• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - DeGeneres
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en DeGeneres openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:09 ]


    16 - 09 - '17

    [ARGH. Ik ga me ergeren :/ haha. Schrijf je dan gewoon niet in. Okaaaay.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ooit heb ik m'n RPG ook moeten stoppen omdat bijna iedereen zich uitschreef en er geen nieuwe mensen meededen en als dit zo verder gaat zie ik deze RPG ook nog eens zo eindigen ...]


    16 - 09 - '17

    [Ja, en daarom begin ik me dus te ergeren. :/ Mensen moeten beter nadenken voordat ze zich inschrijven...]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Uhhu]


    16 - 09 - '17

    (Ik vind het echt naar voor jullie, maar ik heb mij dan ook uitgeschreven omdat ik hier niks te doen had, omdat er niet gereageerd werd en niet omdat ik het plots vergat of zo )


    Happy Birthday my Potter!

    [Dat snappen we wel en dat zien we zelf ook dat het jammer genoeg zo gaat ...]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 22:14 ]


    16 - 09 - '17

    Louis Edward Styles
    Ik trek ook maar een trui aan en zet de muts die ik ben tegengekomen in mijn koffer ook maar op. Niet dat ik wist waarom of dat het nut had, maar ik deed het gewoon. "Kom." Zei ik zelfverzekerd en haakten mijn arm in die van Louis voordat we de kamer uitliepen. "Waar eerst?" Vroeg ik en keek de lange gang in.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik slaakte een "awh" geluidje toen Louis een must opzette. 'Wat een schatje ben je toch ook...' Ik drukte een kusje op zijn wang, waarna Louis zijn arm in die van mij haakte en we naar de overloop liepen. 'In ieder geval niet daar...' Trillend wees ik naar de kamer tegenover ons, waar de deur op een kier stond, terwijl ik zeker wist dat ik 'm dicht had gedaan... Een rilling liep over mijn rug. 'Ernaast kijken?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik knikte en duwde de klink van de de deur naar beneden. Tot mijn allergrootste verbazing trof ik de kamer aan met het bed wat Harry en ik gesloopt hadden. "Haz, deze kamer was toch aan het begin van de gang." Piepten ik zachtjes terwijl ik langzaam een stap achteruit deed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ik wil Zayn anders wel op me nemen. Maar dan word het wel een kwartet met Larry (cat)]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Nooo, maak ze nou niet allemaal gay? Ö]


    16 - 09 - '17

    Styles schreef:
    [ik wil Zayn anders wel op me nemen. Maar dan word het wel een kwartet met Larry (cat)]


    [Ja. Omfg. Zourry. Oke. Je wilt me dood.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Waarom reageert die Niall nou niet?! Ik kan toch moeilijk mijn 2 rollen tegen elkaar laten praten ..]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Ik slaakte een gil toen we het gebroken bed vonden, ik pakte Louis hand vast en kneep erin. 'Zeg me dat ik dat droom. Alsjeblieft. Dit kan niet waar zijn. Ik ben bang, Lou...' Ik beet op mijn lip en sloot mijn ogen. 'Ik durf niet meer verder, ik wil naar huis. Naar huis...' Ik bleef het maar mompelen en ik begon steeds harder in Louis' hand te knijpen. Trillend verborg ik mijn gezicht zijn nek, waar ook de eerste druppels tranen vielen. Ik wilden weg. En niet zo snel ook.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xSunshineee schreef:
    [Waarom reageert die Niall nou niet?! Ik kan toch moeilijk mijn 2 rollen tegen elkaar laten praten ..]


    [Echt, dat is leuk om te doen. Haha, oke nee. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you