• Ik weet niet waar dit moet, maar ik wil graag banners maken voor mijn stories. Maar ik weet niet waar ik dit kan doen.
    Ik bedoel zulk soort banners:


    Weet iemand een site of programma ofzo waar ik dit kan doen? (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Gewoon zelf maken met een bewerkingsprogramma zoals GIMP?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    Gewoon zelf maken met een bewerkingsprogramma zoals GIMP?


    •*• Lululu •*•

    ik wil het ook wel voor je doen !
    Maar als je het zelf wilt doen , is PicMonkey.com echt een hele fijne site !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    ik kan je ook wel helpen :)


    Simple, but effective.

    Doe het gewoon net zoals je covers zou maken, maar dan in een ander formaat. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Doe het gewoon net zoals je covers zou maken, maar dan in een ander formaat. (:


    Ik maak covers met Picmonkey en daar kan je geen ander formaat doen. Dus ik zoek nu iemand die het voor me wil doen. ;s


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Pokemoniall schreef:
    (...)

    Ik maak covers met Picmonkey en daar kan je geen ander formaat doen. Dus ik zoek nu iemand die het voor me wil doen. ;s


    Je kunt ze alsnog gewoon met Picmonkey maken en daarna het overbodige stuk eraf knippen met paint. Of je kunt een ander programma kiezen; met GIMP kun je heel veel als je eenmaal doorhebt hoe en als je liever niets downloadt werkt Splashup ook wel prima.
    Of je kunt het inderdaad gewoon aan iemand anders vragen, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan