• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:44 ]

    afkikken xd naja zo erg is het ook niet! ik heb niet eens fb of twitter alleen mail en quizlet. en ik heb ook een heel sociaal leven! maar 25 januari is zo! even door bijten je kunt! anders, ga hand geschreven brieven schrijven! vrienden vinden dat altijd leuk!

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 18:52 ]


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Dit gaat je wel helpen om betere cijfers te krijgen.

    Dat is best wel aardig rot, maar ik kan er niet echt bij hoe je je complete sociale leven van één iPod af kan laten hangen. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    *Sigh* This would be a solution for me too but... voor m'n opleiding is de pc vereist @_@.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wiarda schreef:
    Dat is best wel aardig rot, maar ik kan er niet echt bij hoe je je complete sociale leven van één iPod af kan laten hangen. :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Ungh. Dat is kut, maar ik ken het gevoel, mijn vader gooit altijd het internet voor mij eraf als ik slecht sta of goed moet leren...


    I solemny swear I'm up to no good.

    mijn ouders besloten dat ik mijn iPod en telefoon in moet leveren totdat mijn cijfers slecht zijn
    Ik denk niet dat het klopt (cat)
    Maar in ieder geval, wens ik je veel sterkte toe.
    Mijn ouders hebben zulke acties al lang opgegeven aangezien het niets uithaalde :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb het bewerkt :3

    Yay, dat je je telefoon niet hoeft in te leveren
    Ik krijg mijn rapport vrijdag en ik weet ook al hoe het eruitziet: Goed
    met 2 8en 1 9 ,4 7ens en 1 6
    En dat was vorig jaar ook wel anders hoor
    Ik heb nog twee dagen geen leven en dan ben ik huiswerk af tot de vakantie!
    Als het je troost, ik kan niet op gmail al de hele week en daardoor mag ik heel mijn Frans presentatie opnieuw maken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Goh. Kijk naar je cijfers. Je hebt waarschijnljk juist lage cijfers door je telefoon en Ipod. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ah, het valt allemaal wel mee, toch? Je mag je iPod en telefoon houden. Een (anderhalf)uur leren is in mijn ogen echt niet het einde van de wereld. Hopelijk gaat het binnenkort beter met je cijfers!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind het opzich best logisch als je zulke slechte cijfers haalt en het daardoor komt, al zou ik dan bijvoorbeeld als ik je ouders was zeggen dat je die dingen in moet leveren als je moet leren zodat je geen afleiding hebt.


    Your make-up is terrible

    Best slecht dat je meteen na school moet leren. Ik houd altijd eerst een pauze voordat ik begin. Maar anderhalf uur is weinig, voor mij dan. Oké, ik sta ook vier 5'en en een 4, maar toch, ik leer als ik moet leren, echt heel de dag voor iets. Wel met Q, facebook en die andere shit, maar toch, ik leer wel :')


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Wiarda schreef:
    Dat is best wel aardig rot, maar ik kan er niet echt bij hoe je je complete sociale leven van één iPod af kan laten hangen. :'D


    Bad decisions make good stories.

    Snap ik wel, want het is ook een slechte gewoonte van mij om te lang op sites te zitten ;)
    maar leer gewoon goed door in dat uurtje en een half en dan heb je de rest van de avond vrij :)


    Always wear your invisible crown!