^^


    The sun will rise and we will try again.