• [strike]Ik weet niet of mijn vraag hier hoort, maar tis een vraag over stories duss[/strike]

    Ik heb met Word mijn eigen storie geschreven. Mijn eerste hoofdstuk, het is een fanfic.
    En ik wil hem wel online zetten, maar ik ben zo ongelovelijk onzeker over negatieve reactie's.
    Omdat punt 1; de zoveel Harry-fanfic zal worden
    En punt 2; het moeilijk zal zijn om een verhaallijn te verzinnen op mijn manier.
    Ik heb wél een idee over waar het verhaal zou gaan. Alleen.. ik betwijfel of ik hem zal plaatsen.
    En niet om als meelopetje te spelen, nee, ik vind het leuk om te schrijven..
    Alleen ik maak nogal veel fouten en ben bang dat het saai is.

    Iemand ook zo'n problemen gehad?


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    Ik heb eigenlijk nog nooit iemand (beledigende) commentaar zien geven op een story, dus ik zou het sowieso doen, je schrijft voor jezelf en niemand anders. (Vind ik)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Je kan het er altijd gewoon opzetten. Want hoe standaard en cliché dit ook klinkt, uiteindelijk schrijf je toch echt voor jezelf! Er zijn altijd wel mensen die je verhaal gaan lezen. En dat niet weten wat je met het verhaal gaat doen; dat maakt toch helemaal niks uit? Eerlijk gezegd weet ik het zelf ook nooit, ik schrijf, en ik zie wat er gebeurt.
    Just give it a try!


    Alleen maar tranen van geluk

    De meeste mensen die een verhaal niet leuk vinden, nemen niet eens de moeite om te reageren, dus daar zou ik me niet zo veel zorgen over maken. Als je overigens onzeker over je verhaal bent en niet zeker weet of het goed genoeg is, kun je natuurlijk ook altijd een bèta-aanvraag doen om het door iemand na te laten kijken. Wij zijn er tenslotte om met dat soort dingen te helpen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou hem er als ik jouw was gewoon opzetten, vaak vallen de negatieve reacties ontzettend mee
    in de 2 jaar dat ik al schrijf op Q heb ik in totaal 1 negatieve reactie gehad (:
    idd, wat Square ook zegt, de meeste mensen die het niks vinden doen niet de moeite om te reageren
    als ik jouw was zou ik hem er gewoon opzetten en mensen vragen om tips&opbouwende kritiek, hoe meer je schrijft hoe beter je wordt, dus het is alleen maar een goede oefening.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik zou het gewoon neerzetten en vragen om feedback en waar nodig is verbeteren. Mensen die het echt niets vinden zullen waarschijnlijk niet de moeite nemen om te reageren en oefening baart kunst toch? Succes!


    26 - 02 - '16

    ik heb het ook, nog steds, ik heb maar 2 abo's ofwat. en de verhalen waarmee ik dan vastloop had 5 abo's. In het begin wou ik graag abo's enzo maar ik heb nu gewoon zoiets van, ik schrijf voor mezelf om me leeg te laten lopen en dan ben ik niet verplicht om zoveel stukjes per week te doen. soms heb ik elke dag een hstuk en soms een maand niet. Bijna niemand zet negatieve reacties, als ze iets slecht vinden doen ze of via pb of lezen ze het n iet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou gewoon beginnen met schrijven. Als je begint word je vanzelf beter en zul je een betere schrijfstijl ontwikkelen. Mijn eerste story was een fanfic van Draco Malfoy, vol met msn taal en spelfouten. Inmiddels kan ik verhalen schrijven, maar ook referaten en speeches waar sommige leraren zelfs U tegen zeggen :Y) Gewoon beginnen met schrijven en je wordt vanzelf beter.


    From these ashes, I will rise

    Als je onzeker bent om het te plaatsen kan je het mij sturen in een pb en dan zal ik eerlijk vertellen wat ik ervan vind en anders gewoon plaatsen. wat heb je te verliezen ;) xx


    Keep calm, fake a smile and move on

    In jouw geval moet je zeker niet bang zijn om iets online te zetten. Het is natuurlijk nooit leuk als iemand je verhaal afzeikt, maar opbouwende kritiek kan heel erg fijn zijn. Wees dus niet bang om wat foutjes te maken. Al doende leert men, niet waar?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.