• Quizlet zoekt nieuwe actieve columnisten!

    De laatste inschrijfdag was 9 december. Nu wordt er achter de schermen besproken wie een goede columnist zou zijn. Zo snel als het kan, zullen we de uitslag bekend maken op het forum.



    Spam maar verder in dit topic... =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nog veel zenuwachtiger, om eerlijk te zijn. Maar dat duurde ook best wel lang. Tegen de tijd dat de uitslag eenmaal daar was, was ik het eigenlijk allang weer vergeten. x)

    Maar toen der tijd werd er ook een beetje geplaagd, dus nu geniet ik extra van mijn beurt. :Y)

    Dat was toen voor mij echt zenuwslopend... Bij de eerste ronde nog niet, maar de tweede was vreselijk. Je mocht ook niets zeggen. Damn, wat heb ik toen gestresst. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    oehw lekker verder stressen met zijn alle!
    ik ben echt heel zenuwachtig jammer genoeg is mijn toetsen week niet zo spannend als dit :( dan kon ik ergens anders voor stressen
    ik verwacht niet dat ik door ben hoor! maar ik wil het wel heel graag ZEKER weten :(
    nauja dat word wachten --"

    xxx -BFL


    Dont say why me, say try me

    Mirana schreef:
    Lol, ik snap dat mensen erover stressen, maar komaaan. -rolt met ogen- Het is net zoals stressen na je examens voor je punten. Je kan er niets meer aan doen.
    En ik heb wel belangrijkere dingen om over te stressen. :Y)


    Ik stress gewoon om beiden niet ^^ want precies, je kan toch niets meer eraan veranderen :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hebben jullie trouwens al een idee wanneer de uitslag komt? Tgoh, ben zo benieuwd hoeveel inzendingen er waren enzo. [:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    Hebben jullie trouwens al een idee wanneer de uitslag komt? Tgoh, ben zo benieuwd hoeveel inzendingen er waren enzo. [:


    Vooral dat laatste (:


    Miep

    Madhouse schreef:
    Hebben jullie trouwens al een idee wanneer de uitslag komt? Tgoh, ben zo benieuwd hoeveel inzendingen er waren enzo. [:


    This + hebben jullie al een idee hoeveel columnisten jullie gaan kiezen? ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Madhouse schreef:
    Hebben jullie trouwens al een idee wanneer de uitslag komt? Tgoh, ben zo benieuwd hoeveel inzendingen er waren enzo. [:

    Geen idee, nog niet iedereen is klaar met nakijken omdat we het allemaal redelijk druk hebben en daarna moeten we nog gaan kijken wie en wat. We weten ook nog niet hoeveel columnisten we aan gaan nemen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Geen idee, nog niet iedereen is klaar met nakijken omdat we het allemaal redelijk druk hebben en daarna moeten we nog gaan kijken wie en wat. We weten ook nog niet hoeveel columnisten we aan gaan nemen. (:


    Hoe gaat het eigenlijk in zijn werk?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aislinn schreef:
    (...)
    Geen idee, nog niet iedereen is klaar met nakijken omdat we het allemaal redelijk druk hebben en daarna moeten we nog gaan kijken wie en wat. We weten ook nog niet hoeveel columnisten we aan gaan nemen. (:

    Ah, oké! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Hoe gaat het eigenlijk in zijn werk?

    Het gaat exact hetzelfde in z'n werk als bij de bèta- en modverkiezingen. We zien jullie inzendingen, lezen deze, kijken naar online tijd, etc, etc, maar uiteindelijk gaat het dus echt om de column die er toe doet. Dan kunnen we die afkeuren of goedkeuren en al die punten worden dan bij elkaar opgeteld en wordt er een lijst gevormd met alle inzendingen en welke het hoogst gescoord heeft.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Het gaat exact hetzelfde in z'n werk als bij de bèta- en modverkiezingen. We zien jullie inzendingen, lezen deze, kijken naar online tijd, etc, etc, maar uiteindelijk gaat het dus echt om de column die er toe doet. Dan kunnen we die afkeuren of goedkeuren en al die punten worden dan bij elkaar opgeteld en wordt er een lijst gevormd met alle inzendingen en welke het hoogst gescoord heeft.


    Ik dacht, eerlijk gezegd, dat er veel minder achter zat ^^ ik dacht dat jullie de inzendingen beoordeelden en iets van een top- hoeveel er nodig zijn- maakten ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Het gaat exact hetzelfde in z'n werk als bij de bèta- en modverkiezingen. We zien jullie inzendingen, lezen deze, kijken naar online tijd, etc, etc, maar uiteindelijk gaat het dus echt om de column die er toe doet. Dan kunnen we die afkeuren of goedkeuren en al die punten worden dan bij elkaar opgeteld en wordt er een lijst gevormd met alle inzendingen en welke het hoogst gescoord heeft.

    Dat lijkt me vet leuk om te doen! haha.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    (...)
    Dat lijkt me vet leuk om te doen! haha.


    Haha, dat valt wel mee hoor :')

    Ik denk trouwens dat het niet zooo lang meer gaat duren. Ik weet nog zo goed toen ik online kwam op Q en ineens 'beta' zag staan in het balkje bovenaan. Ik schrok me echt rot :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Haha, dat valt wel mee hoor :')

    Ik denk trouwens dat het niet zooo lang meer gaat duren. Ik weet nog zo goed toen ik online kwam op Q en ineens 'beta' zag staan in het balkje bovenaan. Ik schrok me echt rot :'D

    Was bij mij inderdaad ook toen ik moderator was geworden. Ik had wel smsje gekregen van iemand en schrok me kapot, want ik was het gewoon helemaal vergeten, hahaha. En in het begin klikte ik toen altijd op mod, in plaats van forum, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Frodo schreef:
    (...)

    Haha, dat valt wel mee hoor :')

    Ik denk trouwens dat het niet zooo lang meer gaat duren. Ik weet nog zo goed toen ik online kwam op Q en ineens 'beta' zag staan in het balkje bovenaan. Ik schrok me echt rot :'D

    Haha, oké!
    Ow, gelukkig. Tot en met woensdag veel toetsen dus dan ben ik niet zo zenuwachtig, want dan houd ik me met leren bezig. Hopelijk daarna snel de verlossing. (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.