• Voor tekenles heb ik verschillende foto's nodig (:
    Foto's van dingen die voor verdriet, angst, stress en andere nare emoties zorgen.
    Verder zijn er niet echt eisen, dus wie heeft er iets?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Slither schreef:
    (...)

    Meh, als ik zo naar dat plaatje kijk word ik er ook bang van. Dus maak je geen zorgen, je bent niet de enige. (;

    oh maar ik ben niet alleen bang van het plaatje
    gewoon echt van de zee.
    erop, geen probleem, boot, geen zorgen, erin
    NEVER!

    maar toch bedankt voor de geruststelling ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Haha ik weet niet of je het door heb, maar de meeste plaatjes hier komen van whi


    If you can dream it, you can do it❤️


    Geen idee of dit is wat je zoekt, maar ik vind het iig een erg mooi plaatje. Hij is gemaakt door Kyle Thompson :)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Befree schreef:
    Haha ik weet niet of je het door heb, maar de meeste plaatjes hier komen van whi


    Ik bedoel ook niet dat de plaatjes slecht zijn, maar de site. Het zoekt heel erg kut en
    meestal krijg je allerlei shit die niet eens wat te maken hebben met wat je zoekt
    of steeds dezelfde plaatjes.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hier zijn enkele foto's van een gallerie op deviant die ik echt heel erg geniaal vind Geen idee of je zoiets zoekt, maar ik vind ze zeker de moeite om eens te zien.







    Link naar haar deviant
    Het is zeker de moeite om haar gallerie eens te bezien (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Endure schreef:
    (...)

    Ik bedoel ook niet dat de plaatjes slecht zijn, maar de site. Het zoekt heel erg kut en
    meestal krijg je allerlei shit die niet eens wat te maken hebben met wat je zoekt
    of steeds dezelfde plaatjes.


    Daar heb je gelijk in, vaak kom ik drie keer of vaker hetzelfde plaatje tegen. Sorry dat ik mij met je gesprek bemoei maar ik dacht zeg het even.


    Physics is awesome

    deze,
    deze,
    natuurlijk ook deze,
    en deze,maar daar moet je denk ik nog wat bij bedenken,
    nu komen de echte plaatjes (deze),
    ook deze,
    deze,
    dit vind ik persoonlijk best gaaf :),
    en de laatste, deze!


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.